​Hallo ♥  Jeg er nå på plass på Thon Hotel triaden etter første dag med danseleir. Denne leiren er en sommerleir og en god start etter ferien før ny konkurransesesong. I år deltar jeg på Studio 1 sin sommerleir som har besøk av flere fantastiske gjestetrenere. Det er utrolig morsomt, motiverende og lærerikt å delta på en slik sommerleir! Samtidig er det alltid hyggelig å møte venner og kjente igjen samtidig som man får nye venner.

Jeg gleder meg masse til denne helgen med leir  Håper dere alle får en super helg.

Hei! Denne uken har gått utrolig fort. Nå har vi igjen en dag her i Kroatia. Det har vært utrolig deilig å være på ferie og koble helt av. Samtidig ser jeg frem til å komme tilbake til Norge og hverdagen igjen. I dag startet dagen med en effektiv tabata økt i leiligheten etterfulgt av sol og bading - herlig!!

Bildene over er fra shoppingturen vår på kjøpesenter i Split. Vi dro først til "Mall of Split" hvor vi gikk rundt i en time uten å være helt fornøyde med utvalget. Derfor tok vi taxi videre til "City Center One" og fortsatte handleturen vår der! Etter 4-5 timer på kjøpesenter etter en sol og badedag var vi veldig slitne da vi skulle sette oss i taxien hjem. Det var lettere sagt enn gjort!! Vi hadde selvfølgelig ikke fått med oss at det var en stor feiring i Kroatia denne dagen og dermed bilkø hele veien :-) Oppgitt taxisjåfør og slitne turister Heldigvis fant han et passende sted å slippe oss av så vi kunne gå det siste stykket til leiligheten.. Vi var uansett veldig fornøyde med gode priser på klær og treningstøy, så det var definitivt verdt turen.

I kveld er det fotballkamp. Dette kan ikke Christian gå glipp av, så nå skal vi snart ut å finne et sted som sender kampen - tjooooohei!

Ha en fiiiin tirsdag videre ♥

Hallo! I dag har vi vært på en fantastisk utflukt som jeg gleder meg til å fortelle om. Stedet vi reiste til heter Krka National Park. Dette er et område med flott natur, blått vann og et fantastisk fossefall. Vi reiste fra havna i Split og det tok en drøy time med buss. Like før vi var fremme sa guiden at det var 39 grader ute og jeg ble da veldig spent på om dette ble en bra eller alt for varm dag. Heldigvis var det vind i lufta og skygge i skogområdene så turen ble veldig behagelig.

Det er ikke å legge skjul på at det var veeeldig mange turister i dette område. Noen steder sto vi i kø for å komme frem og det var tydelig at dette var en populær turistattraksjon. Samtidig var området stort og det var absolutt ikke umulig å få se eller ta bilder av det du ønsket. Det var flere spisesteder og kiosker på område så dette var også helt topp.

Håper dere har hatt en super dag!

​Hei dere ♥  Dagen startet som planlagt med å reise inn til Split. Dette var en utrolig flott by og det var morsomt å gå litt rundt å kikke. Det var glovarmt så skyggen var virkelig det beste stedet her i dag! Etter noen timer i Split reiste vi tilbake og badet utenfor leiligheten vår. Det var utrolig godt å få avkjølt seg i vannet etter mange timer i varmen.

Samtidig som vi var i Split i dag bestilte vi oss tur til Krka på søndag. Dette er et område hvor det er fossefall og et fint skogområde. Har sett bilder på nettet og det ser heeelt fantastisk ut – så det blir veldig spennende.

Håper på en like fin dag imorgen med planer om bading og kjøpesenter wihuuu! ♥

God kveld Det er fortsatt super varmt her i Kroatia, men vi stortrives! Vi har nettopp vært ute og spist samtidig som vi så på den nydelige solnedgangen. Vi valgte å spise på en restaurant langs strandpromenaden som het Leonis. Her hadde de stort utvalg av kjøtt og fisk. Betjeningen var superhyggelige og alt i alt er denne restauranten absolutt å anbefale. Christian er veldig glad i biff så for han var dette stedet midt i blinken!

I morgen er planen å reise inn til byen i Split. Forhåpentligvis kommer vi oss opp grytidlig så vi får kommet oss avgårde før det blir supervarmt! Har hørt masse bra om sentrum og stedene rundt så det blir veldig spennende å oppleve.

Ha en super kveld videre ♥

Helloo! Nå har vi ankommet Split og er klare for en uke med bading og avslapping. Vi kom frem sent i går kveld og brukte tiden på å finne noe å spise. Videre idag hadde vi en herlig morgenøkt hvor vi tok oss en joggetur i område for å bli litt kjent. Samtidig har vi rukket å bade og spise mye vannmelon.

Vi bor i et område som heter Podstrana i Lavica Apartments. Dette er et lite sted med mange leiligheter. Det er eget kjøkken og 100 meter ned til stranden. Personlig liker jeg veldig godt å bo slik og kunne velge selv hva man vil spise til frokost, lunch og eventuelt middag om man ønsker å spise i leiligheten fremfor ute.

Det er fantastisk vær her og høy temperatur. Nå er det 36 grader og for meg er dette veldig varmt. Samtidig er jeg sikker på at det blir bedre etter et par dager! Vannet er fantastisk og heelt perfekt etter min mening.

Nå skal vi snart gjøre oss klare for å gå ut og spise middag. Jeg gleder meg

​Hallo ♥

De siste dagene har virkelig gått unna!! Helgen gikk i jobbing og nå er det tid for ferie. Samtidig har jeg hatt mange oppgaver å gjøre de siste dagene før høstsesongen starter. Uansett - imorgen reiser jeg til Split wihuuu. Gleder meg kjempemasse til sol, bading og god mat. Blir utrolig godt å senke skuldrene og bare slappe av å kose meg. Etterlengtet etter en relativt hektisk "ferie".

Den siste tiden har jeg jobbet med å utarbeide en ny nettside for danseklubben min Dansehuset Lillehammer. Er utrolig fornøyd og stolt ettersom dette er mitt første forsøk på en slik nettside noen gang. I sammenheng med dette har Morten Nordli - Monomedia laget og redigert en fantastisk film for oss. Her ser du et lite klipp fra dansehverdagen min og min flotte dansefamilie

Håper dere liker filmen like godt som jeg gjør, ha en super dag

FRIYAY ♥

Endelig fredag og tacotiid! Idag har jeg brukt dagen på jobb og trening. Dagen startet med en morgenyoga økt hjemme. SatsElixia online har så mye bra på online trening så det er absolutt til å anbefale dersom man liker å ha en god økt for seg selv hjemme eller på farten. Videre var jeg på jobb og hadde en styrkeøkt etter jobb. Med andre ord var det både god og fortjent med fredagstaco og goddis

Håper dere får en super helg

Hallo ♥ Idag ble det en super morgenjogg ned til Tufteparken med Christian. Det var herlig temperatur og veldig gøy å prøve nye joggesko wohoo! Tufteparken har blitt en stor favoritt og er alltid morsomt å prøve nye ting eller øve på målene man allerede har satt seg. Laget en liten snutt fra dagens økt som du kan finne på min instagram @solveighagelien

Senere idag slo jeg til og laget en god sommersalat. Lager aldri mat, men heldigvis ble denne spiselig :-) Denne er utrolig enkel og rask å lage. Samtidig passer den perfekt som lett sommermat!

Crisp salat

♥  Reker

1 Appelsin

1 Avokado

.. og vipps har du 2 porsjoner super sommersalat - anbefales!

Nå er det 1 uke til vi reiser til Split i Kroatia. Vi trenger tips!! Noe morsomt man kan gjøre eller fine spisesteder :-) Alle tips taes imot med takk ♥

God kveld ♥

Lite tilbakeblikk fra siste kveld i København. Denne kvelden spiste vi god mat og koste oss. Samtidig ruslet vi litt rundt i gatene. Avreisedagen hadde vi en liten morgenøkt hvor vi jogget gjennom en helt nydelig park. Her var det store trær, vann, blomster og statuer. Det er så herlig å ha morgenøkt på et så nydelig sted!! Samtidig er borte bra, men hjemme best. Utrolig godt å komme hjem til normale rutiner og normal mat.

Kjenner jeg allerede gleder meg til neste ferie om litt over en uke wihuuu ♥♥