View tracker

Två dagar med långa promenader👏🏻🐶 Inget annat speciellt förutom ett litet ridpass och plankutmaningen igår
Hejdååå

Move your blog to Nouw - now you can import your old blog - click here!

Likes

Comments

View tracker

Upp tidigt för att köra mamma till tåget sen bar det in till stan för badminton tävling!😄 Inget deltagande men väldigt roligare att träffa alla och va med och coacha fram dom! Blev grymt spelsugen som alltid när man kollar tävlingar men vågade inte risker det idag... Men i mars då är det fullt ös medvetslös som gäller!🏸
Tacos mys med syster blev det till middag och en hel del onyttigheter efter det med...😁🙈
Imorgon är det gymnasie/projektarbetes tid så får dra mig till skolan(ja på en söndag för vårat schema har ingen tid över till sånt...)🙄🔫

Likes

Comments

View tracker

Lämnade lite blodprov idag och tar upp till en vecka innan man får resultaten så kommer inte att bli så mycket högintensiv träning denna veckan men satsar istället på skolan och mycket promenader så får hoppas vädret är på min sida! Har varit sååå tråkigt väder här ett bra tag nu så får hoppas det vänder snart!
Skulle tävlingsdebuterat för året imorgon egentligen men det fick bli ett WO på det då jag inte vill pressa min kropp med än vad jag absolut känner att jag klarar av för tillfällig och har man väl gett sig in i en tävling så är det svårt att sätta stopp även när man känner att man borde 😁Så imon blir det att coacha kompisarna istället:D 
Godnatt för denna gången


Dagen pepp quote👌​

Likes

Comments

Jättedålig på dethär... Jaja igår va jag på vårdcentralen iallfall och ska till en läkare för att kolla upp lite värden idag så ingen fysisk aktivitet varken igår eller idag🤕 Tur man inte är nålrädd heller😱

Likes

Comments

Somnade visst ifrån allting igår..
Men det blev gymmet en runda iallfall på kvällen men person bästa i benböj/squats med 70 kilo😄 Annars körde jag mest core och bröst igår vilket gick finfint👏🏻 Promenad blev det ingen innan jag somnade.. Kräver så sjukt mycket sömn nu

Likes

Comments

Hejsan! Första inlägget på G
Dagen börjar uppstigning 7:30 med frukost som är äggsmörgås och fil med pumpakärnor på.
Därefter rider vi ett dressyrpass ca 50 minuter👏🏻 Mycket "gratis" bål och ben träning!
Lunch fisk med potatis och kokta morötter nyttigt och bra!
Vilar ca 2 timmar på eftermiddagen då min nivå av ork för tillfället är=0 tyvärr... Sedan Middag som är chili con carne med ris👌🏻
Därefter mellan kl 7 och halv 9 blir det badminton träning som avslutas med 1:30 min planka, squats/utfall 20st, hip raises 20 st och plank dips 25st
Kvällsmat blev visst onyttigt med oboy och sen ett äppel
Snart så blir det godnatt och imon står gym och promenad på schemat!

Likes

Comments