Tisdagar och onsdagar är alltid dom jobbigaste dagarna i skolan så har knappt haft ork till att blogga någonting då.. Men nu är de mystorsdag!! Slutar vid halv två idag tror jag och har endast tre lektioner yeeyy. Efter skolan blir det nog lite plugg och sen träning på kvällen , nu är jag påväg till skolan så hörs sen PUSS

Glömde ju skriva att min bror tog körkort idag och då firade vi det genom att äta ute. Åt på O'learys och det var verkligen supergott! Dock så har jag ont i magen nu för jag åt för snabbt eller nåt haha, nu ska jag läsa min dumma bok och sedan sova PUSS💗

Nu är jag äntligen hemma från skolan och ska sätta mig ner och plugga lite eftersom jag inte kunde göra det igår. Visste ni också att jag cyklade till skolan imorse i MINUSGRADER. Allt för att inte komma försent till skolan haha nä men jag missade faktiskt min buss och orkade inte stå där och frysa i en halvtimme tills nästa buss kom.  Men säger bara en grej, never again!!!

Igår följde jag också med familjen och gick en liten runda runt sjön i Kilanda. Passade på att ta lite kort med kameran :)

Godmorgon! Det är riktigt kallt ute idag så gäller att ta på sig så varma och goa kläder. Annars så tränade jag igår och direkt när jag kom hem fick jag en sån sjuk migrän, så då tog jag en tablett och gick och la mig annars blir det bara värre.
Men nu är det måndag ny vecka, nya möjligheter haha:)

Älskar att kolla tillbaks på dessa bilder men detta är ändå en liten del bilder. Önskar verkligen att jag tog mycket mer kort på exakt allting. Denna resan var så underbar och kommer aldrig glömma den. Gjorde så himla många olika grejor som bl.a lärde mig kitesurfa, besökte ett elefant-zoo, åkte motorcykel på stranden(så jäkla coolt), besökte ett tempel&knödde med massa munkar haha, kollade på krokodiler, åt massor med frukt och massa mer. Önskar att man verkligen kunde fånga alla moments på bild för att få den där känslan. Det går verkligen inte att beskriva hur underbart allting var där, människorna, miljön, ALLT.

// Kitesurfing //

// Jag och kusinen //

// På utflykt med en safaribil //

// Såhär kunde en vanlig mataffär se ut //

// Gulliga barn som ville vara med på kort //

// Ännu mera barn //

//Lunch på elefantzoo//

// Här red dom andra elefant, ångrar mig så mycket nu i efterhand att jag inte gjorde det för jag fegade ur i sista sekund :( //

// Jag och min underbara faster //

// Jag och min kitesurf-lärare Oleg haha //

// Här ser ni mig kitesurfa och tro inte att det var lätt, mitt längsta rekord var nog att åka 20 meter innan jag ramla //

På kvällen åkte jag och mamma in till stan en liten stund och fikade. Supercozy, drack också världens godaste smoothie💗
Sen åkte vi hem och hade en myskväll med hela familjen och kollade film. Helt enkelt en bra lördag.

Alla dessa berättelser går rakt in i hjärtat, finner inga ord. Det är så fruktansvärt att jag inte ens förstår att det är verkligt.

Alla vi kan göra skillnad, som att skänka 50 kr. Det har jag gjort och tar max 1 min. Var med och gör skillnad!

Började lördagen med ett pass på gymmet med bells. Älskar verkligen att gymma och känna mig fit. Jag och bella har också gjort ett litet träningsschema för oss så vi kommer gymma 3/4 dagar i veckan. Idag körde vi mage & rygg på 1,5 timmas pass och känslan efter när man är klar är amazing.

Japp ni ser rubriken, men jag har haft en rejäl bloggpaus som ni kanske märkte. Men jag har verkligen tänkt jättelänge om jag ville ha kvar bloggen eller ta bort den. Känns så sorgligt om jag bara skulle sluta och ta bort den så bestämde mig för att börja igen. Och nu ska det vara BRA bloggning. Jag ska försöka så gott det går iallafall. Men ser ni också att jag ändrat min design? Kändes verkligen som det behövdes dock så behöver jag en header men det fixar jag en annan gång. Såg ju också att nattstad ändrat massa grejor här sen jag var inne sist och allt är superbra verkligen!