Nyeste indlæg

Hej vennerne, først og fremmest undskylder jeg for at indlægget først kommer ud nu. Vi havde problemer med at overføre billederne fra min brors mac til min mac, men vi fik det hele til at fungere igen. Det er efterhånden ca en uge siden dykket. Jeg…

Flyt din blog til Nouw - nu kan du importere din gamle blog - klik hér!

Hej vennerne, i fredags ankom vi til Gili Air Island som er en af de mange små Gili paradis øer som ligger rundt om Lombok, som er en større ø der minder om Bali. Internettet har dsv været så dårligt at indlægget først kan komme op nu hvor vi er re…

Hej vennerne! Først og fremmest mange gange undskyld for min manglende aktivitet her på bloggen. Grunden har hverken været, at jeg ikke gad, eller jeg havde noget bedre at tage mig til, men simpelthen manglende tid (og temmelig dårligt net). Derfor…

Hej vennerne, lidt over en uge er nu gået hernede på fantastiske Bali. Vi har været på shopping, udflugter, og endda fået set vilde aber i et tempel. En af dagene lavede vi en tøsetur hvor vi fik lavet ansigtsbehandlinger hos 2 utrolig søde balines…

4 Juli 2017 - Jeg vågende samme tid som jeg normalt gør i Danmark nemlig kl. 09.30 stod op og gik ind til de andre som også var vågne. Vi besluttede os for at finde et sted at spise morgenmad da vi ikke havde noget mad i huset, vi fandt en hyggelig…

Vi ankom til Bali, mandag d. 3 juli ca kl. 21.00 i lokal tid (15.00 i dansk tid, 6 timer forud i forhold til Danmark) efter en meget, jeg understreger meget lang tur. Vi blev hentet af en taxa søndag kl 13 som kørte os til banegården. Vi tog Københ…

Contains affiliate links
Mango, 149 kr / H&M, ca 80 kr / Pilgrim, 399 kr / Anna Field, 129 kr / Ray-Ban, 1390 kr / Acne Studios, 1895 kr / H&M, ca 80 kr / ASOS, 122 kr / Burberry, 1195 kr Hej vennerne. Sommeren er (næsten) kommet til Danmark og solen skinner. Det er selvfø…

Contains affiliate links
Denimnederdel, H&M, 349 kr / Skuldertaske, H&M, 129 kr / Mascara, Max Factor, 149 / Solstift, Matas Striber, ca 35 kr / Black mask, Bioré, 55 kr / Shopper, H&M, 200 kr / Sollotion, Matas Striber, ca 100 kr Hej vennerne. Nu er der kun en lille uge t…

Contains affiliate links
Denimjakke, Benetton, 579 kr / Sokker, Becksøndergaard, 69 kr / Badedragt, Monki, 200 kr / Sandaler, SixtySeven, 367 kr / Mesh kjole, Monki, 300 kr / Denimnederdel, H&M, 349 kr / Taske, Michael Kors, ca 980 kr / Kjole, Monki, 250 kr / Loafers, Bill…

Hej vennerne. Vi er allerede i Juni måned og det betyder at sommerferien nærmer sig, og selvfølgelig har vi allerede planer for ferien. Emilie tager på sprogrejse i England, mens Laura rejser ned på en lille ø i Indonesien kaldet Bali. Jeg rejser s…