Yr i huvudet efter en morgon av ballongblåsning

Stiligaste mannen <3

Älskar att pyssla innan fest och denna x5 gjorde Niklas och jag som lite tapasbricka

Mingelmingelmingel

En av kompisarna hade tagit med sig massor av dessa vilket alltid blir kul!

"Ja må han leva!"

I fredags fyllde Jocke 50 vilket var den största anledningen till att vi tagit oss ner till Spanien. Mycket vänner och familj samlades på deras tak och firade med stoj o brak:) 50års fester har en tendens att spåra ut och denna var inget undantag.. haha gamlingarna kan!

Spanien 2017

Lite bilder från resan! - Mycket sol, mycket fest, några bad och oändligt fina gränder.

Brooklyn Bridge avbockad! Äntligen lite sol och värme.

Blev en promenad upp till Columbia där vi åt lunch på trappan följt av en rundtur på skolan av Fredrik.

Mysiga kaffepauser.

Häftiga byggnader! Till höger ser ni till och med huset med några av världens dyraste lägenheter... En sån skulle inte sitta fel haha.

Utsikten från baren Mr.Purple är insane. Jätteblåsigt och kallt nu när vi var där så uteserveringen var stängd vilket var synd. Annars finns en utebar och pool där man kan blicka ut över skylinen och sippra på drinkar.

Bland det bästa med denna resa har nog varit all god mat vi ätit. Sista middagen åt vi på COSME som är en mexikansk hipp restaurang. Precis som på Zuma delar man först på smårätter men har däremot en "huvudrätt" som man tar i slutet. För oss blev det den här ankan. Wowwowow bland det godaste jag någonsin ätit!

Såå, det var våra sista dagar i New York! Så kul och mysig resa. Familjetid och nöje - bästa kombon.

Just nu ligger jag i sängen halvdöd efter att ha packat upp ena väskan och packat ner i en annan. Jag åker nämligen till Spanien imorgon med Niklas familj för 50-årsfest och semester. Ska bli skönt med sol!

Kraam

Hektisk morgon minst sagt... Vid 7-tiden stormade vi ur vårt rum då brandlarmet gick på hotellet. Vi var redan vakna på grund av jetlagen men när vi kom ner i lobbyn möttes vi av många trötta och chockade ansikten. Falskt alarm! Efter en stund till i sängen klädde vi på oss och tog oss ut på stan. Älskar att strosa i stora städer! Vid lunchtid eller brunchtid mötte vi upp Fredrik på Jacks wife Freda. Grym brunch men lång väntetid...

​​​​​​Hej från andra sidan Atlanten! Igår landade mamma och jag vid 17-tiden lokal tid. Allt gick jättebra ut från flyget, igenom säkerhetskontrollerna och bagaget:) Vi hann tillome se solnedgången! Väl framme vid hotellet gjorde vi oss iordning för middag med Fredrik och kompisar på en liten italiensk restaurang i Soho. Lite konstigt att äta middag vid 2-tiden svensk tid haha. Höll på att somna i maten... ​

Bilder från sommaren 2016

Imorgon bär det av hit igen - The Big Apple! Mamma och jag åker över för att hälsa på mina bröder som bor där just nu. Ska bli så kul, och om jag känner min familj rätt blir det ett fullspäckat schema-non stop.

Idag ska jag packa väskan, fixa några saker i stan och sen träna. Solen skiner och jag ser inte ett moln på himlen än så länge - kanske blir en prommis på det? :)

Blev genast på bra humör när jag såg denna vy i morgonduschen.

Jag i favvojackan numero ono / Min kollegas valp Hugo som också är min bästa lekkamrat på lunchraster:)

Samsoe sample sale på söder! Eftersom jag var ledig och Niklas jobbade kväll blev det en trip till utförsäljningen. Visste inte riktigt vad jag skulle vänta mig men haha, vilket KAOS. Alla springer runt och paxar och sliter i grejer för att få tag på allt möjligt. Förståeligt eftersom allt var så billigt men jobbigt för mig som inte kunde spelreglerna. Aja hittade iaf ett par jeans och en blus - mycket nöjd!

Efter klädhetsen tog vi oss till KÄK i Hornstull efter rådfrågande av södergudinnan Freja. Wow - grymma burgare! Vi tog månadens med chilimayo lök och double cheese, kan ni tänka er.

Fina mamma!

Min kusin bakar bästa tårtorna! Här drömmarnas cheesecake med kolasås - Mmmm.

Vi var rätt tagna efter lördagskvällen så blev en lång nap efter lunchen.