Hej och god kväll på er! Efter sista blogg inlägget han det börja regna och vi sprang in. Därefter började kvällen flyta på då vi fixade oss medan det ös regnade utomhus. När vi var färdiga och snygga hade regnet lagt sig och vi var redo att cykla in till stan.

När vi var pågår in mot stan träffade vi på jordens sötaste och mest bedårande vovve. Vi stannade till klappade, fotade och bara älskade för stunden. När det var färdig gosat fortsatte vi våran cykeltur in till stan där vi åt oxfilé samt kollade på lite smått och gott.

Kvällens cykel tur var inte alls lika fantastisk enligt mig som de andra. Jag tycker att alla kändes lite smått irriterade och kanske lite griniga, men det kanske bara var jag som kände av miljön lite för mycket. Hur som helst sitter Fanny just nu och pratar med sin mamma medan jag skriver här. Jag har skurit upp lite vatten melon som jag tänkte att jag och Fanny skulle kunna käka vid poolen och prata lite. Det hade vart skönt!

Hoppas ni har en fortsatt bra kväll, puss på er alla

Gud vad vi har det mysigt! Nu har vi legat ett tag vid poolen och klockan är redan fyra. Jag känner väll inte direkt för att gå upp och byta om för att åka till stan. Jag vill egentligen bara pausa tiden, ligga vid poolen, lyssna på Despacito och leva livet! Jag tycker den här tiden på dagen är den best underbara och fantastiska eftersom att det är relativt lång tid kvar innan man ska sova samt att alla butiker är öppna så att man kan köpa mängder med glass.

Jag älskar livet och lever livet till fullo varje dag!

Heeejj på er!

Hur mår ni? Själv mår jag mer än bra. Jag och Fanny har det helt fantastiskt här borta i värmen!!!

Jag tänkte skriva lite kort om morgonen och förmiddagen. Egentligen har vi inte gjort något sådär speciellt, men det har ändå vart helt underbart. Morgonen började med att jag vaknade samma tid samma kanal som vanlig 8.30. Jag har konstigt nog vaknat den tiden varje dag den här resan vet inte varför men det är väll helt okej då sover vi i iallafall inte bort semestern hahah. Jag gick i alla fall upp skrev ett blogg inlägg, färgade ögonbrynen, plattade håret och gick ut för att köpa färskt bröd till Fanny och mamma. När jag kom hem var klockan runt tio och då la jag fram stor frukost samt väckte tjejerna bus. Vi åt tillsammans och mös med den enormt goda frukosten.

Efter frukosten cyklade vi in till stan för att lämna lite kläder till en skräddare som ska sy upp och fin slipa på lite kläder jag har köpt hemifrån. Därefter åt jag och Fanny glass sen cyklade vi hem till lägenheten där vi åt ännu mer glass. Japp vi är rena glass monster här nere, nej jag ska inte ljuga vi äter lika mycket glass hemma i Svea land också.

Just nu ligger vi vid poolen och svettas perukerna av oss. Vi lyssnar på musik från vår högtalare och har det härligt helt enkelt. Jag har precis styrketränat och vi båda har övat stilla saltos på en gräs plätt lite längre bort. Längtar redan tills dess att Cheer säsongen startar ordentligt! Men nu ska vi mysa lite till. Hoppas ni får en fantastiskt dag och myser ihjäl er med era nära och kära.

Livet är en gåva om vi väljer att må bra.

Godmorgon folket! igår var som sagt en riktigt underbar, helt fantastisk dag. Det var helt klart den bästa dagen på den här resan utan egentligen några speciella anledningar. Det var ren luft hos oss alla och alla var på det bästa humöret som gjorde att glädjen sprudlade i luften. Det var helt enkelt en bra dag.

Som jag tidigare skrivit i gårdagens inlägg var vi på stranden och hängde vid poolen. Efter föra inlägget han vi att cykla runt lite i Turkiet, sola, bada lite till, äta glass, äta frukt och bär och köp mer glutenfritt bröd.

Vid åtta tiden ppå kvällen gick vi ut och åt middag på en restaurang som heter Salt och Peppar. Restaurangen ligger i Oba som är en förort i Turkiet och pappa ville så gärna äta där så det gjorde vi. Till en början var restaurangen super bra! Jag fick glutenfritt bröd och killen som tog våran beställning skulle fixa god glutenfri mat. Förrätterna var super bra och jätte goda men däremot var huvudrätterna ingen höjdare. Jag beställde glutenfri och laktosfri biff med tillbehör, Fanny beställde plankstek, mamma beställde pasta med tomatsås och pappa beställde engelsk frukost. Jag fick en köttbit med svampsås och en halv kokt morot. Fanny fick en bra plankstek bortsätt från mossen som smakade lite underligt, mamma fick en torr men även liten pasta och pappa fick två brödbitar med två stekta ägg. Hahahah det var ingen höjdare helt enkelt.

Efter maten cyklade jag Fanny och mamma iallafall till ett shopping mall där jag köpte lite nya fina kläder. Vi strosade i affärerna ända till klockan elva, hur sjukt ändå att shopping mallen har öppet till klockan elva! DET ÄR FINT ÄNDÅ, HELT FANTASTISKT! Det jag försöker säga är att våra centrum i Stockholm har endast öppet till åtta tiden typ. Men men efter shoppingen cyklade vi hem och breddade ner oss i sängen samtidigt som Parneviks stod och gick på tv. Bra dag helt enkelt

Bra jävla dag helt enkelt och den är ännu inte slut....

Godförmiddag, eller är det kanske eftermiddag? Idag har varit en helt FANTASTISK dag. Jag och Fanny har varit nere vid stranden fotat oss och nu solar vi. Det är varmt så att man nästan skiter på sig och glassen smälter innan man hinner ta första tuggan. Det är såhär en semester ska vara. Lugn, hetsig, många aktiviteter, inga aktiviteter, ligga vid stranden, glädjen i halsen och värmen som sprudlar i hela kroppen. Perfekt helt enkelt!

Planerna ikväll är att vi ska ta cyklarna in till ett shopping mall, förhoppningsvis hitta några snygga plagg eller kanske ett par nya skor. Vi ska i alla fall fortsätta att njuta ute i solen nu medan den är uppe. Hadee

Godmorgon! Igår var en underbar dag, kanske resans mest fantastiska dag hit tills. Vi var på Oba marknaden där vi köpte massvis med frukt och bär som redan är uppätna, tur att det går en till marknad på Torsdag!

Utöver marknaden låg vi vid poolen lyssnade på poddar och musik. Vi cyklade runt i stan, skrattade tills magarna gjorde ont och fotade massvis uppe vid slottet. Det var en vacker och väldigt varm kväll. Efter våran cykel tur runt hela Alanya cyklade vi till en restaurang och självklart åt vi glass.

När vi var inne i stan köpte jag en bikini, en baddräkt, en tröja och ännu en till baddräkt. Det var en riktigt bra kväll helt enkelt!

Hej på er solstrålar! Hoppas ni alla har det FANTASTISKT, det här iallafall fall jag, tack!

I Fredags flög jag och Fanny ner till Turkiet. Det var en ganska lång flygresa eftersom att vi mellanlandade i Istanbul men den gick som tur var ovanligt fort. Än så länge har vi hunnit gå på marknad, köpt frukt, ätit glass i mängder och solat. Det har inte vart kanon väder oturligtvis då det har varit växlad molnighet. Men det är kanske inte så mycket att klaga på eftersom att det är runt 25-30 grader i skuggan haha. Ja vi har det väldigt bra här borta måste jag väll erkänna.

Idag vaknade vi runt tio tiden och åt en stor frukost med glutenfritt bröd, vattenmelon och laktosfri yoghurt. Efter frukosten gick vi ner till marknaden kollade på stressleksaker till Fanny och köpte jordgubbar, melon, apelsiner, körsbär ja ni förstår ju. Vi gjorde alla Turkiet MÅSTEN. Efter marknaden la vi oss vid poolen, solade samtidigt som vi lyssnade på sommar pratet. Efter att vi solat och myst vid poolen gick vi upp i lägenheten och tog lite foton samt åt middag.

För tillfället duschar Fanny och jag sitter och tar det lugnt tills dess att vi ska ta cyklarna och trampa oss in till stan. Fint ändå!

Hej och jävlar i min lilla låda vad dålig jag är på att skriva här, ska bli bättre det kan jag lova. Men vad har ni missat nu då? Jo i Fredags var jag på student firande hos Micha, Fannys bror. Vi firade honom, åt god mat och skrattade tillsammans med hela släkten. Det var super kul! Jag sov över hos Fanny och på Lördag morgon drog vi oss in mot Stockholm City. Vi firade Stockholms smaklökar, eller om festivalen på Kungsträdgården heter smaka på Stockholm. What ever vi firade festivalen, eller dagen med super go lunch på Icha Icha. Därefter hängde vi inne i stan tills senare under dagen. Vi middagstid åkte vi till Mall Of Scandinavia för att se på en bio och äta MAX. Men bion vi ville se var fullbokad hela kvällen så vi fick nöja oss med en hamburgare.

I Söndags tog jag och Fanny Epan till Åkersberga, det var en åktur på ungefär sådär två timmar. Men fy vad roligt vi hade! Vi åkte till Åkersberga för att packa en stor väska med nya kläder till Fanny eftersom att tjejen ska flytta in till Malins lya. Det var en rolig dag med massa skojigheter! På kvällen drog vi oss till en Thai restaurang inne i stan som var magisk. Det var en super vaket restaurang med mängder av belysning, mysig och trevligt klimat. Det kändes som att kliva in i Thailand, super kul helt enkelt!

I Måndags drog vi oss in till Stan igen för att äta lunch på IchaIcha. Efter en underbar lunch tog vi en dricka och satt samt pratade om allt mellan himmel och jord. Därefter sprang vi till Kungsholmen Gymnasium för att fira Alexanders utspring och student. Det var jätte roligt och motiverande!

Efter utsprånget och lite korttagning så drog jag och Fanny till tre kronors slott och åt glass vid skön. Det var en varm dag så glass satt super fint i magen. När vi ätit klart gick vi till pendeln, på pendeln beställde vi BIO biljetter på Mall Of Scandinavia. Så vi skyndade oss hem, kissade och satt oss i bilen och körde till Solna. När vi komit fram till bion hade den redan börjat. Japp vi missade alltså bion och fick istället äta middag på Vapiano. Men vad gör det om hundra år, det är något vi kommer att skratta åt senare i alla fall. Hahahah

På kvällen runt tolv tiden kom vi på att det skulle vara gott med lite blåbärs paj. Så vi åkte till Cirkel K och köpte socker, smör och lite godis som tilltugg. Sedan åkte vi hem och bakade. Vi kom nog inte i säng förens klockan var tre - fyra tiden.

I Tisdags då, Sveriges National dag. Jag och Fanny tg bilen in till Rållanhovsparken vid Fridhemsplan. Där spelade vi Volleyboll umgicks med massor av nära och kära samt byggde lite. Som vanligt var det super kul och dagen var veklingen lyckad liksom alla dagar jag och Fanny är med varandra. Fanny är verkligen som systern jag aldrig fick.

När vi skulle åka hem sedan fick vi se att vi hade fått en P-bot. Jaja skit happens och vafan det är sveriges National dag. Det är ingen ide att hänga läpp en dag som denna.

Igår gick jag upp klockan tre, för att jag inte kunde sova längre. Vid fem tiden åkte jag till en familj som jag jobbar hos som nany. Jag åkte ditt, väckte deras dotter som inte alls var på humör. Hon var väldigt ledsen hela morgonen eftersom att hennes tänder börjar växa ut och att hon är mamma kär för tillfället. Men jag fick barnet till skolan och sedan åkte jag hem. När jag satt mig i bilen kände jag av att hela min kropp skaka, jag mådde illa och var nära på att bajsa på mig hela vägen hem. När jag kom hem sedan spydde jag samtidigt som det ran ur baken på mig. Jag har aldrig spytt så mycket i hela mitt liv och jag tyckte helt enkelt riktigt synd om mig själv.

Jag sov hela dagen tills Fanny kom hem för att hämta sina träningskläder, sedan somna jag om tills mamma kom. När mamma kom hem försökte jag få något i magen vilket vart lite vindruvor och en bannan. jag fick behålla den maten i magen så på kvällen kunde jag även äta lite risgrynsgröt.

Jag gick och la mig i sängen igen och sov under hela natten tills dess jag vakna imorse. I morse vaknade jag av att mamma fråga hur jag mådde och det är samma lika som igår. Jag gick ner sedan till Fanny som låg och ojade sig på soffan eftersom att hon inte ville åka till skolan idag. Men vid nio tiden drog Fanny till skolan och jag försökte få i mig lite fiskbullar. Nu ligger jag i sängen igen har ont i magen, huvudet och är hur törstig som helst!

Klockan halv tre kommer mamma hem för att hämta mig. Vi ska på en narkos bedömning idag eftersom att jag ska genomföra en gastroskopi undersökning då de skickar ner en kamera genom mina tarmar. Det här eftersom att jag har väldiga problem med magen och vi ska kolla ifall att jag har några fickor eller typ cancer i tarmen.

Hej på er! Nu var det ett tag sedan jag skrev av mig här sist. Så vad har hänt i mitt liv? Jo det har skett enorma förändringar, typ... Eller kanske inte.. Nu överdrev jag nog en smula. Det som har hänt är att jag under Torsdagen, Fredagen, Lördagen och Söndagen bilat ner till Luleås kalla och snöiga Norrlands väder för att kolla på Svenska Mästerskapen i cheerleading. Det var väll sådär roligt om jag ska vara helt ärlig. Det är ingen resa jag vill göra om som åskådare. Men i alla fall, i Luleå var jag på SM, promenerade vid tågen och åt middag med våra kompisars föräldrar. Allt var super mysigt förutom 10 timmars bilresa, irritationer och att vi bodde mitt ute i ingen stans i en HUSBIL.

När vi alla kom hem från luleå åkte jag och Fanny på road trip med bilen och glassade i Stockholms relativa varma väder. Vi provade alla GB glassars nyheter vilket var dunder gott för stunden. Men glassarna gav enorma negativa effekter på mig efteråt eftersom att jag både är gluten och laktos intolerant. Så ingen mer glass för mig på ett tag. Jag vart sängliggandes med feber. INTE ROLIGT NÅGON STANS!

Dagen där på gick jag till skolan för att genomgå några föreläsningar från andra elever i skolan. Det var väll sådär lagom intressant men obligatoriskt. Jag hade väll inte så mycket att komma med eftersom att jag redan fått tidigt sommar uppehåll av min lärare pågrund av mina gryms betyg. Så ja.. Det var väll bara att palla sig till skolan och vissa på lite intresse.

Efter skolan åt jag på jordens GODASTE restaurang. Restaurangen heter Icha Icha och är en hälsosam snabbmats kedja. Det tar cirkus 30 sekunder innan du får din mat och det är så JÄVLA gott! Ni kan nog inte ens förstå hur bra den här mat rätten dansar på mina smaklökar. Varje gång jag är på Icha Icha tar jag zucchini nudlar med kyckling utan sås. Sen dränker jag maten i soja som redan är framdukat. AHHH jag blir helt till mig av att tänka på denna goding!

Efter lunchen, som faktist blev väldigt sen runt två tiden strosade jag i stan. Jag kom hem runt fyra tiden och tog bilen till coop för att köpa rostbiff, potatissallad och en baguett. Det här eftersom att jag hade planer på att fira mors dag och överaska min fina lilla mamma. Så jag fixade en huvudrätt som bestod av rostbiff och potatissallad med surdegsbröd. Sedan bakade jag en äppelpaj med vaniljsås och chokladbollar på det. KANON SÄGER JAG BARA!

Idag har vart en turbulent dag om jag ska vara riktigt ärlig. Det har hänt sjukt mycket med min bil och jag har vart riktigt ledsen, arg och förvirrad. Men nu börjar pusselbitarna sakta lägga sig på rätt plats. Vart fall har jag vart på tryout idag för laget Jaguards level 5. Det ska blir sjukt kul om jag skulle få gå i det laget nästa år eftersom att det var underbart att stå på mattan tillsammans med så bra atleter!

Godmorgon på er finaste ni jag har ju varit så himla on och off på bloggen, JAG BER OM URSÄKT! Men men jag tänkte i alla fall berätta lite om vad jag gjorde i Söndags och igår. I söndags vaknade jag klockan fem på morgonen eftersom att jag gick och la mig efter middagen, vid sex tiden. Jag åt frukost, väntade på att resten av familjen skulle vakna och klockan 9 vaknade mina päron till liv.

Vi tog beslutet att ta ut cyklarna för att cykla runt en fin sjö har i närheten. Efter cykelturen åkte jag och några kompisar in till stan för att shoppa. Välbehövt trots den att mina shoppa hållit fingerar skulle hålla sig borta från de söta plaggen. Jag fick med mig ett par skor och en skit snygg mocka hopp in hopp ut.

Jag kom hem från stan runt tre, fyra tiden och mös med mamma och hunden i en solstol på utsidan. ÄLSKAR VÄMREN och jag älskar sommaren! Det har vart en jävligt bra dag het enkelt

Men jag fick ett problem. Jag kunde inte somna så jag satt uppe med datorn tills solen gick upp. Jag var då tvungen att åka till skolan, gick igenom hela skoldagen och sedan åkte jag hem för att plugga lite till. Efter alla studier åkte jag till mitt jobb. Jag jobbade där till klockan var tio och sedan bar jag mig hemåt. När jag kom hem var jag klar vaken, trots att jag nästan vart vaken i ett dygn. Därför tog jag en sömn tablett och sedan somna jag. Nu är jag pigg och alert idag igen. Jag är ledig från skolan idag och har därför planerat in ett spinning pass, ett cirkel pass och självklart min morgon styrka! Hoppas ni får en bra dag, det ska jag ha tack