Godmorgon

Om cirka en timme kommer en taxi som hämtar upp oss och kör oss till hamnen. Vi ska på båtutflykt idag, åka till olika öar och sola och bada

Godmorgon!

Har precis ätit frukost och ska snart byta om. Förmiddagen kommer spenderas nere vid stranden. Men i eftermiddag har vi lite andra planer, men skriver mer om det sen.
Ha en bra dag<3

Efter en hel dag ute i solen har jag nu kommit in. Förmiddagen spenderades vid en fin strand, lunch på favvo restorangen och eftermiddagen hemma vid poolen. Somnade i solen och vaknade upp bränd. Så inget mer solande för min del idag...

Påväg till en resturang igår stannade jag och Olivia för att ta lite foto. Är galet kär i vattnet här, helt blått och kristallklart<3

Dagen spenderades i Trogir. En väldigt fin stad, och gud så varmt!
Åkte sedan över till en superfin strand där vi solade och badade. Nu är vi hemma igen och jag ska göra vid mig lite.

Idag gick vi upp tidigt för att åka till Kroatien. Vi bor i en jättefin villa med egen pool, vilket är superskönt! Och havet fem minuter ifrån oss, vilket är helt klar blankt. Än så länge älskar jag detta ställe och ska bli så skönt att spendera veckan här!

Idag bar jag denna outfiten i Göteborg.
Vi spenderade dagen på shopping, och hittade några fina saker, bl.a solisarna :)

Spenderade dagen på Liseberg. Vi kom fram till Göteborg runt 11 och en halvtimme senare var vi på Liseberg.

Nu ligger vi på hotellet och ska sova, imorgon blir det lite shopping förhoppningsvis.

Från en god lunch på Etoilé

Nu sitter jag och Simon på tåget påväg till Göteborg. Ska tillbringa både idag och morgon där, vilket ska bli supermysig. Vilket även kommer innebära mycket foton, och mer bloggande. Tappade min mobil så får ha en annan för tillfället, därför tar jag inte lika ofta bilder. Men ska försöka uppdatera mer.

Fina kompisar

Åkte ner till Torstens igår och åt en god lunch där. Vi satt där ganska länge och sedan cyklade vi hem. Litet tag senare mötte jag Julia och vi åkte vidare.

Snart ska jag åka och fixa mina fransar. Vill ha det nu under sommaren, då jag inte gillar att sminka mig under sommaren. Sedan blir det studentfest för kusinen i Värnamo.