Idag blev det en tidig morgon för mig med 3 timmars sömn efter natten.

Tog en snabb sväng in till stan, gjorde ett par ärenden, åkte hem igen och började fundera på om jag ska överraska familjen med middag när de kommer hem senare ikväll, blir troligtvis så

Nu har jag precis ätit min lunch, en vegetarisk pasta med mozzarella, extremt oinspirerande men väldigt god!

Stekte upp pasta ifrån gårdagen
1 matsked creme fraiche
1 tesked soltorkade tomater
Vitlökspulver
Vitlökspeppar
Svartpeppar

Som sagt, inte en speciellt inspirerande måltid men god och gick fort att göra!

Nu står vi i kön för att få åka på färjan, jag e väldigt otaggad på båt, ute till havs är inget för mig..

Vi gick ett varv i Visby på förmiddagen idag, och drog till med traditionen att stanna och äta kokosglass, muuuums

När vi kommit i land på fastlandet bär det av mot Ullared!!

Vi har slagit oss till ro på campingen i Kneippbyn, imorgon blir det Visby.

Tanken var att det skulle bli bad idag men det var stängt och jag hade ingen lust att sätta mig i solen när skinnet stramar och har en väldigt tomat-röd färg.

Vi åkte istället runt och kolla lite butiker och satte Casper i gräset en stund.

Vi har lämnat Lickershamn och är påväg mot blå lagunen, som är ett av mina favoritställen.

Igår blev det bad i havet, varmt? Svar nej, men hade inte föreställt mig något annat.
Blev lite promenader också, inte lika mycket för min del som för resten av familjen dock, foten är inte hel än så måste tänka på den i första hand om benet ska läka.

Missade att göra ett inlägg igår av anledningen att jag trodde det var 23:e, vi åkte båten 02.25 så e nog därför, vi var framme på Gotland 05.40 och då åt vi frukost och sen la vi oss och sov.

Vi åkte runt och kolla lite innan vi kom fram till campingen där vi kollade vid stranden och fiskestugorna, raukar och åt god mat innan vi drog iväg och spelade minigolf.

Nu är allt färdigpackat, dock en stund kvar tills vi ska bege oss mot Nynäshamn.

Vi åkte och åt lunch, jag tog en kyckling planka och David som orka vara fotograf för sin, tog en scampipasta.

Blev inget inlägg igår, kände mig inte alls på humör.

Hur som helst, gick upp runt 8.30 imorse, drack morgonkaffet som i vanlig ordning och mitt glas vatten.
Åkte iväg på några ärenden med pappa och skjutsade honom till husbilen som ska fixas iordning inför söndag när vi åker iväg.

Nu sitter jag på altanen, ska snart gå in och städa och fixa iordning mig innan jag åker och hämtar Josse och Gustav inför kvällens bravader.

Bilder från i onsdags
Tröja H&M
Byxor boohoo.com

Jag och mamma åkte runt på lite ärenden och jag fick så mycket inspiration, blir så sugen på att flytta hemifrån, dock inte rätt tid nu men längtar efter att få inreda och plocka bland mitt eget.
Vi tog en fika hos mormor och morfar också som jag sa tidigare, hunden fyllde 10 så lite blev tårta för oss.

Jag åt precis ett mellanmål och ska snart åka iväg på ett annat ärende, kommer bli såååå spännande!

Godmorgon!
Sitter på altanen och precis ätit frukosten, som va sååå god! Gjorde mozzarella macka med gurka, hur som helst ska jag bara dricka upp kaffet sen blir det ta en dusch och fixa mig lite. Ska iväg en sväng till mormor och morfar innan de åker iväg på semester.

Igår kväll blev det en lååång biltur med Gustav, skönt att bara åka runt, jag älskar ju att åka bil, vi stannade en stund vid ett kalkstensbrott innan vi åkte hemåt igen.

Blev ingen tidig morgon för mig i morse, tänkte gå upp ungefär samma tid som igår för att få in någon typ av rutin så att det kanske inte blir lika kämpigt att kliva upp till jobb sen.

Jag vaknade med halsont och seg i kroppen, tänkte att det går nog över under dagen men verkar inte riktigt ge sig, det bjöd på huvudvärk och feber istället.
Just nu sitter jag på altanen invirad i filtar och dricker vatten, har inte lust att bli sjuk så hoppas verkligen det går över fort, vi reser ju bort på söndag så känns lite tråkigt om jag skulle vara sjuk då..

Hur som helst spelades det minigolf igår kväll, för min del blev det förlust men det var super roligt ändå.