Hejsan!
Igår var vår sista kväll här i New York så då passade vi på att lyxa till det lite på en mysig resturang! Vi åt en jättegod pastarätt och drack lite vin till.

Hej igen!
Dagen har består av parkhäng, pizza, promenerad runt i Brooklyn och till sist Brooklyn Bridge. En bra dag med andra ord!

Hejsan!
Igår åkte vi upp till top of the rock som är en skyskrapa med utsikt över nästan hela Manhattan, 67 våningar var de! De var verkligen så fint att se allt ovanifrån.

Vi hörs, puss

Första dagen i New york har spenderats i Central park där vi bara strosat runt. Superfin och galet stor park!

Hej igen!
Är tillbaka hemma i Sverige igen efter 2 helt fantastiska månader i Thailand och Bali. Alla härliga människor vi träffat, alla fina platser vi sett och allt kul vi har fått uppleva. Helt klart ett minne för livet och en resa jag absolut vill göra om.

Hej på er!
Som jag skrev i förra inlägget så är jag och Marco på Gili, en liten och superfin ö. Andra dagen här hyrde vi cyklar och cyklade runt ön. Eftersom ön är så liten tar det bara mellan 30 minuter till 1 timme att cykla runt, men vi stannade och tog en massa kort + att vi cyklade fel några gånger haha så vi var ute ganska länge. Men de var de värt!

Tyvärr har Marco varit sjuk resten av dagarna så har varit väldigt lugnt och vi har inte gjort så mycket. Men imorgon tänkte vi åka på en snorkelutflykt runt de 3 Gili öarna, hoppas verkligen på att vi ser sköldpaddor då!

För några dagar sen tog våran Indonesiska vän Ian med oss på en roadtrip till två olika stränder. Första stranden Pantai Pandawa var en riktig paradis strand, kritvit sand och klarblått vatten. Älskar verkligen det!

Andra stranden (som jag inte minns namnet på) låg bland massa klippor och man fick lov att gå genom ett grott liknande ställe för att komma till den. Den var också väldigt fin, men mer en strand för surfare då vågorna var väldigt höga.

Tråkigt nog har vår lilla "familj" splittrats då Rebecka och Emilia har rest vidare till Australien och ska vara borta i cirka 2 månader till. Jag och Marco åkte till Gili trawangan igår och blir här mellan 5-7 dagar. Bilder härifrån kommer inom snar framtid.

Ha de så bra så länge, puss puss

Från en utflykt som vi gjorde för några dagar sedan till en surfar strand.