Tisdag igår och Epic Tuesday på Port du Soleil. Efter att vi spenderat hela dagen i Fiskebäck på några klippor åkte vi hem till Elin. Käkade sedan pizza innan vi började förbereda oss för kvällen och började därefter att föra. Blev en jättebra kväll. Inte jätte sen vilket bara var skönt. Var ganska nöjd redan vid 1 tiden.

Nu är jag på tåget påväg hem från Niclas. Ska hem och pussa på Boris och packa. Vi åker mot Grekland imorgon!! Waaa vad jag taggar.

Har en såndär göra-ingenting dag idag och det har jag Boris (valpen) att tacka för. Får inte lämna lägenheten en minut och det måste jag säga är himla skönt. Växlar genom att mysa och leka med honom med att se avsnitt efter avsnitt av favoritserien.

Imorgon däremot har jag roliga planer för hela dagen. Vädret ska bli strålande så jag och tjejerna tänkte ge oss ut till havet och spendera dagen där. Följt av utgång på Port på kvällen. FINA semesterdagar va

Hej fina! Har i skrivandes stund precis krupit ner i nytvättade lakan och satt på ett avsnitt av OITNB. Kom hem från Elin för en stund sedan och vi har bara myst myst och myst. Först med hennes lilla valp, sedan i jacuzzin och sen i soffan med varsina donuts. Innan detta var jag på middag hos pappa med farmor och farfar. Perfekt söndag. Dock har jag varit bakis från gårdagens festligheter. Det var Hannas tur att fylla 20 i veckan så henne firade vi igår. Hon hade styrt ihop en jättetrevlig middag som avslutades med utgång.

Bra helg och nu har jag semester. Ska njuta till max dessa två veckor.

En minisemester mitt i veckan. Oj oj vad härligt och välbehövligt. I onsdags morgon åkte vi mot Fjällbacka för att hinna med första färjan ut till Väderöarna. Vi gjorde absolut ingenting utan bara njöt av den fina miljön och vädret. Oså åt vi massor av god mat och solade och badade tills vi inte orkade mer. Supermysigt.

Imorgon ska jag jobba några timmar, sen går jag på drygt 2 veckors semester! Alltså hur skönt? Vädret visar 20-25 grader nästa vecka och sen drar jag till Grekland och Kos tillsammans med Ylva och Rebecka. Blir nog en härlig semester.

Från lördagens festligheter

Okej en rekommendation för er som vill ha lite lyx och kvalitetstid i vardagen, boka ett dagspaket på Nääs fabriker. Detta gjorde vi igår som Ylva fick utan oss i 20-års present och det var verkligen mysigt. Vi hade tillgång till deras badhus med bastu, två varma utomhuspooler, privat brygga, utomhusdusch och trevliga hängplatser. Oså fick vi lite goa krämer och skrubbar. I priset ingick även lunch på hotellet och shoppingrabbat i bomullsfabriken.

Framåt kvällen skulle Gustav firas. Dels för att han fyllt år men även för att han ska iväg till USA i ett år (snyft). Blev en himla rolig kväll och skönt var det när jag bara kunde traska hem när tiden var inne.

Idag har familj och vänner kommit på middag och för att få hälsa på Boris och oj vad vi har myst. Är så kär i den lilla killen.

Nej men hallå! Hoppas ni minns mig.. Har varit fruktansvärt dålig med det här med uppdatering. Men har inte haft lusten till det. Helt enkelt.

Höjdpunkten de dagar jag varit borta här var ju ändå när jag och Hanna satte oss på bussen till Oslo och Cecilie och Emelie. Norskorna från Bali. Som vi klickade så himla bra med på bara en vecka. Och helgen blev fantastisk. Det blev utgång en kväll, stros på stan och häng samt bad på Aker brygge. Oså skratt som aldrig tog slut och missförstånd mellan språken. Ser fram emot nästa gång vi träffas.

Och så har vår valp kommit! Vi hämta Boris igår och han har redan blivit hemmastadd är hemma. Och vi är förälskade allihopa.

Igår var vi tyvärr inte på Coldplay även om jag gärna hade varit där. Tyvärr visste jag inte om jag skulle vara hemma när biljetterna såldes. Jaja. Hade det himla mysigt med Elin istället. Vi handlade bullfika och satte oss sedan på min balkong och stannade där resten av kvällen.

Nu har jag kollat OITNB några timmar men ska snart bege mig för att någon slags avslutning med laget. Hörs när vi hörs, pussar!