Vaknade hos Zackarias. Tog tåget hem vid 12 för att sedan möta upp några vänner och planera Malta. Vi satte oss på ett fik och jag åt en jättegod soppa och glass! På kvällen var det studentfest! Mötte upp Ida och vi tog en runda på stan innan vi gick hem till Evelina. Ella kom efter en stund och vi lagade ceasarsallad ihop, som vi sedan åt uppe på balkongen. Supermysigt! Vi drog sedan till studentfesten och hade sjukt kul med alla studenter! Kvällen innehöll även en grym efterfest och vi somnade inte förrän halv 5.

​Åkte till skolan vid lunch. Kollade på en dramaföreställning artes hade satt ihop och fikade med några klasskompisar innan jag tog tåget till Stockholm och hem till Zackarias. Fick sällskap av Line på tåget, mysigt!

Zackarias och jag chillade lite och drog sedan in till stan och gröna Lund för att se dvd. Var fullt med massa små omogna 16-åringar som skrek så mycket att de nästan svimmade. Det var supertrångt framför lilla sen, men ändå lite värt. Rätt underhållande i alla fall! Vi tog sedan en promenad utifrån Djurgården till stan där vi avslutade med favoritmat på favoritstället - Texas hamburgare. Sen hem till honom, chilla lite och sova!

Gårdagen bestod mest av plugg. Satte mig en stund i solen och det va så skönt! Drog och solade sen på kvällen också, innan jag drog till klosterparken för parkhäng med alla studenter. Det va jättemysigt! En spontan och bra kväll!

... r min fina pojkvän! Samlade ihop ett gäng bilder från de senaste två månaderna. Det finns verkligen inga ord som kan beskriva hur jag känner för honom. Min andra halva. Allt med honom känns så himla rätt och jag är så kär en människa kan bli. Det finns ingen plats i världen där jag är lika trygg som i hans famn.

Jag har blivit helt galet dålig på att fota på senaste tiden.. I princip de enda gångerna jag tar upp mobilen för att fota är när jag äter. Och dålig på att uppdatera bloggen är jag med, det var ju några dagar sedan jag bloggade.. Har under den tiden firat ett halvår med världens bästa pojkvän. Vi åt supergoda hamburgare på en liten restaurang på söder. Julia har fyllt 18 år och det firades med middag och fest. Har annars varit i skolan, pluggat väldigt mycket, shoppat lite, fotograferat på mina vänners bal, träffat vänner, Zackarias och varit lite med mina brorsor.

Vaknade tidigt och mådde helt kasst! Sov ut ända till 12! Efter några timmars pluggande kände jag mig piggare så jag drog och fikade med några vänner. Kvällen spenderades sen ute i en stuga på landet med ett härligt gäng människor! Vi festade tills klockan var 4 och bara hade det najs. Var verkligen jättespontant, och det blev faktiskt väldigt lyckat!

Vaknade hos Evelina i onsdags morse. Den enda lektionen vi hade var nationella prov. Efter det så drog vi ett gäng och fikade i några timmar. Pappa bad mig komma över och äta middag, så det gjorde jag! Spenderade sedan kvällen med min lillebror. Kvalitétstid som verkligen behövdes!

Trots en ganska rejäl bakfylla så åkte jag till skolan i måndags. Hade bara en lektion dock så det var helt okej. Ungefär en kvart efter att bussen var i Enköping kom Zackarias hit. Vi köpte hämtpizza och sen var han så trött att han slocknade och sov i nån timme. Låg vaken och bara njöt av att äntligen få vara nära honom igen. Resten av kvällen kollade vi film och bara myste!

I tisdags vaknade vi rätt sent. Zackarias stod för frukost och ställde sig och stekte amerikanska pannkakor, lika stora som vanliga pannkakor haha. Drömmigt! Han åkte hem och jag sov några timmar. På kvällen åkte jag till Evelina i Strängnäs. Vi pluggade lite, kollade serier och bara chillade. Sov sedan över då vi hade nationella prov i engelska tidigt på morgonen dagen efter. Det är så himla skönt att slippa restiden och den dötid jag får innan lektionen börjar, som jag får när jag måste ta den tidigaste bussen från Enköping!

Efter att ha spenderat halva söndagen i sängen sovandes/framför plugg så bestämde jag mig för att hänga med några vänner ut. Va inte det smartaste valet då jag inte alls var frisk, men jag var verkligen så himla sugen på att festa! Så jag åkte hem till Daniella och fixade mig. Sen förade vi och vid halv 12 tog vi bussen till Uppsala! Det regnade Gick ut på bj och det var faktiskt en väldigt bra kväll! Alfons, han som gjort Ganjaman låten var där och spelade, sjukt bra var han! Vid 4 fick vi skjuts hem till Enköping och efter en sväng förbi donken somnade jag och Evelina hemma hos mig.

Den 15 onde maj gick flyget tillbaka hem från Berlin. Blev mött på flygplatsen av min fina pojkvän som jag verkligen hade saknat! Vi åkte sedan in till Stockholm och käkade middag innan jag åkte hem till Enköping. Evelina kom och hämtade upp mig vid stationen och resten av kvällen var vi hemma hos hanna och chillade. Nästan hela malta-gänget var samlat och vi planerade lite kring resan! Det är inte långt kvar tills vi åker nu! Ska bli så himla skönt! Sov sedan hemma hos Evelina.

På lördagen åkte jag hem till pappa och tog det lugnt. Var helt slut! Åkte förbi lägenheten och fixade lite saker också. På kvällen tog jag det lugnt och somnade tidigt. Berlin hade verkligen tagit på krafterna och till och med gjort mig sjuk.