I söndags så åkte vi till detta fantastiska ställe!! Det var så fint, vattnet var så turkost. Jag tror aldrig att jag har sett något liknande innan, det kändes nästan som en dröm. Så vackert!! Vi spenderade 4 timmar där. Det fanns olika aktiviteter som man kunde göra, vi snorklade bland fiskar och hajar?!. Jag trodde aldrig i hela mitt liv att jag skulle våga vara i närheten av en haj, men jag gjorde det. Jag simmade med hajar, som var kanske 10 meter ifrån mig. Det var så coolt samtidigt som jag var så rädd. Jag är ju till och med rädd för fiskar haha. När vi snorklade med fiskarna så kastade dom som jobbade där i mat så att fiskarna skulle komma och självklart så hamnade maten precis bredvid mig så alla fiskarna kom till mig. Fick nästa panik haha. Men fiskarna var fina och några som ut som Dory i hitta Nemo. Jag fotade så mycket när vi var där, vill få med allting då det var så underbart där. Men jag hann även med att få massage, sola och bada ännu mer i det turkosa vattnet!!

Idag så var det super fint väder med. Vi började dagen med frukost, sen spenderade vi några timmar vid poolen innan vi åt lunch. Runt tre så gick vi till stranden och fotade i nästan två timmar, det var jätte roligt. Ni får se bilderna när jag kommer hem, då jag inte kan få över bilderna från kameran till mobilen.Vi badade även i havet innan vi gick tillbaka till hotellet för att fixa oss innan vi skulle äta middag.

Idag så åkte jag och Justin till Dominican Republic. Jag har helt glömt bort att skriva det här, jag har nämligen semester nu i en vecka.
Det är så fint här, havet är alldeles turkost blått och palmer över allt. Älskar det!! Värmen är perfekt, det är inte så varmt att man inte klarar av det vilket är väldigt skönt!
Jag hoppas att ni har haft en mysig midsommar därhemma. Det känns faktiskt lite konstigt att inte fira midsommar i år!

Today was my host kids last day of school. It feels so weird that it was the last time that I took them and picked them up from the bus stop!!
They are really happy to have a break from school, but Sami was also a little bit sad because that she will miss her friends. I understand her completely!

Idag så har jag hunnit med en del saker. Morgonen började med att jag hade ett möte, då det var något som hade blivit fel när jag hade fyllt i mina taxes/skatt, men det är fixat nu så det känns jätteskönt!! Sen så köpte jag presenter, träffade Sandra i Walt Whitman Mall och jag lyckades att undvika att köpa något. Jag kan inte köpa mer kläder för då kommer jag inte få med det hem haha. Runt halv fyra så kom Sami och Danny hem så då såg vi lite på tv medan de åt sitt snack. Efter det så läste de och vi spelade basket-spelet igen innan det var dags för middag och deras karate.

Under kvällen så fixade jag och min värdmamma med bilder som vi ska sätta in i ramar. Jag tror att det kommer bli super bra!

Idag så spelade vi ett basket-spel som Danny fick i födelsedagspresent. Det var faktiskt riktigt roligt!!

Idag så hoppade jag och Sami hage. Vi målade upp vår egen, det var så många år sen jag lekte det!! Det var så fint väder idag så vi hade BBQ. Det var ju Father's Day idag, så vi firade den med deras släkt, vilket var mysigt!!

Igår kväll så klädde mina värdbarn ut sig. Danny hade med en dräkt från skolan. Sami ville också ha en, så vi fixade en dräkt till henne. De låtsades att det var forskare och lekte med Dannys experiment kit. De var så roliga och söta i sina dräkter.