Idag; Fika på chokladfabriken med Agnes och invigde ny skinnkjol och hoodie från Zara!

Riche, Stockholm.

Startade veckan på bästa sätt med tryffelrisotto på Riche med Sofie! Det blev väldigt spontant att vi sågs och vi satte oss på uteserveringen rakt i solen för god lunch! Sen promenerade vi runt, kikade i affärer och jag fick med mig tre jättesnygga plagg hem från Zara! Jag som typ aldrig shoppar men nu hittade jag så mycket snyggt att fylla på till höstgarderoben!
xx

Denna sommar har jag...

Bott i PARIS
Känns sjukt att jag halva sommaren fortfarande bodde i Paris, känns nästan som att det var för flera månader sen jag kom hem och inte för lite drygt en månad sen!

Varit i KÖPENHAMN
Var hemma i ungefär en vecka innan jag åkte till Köpenhamn med Agnes! Var så mysigt att strosa runt, fota massor, catcha up (välbehövd liten resa eftersom vi inte setts då på fem månader) och fika överallt!

Varit på LOKA
Blev en liten spahelg på Loka Brunn med familjen! Så fint, mysigt och avkopplande ställe som jag verkligen skulle rekommendera att åka till!

Rest till KROATIEN
En vecka i Kroatien med tjejerna och det var en så härlig resa med värmebölja (Lucifers hetta som den alltså kallades haha), massa sol och bad, drinkar och grymt sällskap! Längtar tillbaka!

Hälsat på i GÖTEBORG
Stockholmare på vift i Gbg blev jag denna helgen då jag åkte ner för att hälsa på Linnea och Julia som jag lärde känna i Paris! Har varit en så mysig helg verkligen med grillande vid havet, rolig utgång, middag ute, filmkväll etc. Nu sitter jag på tåget tillbaka till Sthlm vilket känns lite trist hade gärna stannat lite längre med tjejerna!

Sommaren är ju inte slut än men tycker jag ändå hunnit med en hel del och speciellt sen jag kom hem från Paris! Tror dock inte det blir så många fler resor innan sommaren är slut! Har varit på arbetsintervju så hoppas jag får det och kan börja jobba så snart som möjligt, ser faktiskt verkligen fram emot lite rutiner också. Planerar även en fotokurs med Saga i höst så tror jag har en väldigt bra termin framför mig! :)

Kjol Zara Topp River Island Väska Michael Kors Skor Bianco.

Gud jag har blivit så brun att jag knappt känner igen mig själv när jag tittar mig i spegeln efter en vecka av solande i Kroatien! Så här såg jag ut när vi skulle ut i Split för middag och drinkar!

Heej på er, från ett 30+ gradigt Kroatien! Kom hit till Split i Tisdags kväll med Saga, Nicole och Linnea och det känns underbart att vara här! Älskar att växla mellan att ligga på stranden och bli brun, bada i havet och dricka drinkar! Vi har hyrt en AirBnb lägenhet som har en så mysig terass där vi äter våra frukostar och luncher! Ena dagen solade vi på "vår" strand i närheten av lägenheten och igår åkte vi till Radison Blu där vi hängde hela dagen och hyrde solstolar, badade, delade på en Margarita och blev brunare och brunare! På lördag åker vi vidare till Hvar! <3

I början av denna vecka var jag i Vaxholm med familjen på en dagsutflykt, brukar väl åka dit någon gång om året under sommaren. Det var som vanligt så fint där, strosade runt bland butikerna och fikade gott vid havet (första bilden).

Och förutom det har jag denna vecka hunnit med middag och bio med Hannes, vi såg Dunkirk och jag fick en crush på ännu en irländare. Träffat Elias som jag inte sett på så länge och vi tog en drink på Lydmar som jag definitivt vill tillbaka till, bara ätit middag där tidigare men deras terass var så mysig. Träffade Saga och Nicole för att planera lite till Kroatien nästa vecka, är så taggad ska vi så kul med en sol/bad/fest resa med vänner, vi tog en drink på Ångbåtsbryggan. Har även hunnit lämna CV i stan, sova bort mina dagar och kolla säkert trettio avsnitt av Friends som jag redan sett förr. Men så kan det vara ibland, saknar även Paris så himla mycket. Nu ska jag och familjen åka till Loka Brunn för en spahelg, även det en årlig tradition att åka dit så ska bli mycket mysigt!

En perfekt söndagskväll hade jag igår som innefattade; takeaway middag (sushi och thai) med Linnea och Anna i Linneas superfina lägenhet! Satt på balkongen länge tills det blev lite kyligt, drack kaffe, pratade om allt etc. Träffade de båda i Paris så det var kul att gå igenom minnen och händelser från staden. Var verkligen en mycket mysig kväll!!

S U M M E R / S A T U R D A Y

Från en ganska seg och oplanerad lördag till en mysig lördagskväll med fruktfat, choklad, vin, ljus och musik tillsammans med Olivia på min brygga! Var så härligt, satt med filtar och kuddar som en riktigt typisk sommarkväll. Sen kom mamma ner med te och bullar när det blev lite kallare hehe, så mysig kväll! :)