Hej igen! Idag är det första advent och imorse åt jag frukost, gjorde mig redo inför konsert och åt lunch. Efter konserten åt jag på stan, handlade b.l.a choklad på Coop och nu är jag hemma igen.

Bilder från idag 👇🏻

Hej igen bloggen! Idag är jag 16 år!!!! Imorse vaknade jag av sång, frukost och presenter (ett doftljus, en klänning och en ögonbrynspenna). Sedan var jag på Erikshjälpen där jag handlade de klackar som finns på andra bilden. Och sedan var jag på Maxi där jag åt och handlade mat till släktkalas. Efter det var jag hemma igen och städade och gjorde mig iordning till kalaset. Nu har jag öppnat mina presenter som jag har fått och har ätit mat och tårta. Det var allt för min födelsedag. Hejdå! :)

Tjena! Idag var sista dagen i Stockholm... Imorse åt jag frukost, gjorde mig iordning och checkade ut från hotellet. Sen åkte jag pendeltåg från Centralstationen till min mammas kusin och efter det åkte jag till Centralstationen igen där jag sedan åkte till Arlanda. Efter det åkte jag flygplan till Malmö och åker nu flygbuss till Malmö central. Och ska sedan vidare till Helsingborg. Det var allt för mig och min Stockholmsresa. :D

Hejsan svejsan. Imorse åt jag frukost på hotellet. Sedan åkte jag tåg till Gamla stan och sedan båt till ABBA Museet. Efter att jag åt där så åkte jag med båt till Gamla Stan där jag b.l.a var på Espresso House. Sedan åkte jag tåg till Göta lejon där jag såg Bullets over Broadway. Och nu är jag tillbaka på hotellet igen.

Från idag 👇🏻

Hej! Imorse åkte jag och min mamma pågatåg till Lund och sedan snabbtåg till Stockholm. Efter det åkte vi taxi till hotellet Clarion, checkade in och gick upp till vårt hotellrum. Sedan fick vi massage och ansiktsbehandling på ett spa i hotellet och sedan badade vi i poolen som finns i spaet. Och nu är vi på vårt hotellrum igen. Det var allt för första dagen i Stockholm. Hejdå!

Hejsan svejsan! Skriver detta inlägg för att uppdatera om hur jag har det just nu i skolan b.l.a. Nästa vecka har jag redovisning och prov... Och jag är fortfarande inte helt frisk :/. Det är också koreografitävling nästa onsdag i skolan. Annars är det inte mycket som händer den här veckan. Nästa veckan igen (v 44) så ska jag till Stocholm! :D. Men ja det var allt för mig.

Nu är det söndag och idag har varit ganska chill. Har gjort läxor igår och idag, sett på TV och har ätit på Pitchers i stan. Imorgon börjar skolan igen och jag börjar tio över åtta...

Från Pitchers i stan 👇🏻

Det har hänt mycket sedan det senaste inlägget. Har varit på Vårdcentralen i Lund och i Capio Citykliniken i Helsingborg där jag har tagit prover b.l.a . Ska ta den medicin jag tar nu 4 gånger om dagen istället för 3 gånger... Förutom det så har skolan gått okej. Imorgon ska jag till skolan igen iallafall. Yippie!!

Tjena! Det var ett tag sedan jag gjorde ett inlägg. Jag har börjat gymnasiet. Jag går nu på Dans och musikal i Lund och pendlar. Första veckan hade vi en introvecka där vi övade i workshops med olika nummer som vi sedan framförde för 2:orna och 3:orna i skolan. Jag har också haft teoretiska ämnen (engelska, historia, matte, idrott och svenska) och estetiska ämnen (balett, jazz och ensamble). Missade den första lektionen i Scensik gestaltning 1 dock för att jag var sjuk den dagen. Sedan har jag också haft Gehörs-och musiklära.

Bilder från föreställningen 👇🏻

Hej! Igår var jag och kollade på många affärer i stan och åt sen på Pitchers i stan med min familj. Idag har jag varit i Malmö där jag var på den veganska restaurangen Kaos och åt med min mamma och storebror. Efter det handlade jag till dans & musikal på affären Svanskön Dans & Balett shop och handlade också på Emporia. Det är också mindre än en vecka kvar tills jag börjar gymnasiet. Det ska bli spännande! Ja, det var allt för mig. 💁🏼