Måndag: Jobbar till 16:30 och sen ska jag träffa Emma och äta en hamburgare en dag försent :)) Var ju internationella hamburgare-dagen igår.
Tisdag: Jobbar till 16:15 och ska sen in till stan med Emelie och kolla solglasögon.
Onsdag: Ska bara hem och chilla efter jobbet, kanske ut och springa.
Torsdag: Vill gå på Zara Larsson, men slutar så pass sent att jag är osäker om man kommer komma in :O
Fredag: Jobbar halvdag och sen ska jag till Tibbles utspring. Matcus tar studenten :)) Sen är det mottagning hos dom och efter det ska jag kanske hem till Jenny på en aw.
Lördag: Ska träffa Fanny vet jag och sova där <3

Vi satt först och solade lite medan vi åt frukost. Sen åkte vi ut till kullahalvön och kollade där. Killarna gick en promenad ner till en grotta medan jag och Emelie satte oss vid ett fik :))

Åt våffla och drack kaffe. Så gott <3

Sen åkte vi till Mölle Strand och tittade. Så jäkla fint. Där vill jag ha ett landställe:)

Sen åkte vi hem och fixade oss för att senare åka mot Lund på kvällen :)

Vi satte oss i en "park" och grillade halloumi, majskolvar och aubergine mm :)) Drack lite goda drinkar osv.

Vi gick ut och dansade lite. Det var kul men musiken var dålig. Musiken är allt för mig så det förstörde liite :))

Imorse vaknade vi i Ljungbyhed och sen åkte vi mot Lund igen och hämtade upp Alma och köpte lite godis <3 Första godiset sen påsk wehå. Nu är vi på väg hem, sitter i köer och är inte hemma förrän 21.... köpte en french på vägen och jag som inte ens gillar korv :))!

I lördags så var vi först och främst och kollade lite plan som Eric flyger å så. Oskar var lite mer intresserad än jag och Emelie. Vi var mer sugna på vår nästa destination :))

Iallafall jag! Vi skulle till Köpenhamn nämligen :)))

Jag ÄLSKADE Köpenhamn. Så jäkla sugen på att flytta dit nu och kanske läsa en kurs eller så... Bara känslan jag fick var liksom så jäkla bra. Såg mig själv gå på dessa gator. Sen åkte vi hem så vi var hemma runt tio typ och vi somnade inte sp långt efter det hihi.

I torsdags åkte vi som sagt mot Eric och Ljungbyhed. Här står Oskar och tvättar rutan :))

Skåne är så vackert med alla rapsfält och plana ytor.

På kvällen hängde vi med Erics klasskompisar och spelade lite beerfrisbee och så. Såhär såg det ut medan vi åt tacos :'))

Igår efter jobbet åkte jag hem till Fanny:) Vi åt på Babel Deli och sen gick vi en lång promenad från Mariatorget hem till henne.

Sov där och nu är vi på väg till Eric i Lund. Vi ska till Köpenhamn imorgon förmodligen och sen kanske hänga lite i Lund. Så kul!

Det spöregnade imorse mellan typ 10-12, så varje gång det regnade lite lättare rörde vi oss framåt för att sen hitta nytt skydd mot regnet haha.

Vi köpte regnponchos haha...

Och kom sen ner till colosseum. :) Vi gick runt och tittade där innan vi rörde oss tillbaka mot "staden".

Vi åt glass (mina favoritsmaker!!! Choklad, mint och kaffeglass for life <3) åt lunch (paninis) och gick runt :) Gick fram och tillbaka på lite shoppinggator. Hittade en fin kjol men den fanns inte kvar i min storlek tyvärr :(

Sen vid halv fem la vi oss ute på terassen och solade lite när solen äntligen kommit fram :)

Vi åt middag på Ristorante Edy och det var sååå gott. Först en caprese (mozzarella<3) och sen bröd med olivolja och salt (<3) och sen tog jag en pasta med fyra olika ostar. Pasta och ost <3 Svårslagen middag.

Avslutade kvällen med en till glass.....:) Imorgon ska vi upp hyfsat tidigt för att röra oss mot flygplatsen och sen Sverige. Vi landade strax efter halv fyra om jag inte minns helt fel.

Vi började vår morgon med frukost på hotellet och den var inte mer än okej och sen gick vi till Vatikanstaten och St Peterskyrkan det första vi gjorde. Vi stod i kö i cirka 50 minuter innan vi fick gå in och det var en otroligt fin byggnad :)

Sen har vi gått runt hela dagen, vi var i en park, villa borghese, bakom spanska-trappan och hängde och njöt av 27 grader hihi <3 Är dock 27 grader i Sverige också! Så sjukt!

Sen åt vi glass :))

Sen var vi uppe och kollade på hotellets takterass och låg och solade lite :)) Gäller att passa på.

Sen gick vi upp till rummet och fräschade till oss inför maten <3 Finaste utsikten längst vägen.

Sen åt vi middag på en drömmig restaurang med en jättefin utsikt och solnedgång. Kom betydligt mycket mer människor efter att bilden togs haha, vi var nästan först och då kom vi inte ens så tidigt :')) Runt halv åtta haha. Italienarna äter så mycket senare än oss.

En liten promenad innan vi nu kommit till rummet. Vi ska kolla lite film och sen sova hihi. Pensionärerna :') Imorgon ska vi till colosseum bland annat och sen ska prova en middagsrestaurang här i närheten som vi fått rekommenderat av Fannys pappa :))

Åkte mot Rom redan vid sex i torsdags morse :))

Frukost på Joe&The Juice. Spicy tuna, sex me up och en cappuccino <3

Sen när vi kom fram efter tre timmars direktflyg, gick vi snabbt ut för att leta upp ett matställe. Vi hamnade på något cafeliknande ställe och åt varsin panini.

Sen gick vi till spanska-trappan och bara kände in staden lite.

Och sen är en glass om dagen bra för magen :)) Bästa som finns nästan. En god gelato.

Lite fler turistattraktioner - fontana di trevi :) Känner igen denna från "mitt liv som popstjärna" med Hilary Duff hihi....

Sen gick vi hem till hotellet, duschade osv innan det var dags för middag. Jag åt en cuatro formaggio (favoritpizzan!!!) och den var jättegod. Drack sen en ET-cappuccino innan vi gick hem för lite Aladdin ;)

Jg vaknade i fredags upp hos Fanny, åkte sen till jobbet och jobbade till 16:45. Träffade sen två kollegor på ett glas vin.

Åkte sen in till stan för lite drinkar och vin med Gabbe.

Min outfit för kvällen. :P Plz skriv inte och tjata om att jag ska ta era outfitbilder, är rätt upptagen med mina egna

Under dagen var jag bara hemma och sov och vilade men på kvällen mötte jag upp Emma och Emelie och kollade Eurovision på public.

I söndags åkte jag och Emelie till Fotografiska :))

Åt lunch på middag på Babel Deli <3

Sen åt vi en god lasagne till middag innan jag åkte till Fanny i stan. Sov där. Sitter på bussen mot jobbet nu, kunde inte sova igår så är så himla trött... Är dock Sofia-dagen idag <3 hihi

En bild från när jag och Fanny åt vego-tacos igår <3 Sååå gott. // En bild på en av mina favoritknoddar på jobbet :)) Man vill ju bara äta upp henne.

På väg hem till Fanny nu efter mitt personalmöte. Ska ätas vegotacos idag igen hihihi så taggad