View tracker

Att vila är ett stort vapen i din träning. Det är superviktigt att sova tillräckligt och att vila ordentligt. Själv älskar jag att sova och gör det just nu (tidsförställt inlägg) ;)

Ät, sov och träna ordentligt!! Det är mitt största råd.


Design your blog - select from dozens of ready-made templates or make your own; simply “point & click” - click here!

Likes

Comments

View tracker

Kom precis hem från att ha sprungit 6 km i snöblandat regn, så himla kul att orka längre än vad jag brukar. Jag brukar annars springa 30 minuter som blir ungefär 5km, men idag klarade jag 6 km.
I början va det jätte kallt men efter ett tag så blev det nästan skönt med lite svalkande regn.



Stretchade benen precis och nu ska jag dricka massor vatten och duscha.

Likes

Comments

View tracker

Skulle behöva er hjälp med att fylla träningslistan med mer musik. Kommentera gärna med er favorit låt att träna till, jag gillar upptempo och feel good musik!

Likes

Comments

Jag precis som många andra har haft problem med att håret går av och att naglarna är mjuka och går sönder lätt. Men efter att jag börjat med Opti Women så har det blivit mycket bättre, speciellt med mina naglar. Har aldrig haft såhär starka naglar förut, superbra!



Jag vill verkligen rekommendera denna produkt till er tjejer som känner att håret och naglarna skulle behöva lite extra hjälp, för mig fungerar det jättebra.

Likes

Comments

Kom precis hem från gymmet och idag körde jag kondition. Jag sprang, körde på crosstrainern och gjorde många konditions övningar.


Likes

Comments

Fick en superfin tröja av mamma idag, älskar den verkligen!



Kom precis hem från en tenta på universitetet, tufft men skönt att få det gjort. Nu ska jag till gymmet, har ni eller ska ni gymma idag?

Likes

Comments

Älskar verkligen att se folk kämpa på gymmet, blir sjukt taggad till att kämpa massor själv. Försöker liksom fånga upp deras energi och omvandla den till min egna, och ge allt.

Inspireras så mycket av människor som ger allt!

Likes

Comments

Idag körde jag ett rygg-pass och det gick jättebra. Körde många olika övningar och många reps varje set, tycker det är så härligt att känna den brännande känslan i musklerna. Träningsvärken jag kommer ha imorgon ser jag fram emot ;)

Efter passet åt jag pasta/kyckling/bacon sallad, super gott och för att få i mig extra protein så blev det kvarg till efterrätt, lätt kvarg blandat med vanilj kvarg för att få det lite godare!


Likes

Comments