En jättegod smoothiebowl fylld med massa nyttigt protein och vitaminer mm. Min favorit, perfekt som mellanmål före träning eller som en kickstart till frukost. Spirulinan gör den starka gröna färgen och är jättebra för tarmarna.

Instruktioner:

Du behöver...

1 tsk Spirulina pulver

1 tsk jordnötssmör

1/2 avokado

2-4 dadlar, beroende på hur söt man vill ha den

1 banan

1 tsk chiafrön

Lite kokosmjölk, ju mindre man har desto tjockare blir konsistensen och blir enklare att äta som bowl

Lägg ihop allting i en mixer och börja bara mixa.

Till topping..

Jag valde att ha på lite chiafrön, raw kokos flingor, färska blåbär och granola.

Morsdag. Idag firar vi alla världens mammor, typ de som i kalendern firar den idag iallafall. Själv firades ens egna mamma med brunch buffé på veganska raw food stället Berit och Elvy favorit stället. Sedan var det även en tripp till stan med lite shopping och fika och såklart en liten överraskning.
Hoppas att alla har haft en rolig långhelg. Det har gått så snabbt!💛🌼

Det var faktist mycket godare ån det såg ut haha. När det är buffé så är man inte så duktigt på snygga detaljer:)

Hej finisar! Imorse startades dagen med ett bodycombat pass och sedan åkte jag hem till Elsa. Vi solade på stranden och försökte bada, men såklart var det för kallt haha. Sedan var vi bara hemma hos henne, mös med katten och bakade kladdkaka. Jag var med henne hela kvällen och vi satt på hennes altan och bara snackade under solnedgången. Det har verkligen varit kanon väder idag. Puss!💛☀️🥂

Hej finisar!
Imorse började jag dagen med ett härligt yogapass. Bästa starten på dagen. Sedan träffade jag Clara och vi köpte frozen yoghurt och satte oss i solen. Vädret är verkligen varmt nu asså, det var så mysigt. Nu är jag hemma och ska grilla. Ikväll ska det bli en väldigt mysig familjekväll. Puss💛🌼☀️

Imorse när jag vaknade var jag så himla trött från igår. Först var det hotellfrukost, och sedan var det direkt ut i stan igen. Så mysigt, älskar Köpenhamn 💛 nu ska vi snart till tåget och köpa någon lunch och sedan åka hem:(
Ha en mysig måndag!🌼

• Resa

Haha jag är verkligen ett jättestort Shawn Mendes fan! Älskade konserten, en av de bästa kvällarna i mitt liv. Han är sååå bra live oxå 💛

Nu är vi framme i köpenhaaaaaamn! Vi kom hit runt lunch tiden och gick direkt till hotellet för att byta om. Sedan drog vi ut på Ströget och åt på café Norden. Så himla gott, efter det tittade vi bara lite i affärer och strosade runt. Nu är vi på hotellrummet och ska alldeles snart göra oss iordning inför konserten.
Puss💛

• Mat, Resa

Blev en ganska sen middag ute ikväll men testade restaurangen som man hört så mycket om. Den lever verkligen upp till förväntningarna, så gott!