Hejsan!
För några dagar sedan åkte vi på en dagstrip till en ö som heter Algodoal, ett supermysigt ställe. Tyvärr var det bara sol de första 3 timmarna, sen blev de monsunregn så det var ju lite segt.. Men de är ju alltid kul att åka iväg och se något nytt och få spendera lite tid på stranden, så det var en lyckad dag ändå.
Puss

Hej igen!
Häromdagen var vi in till Belém och turistade lite. Vi åkte till en jättefin park och strosade runt bland alla palmer och djur.

Här är några bilder från vår fantastiska resa till Amazonas!
Vi har varit med om så många nya och spännande upplevelser som att bo på ett flytande hotell, vandra i regnskogen, fiskat pirayor, badat i Amazonas floden, paddlat kanot och hälsat på folk som bor i Amazonas.
Men de sjukaste var ändå när vår guide fick för sig att hoppa ner i floden och fånga en liten kajman med bara händerna och eftersom vattnet var så grumligt visste man ju inte om mamman (på 4meter!!) var i närheten.
But he did it och tog med sig den upp i båten, pratade lite om den och släppte sedan tillbaka den igen!
De 3 dagarna vi spenderade där är verkligen ett minne för livet och något som jag absolut kan tänka mig att göra igen!

Hej hej!
Var ett tag sen jag skrev här sist men tänkte att det kunde vara kul att blogga lite nu när jag är ute och reser igen!
Denna gång till Brasilien!
Ska bli så skönt med en månads semester, välbehövligt!

Reser med Marco och hans familj som har sin släkt här som vi ska träffa/ bo hemma hos, så blir nog en riktig upplevelse.

Hejsan!
Igår var vår sista kväll här i New York så då passade vi på att lyxa till det lite på en mysig resturang! Vi åt en jättegod pastarätt och drack lite vin till.

Hej igen!
Dagen har består av parkhäng, pizza, promenerad runt i Brooklyn och till sist Brooklyn Bridge. En bra dag med andra ord!

Hejsan!
Igår åkte vi upp till top of the rock som är en skyskrapa med utsikt över nästan hela Manhattan, 67 våningar var de! De var verkligen så fint att se allt ovanifrån.

Vi hörs, puss

Första dagen i New york har spenderats i Central park där vi bara strosat runt. Superfin och galet stor park!

Hej igen!
Är tillbaka hemma i Sverige igen efter 2 helt fantastiska månader i Thailand och Bali. Alla härliga människor vi träffat, alla fina platser vi sett och allt kul vi har fått uppleva. Helt klart ett minne för livet och en resa jag absolut vill göra om.