Är i Bangkok. Sa precis hejdå till Frida som åker vidare till cambodja.
Jag ska stanna här tills imorgon bitti då mitt flyg hem till Sverige avgår.
Ska bli gött att komma hem faktiskt, två månader på resande fot är ganska länge. Gött att sova i sin egen säng, käka ordentlig mat och inte känna sig smutsig mest hela tiden.

Hade en grym vecka på koh phangan iaf.

Jag har nu lämnat grabbarna kvar i Filippinerna. Är just ju i Malaysia igen. Ska med ett flyg till thailand imorgon, så blir att gå runt och utforska lite här, bor på ett hotell vid flygplatsen, tror inte dem har sett mycket turister r förut för alla kollar lite konstigt på mig, men dem är jättetrevliga.

Ska bli gött att åka till thailand igen, saknar maten där och sen ska jag träffa frida också så ska bli nice.

God jul förresten.

Vi har det fortsatt gött här på boracay. Vädret har dock inte varit på vår sida. Men vi badar ändå och hänger på stranden.
Vi käkar gött, dricker bärs och mår allmänt bra.

Vi är på boracay nu. Flyget gick bra. Gick sjukt snabbt så de var gött. Verkar vara en sjukt fin ö, vattnet är riktigt fint.
Vädret har varit lite dåligt så inte hunnit bada eller sola än. Men hoppas på bra väder imorgon.

Istället för att vara i Malaysia i två veckor som de först var planerat så har vi dragit till Filippinerna istället.

Vi har vår kompis Rami som bor här nere så vi hälsar på honom. Han bor i en villa här nere som är riktigt fin, med pool och stor trädgård.
Vi har hängt med ramis kompis som är trevligt folk, vart och klippt oss, hängt vid poolen och bara tagit de lugnt.
På tisdag så åker vi till boracay som ska vara grymt.
Deras strand - White beach har blivit framröstad till världens finaste ett antal gånger.

Vi kom fram till Malaysia i söndags natt. Flyget gick bra, men vi fick betala 500 bath för att vi hade stannat en dag extra i Thailand. Men det är bara 125 kr var typ, så det var väl inte jättefarligt.
Vi träffar vår bror Ibbe i Malaysia, han hade fixat ett hotell där vi sov första natten och sen bytte vi upp oss till ett fräschare.

Kuala lumpur är riktigt fin, stor stad med höga byggnader, mycket folk och mycket trafik. Vi gillar staden, känns rent och fint här.

På torsdag åker vi till Filippinerna, till Cebu. Tror det kan bli grymt kul där, fina stränder och bra väder.

Dem har fixat mycket julpynt här och inne i köpcentrum så får man fin julstämning men sen går man ut i 25 graders värme med shorts och flipflop och julkänslan försvinner direkt.

Idag var en tuff dag. Det var fest igår igen, det var kul. Men man mår sådär idag.
Blev lite bakismat på Burger King. Ikväll ska vi till Håkans bar och käka köttbullar.

Annars är livet bra, hänger på stranden, spelar kort, umgås. Imorgon kväll åker vi till Malaysia, tar flyget dit. Reser lite bekvämt för en gång skull.

Vi trivs väldigt bra i patong. Vädret har varit grymt. Stranden är fin och vi båda börjar bli friska.
Det ända är väl att det är lite dyrt här jämför med vart vi varit tidigare tyvärr.

Ikväll ska vi iväg och spela beer-pong turnering i baren Stockholm Syndrome. Förhoppningsvis blir det ännu en seger där.

Men nu ska vi först ut och käka och ta någon bärs.

Hallå hallå. Tjena tjena.
Väldigt dåligt med uppdatering tycker jag, får bli bättring.

Här kommer en uppdatering iaf.
Vi åkte från koh phangan i fredags. Reste med båt, minibuss, minibuss igen och sen en stor buss och till sist en minibuss. Det är lite omständigt att resa här i Thailand men till slut kom vi fram till patong. Vi kom fram vid 1 på natten och ville mest hitta ett hotell bara. Hittade ett fräscht som vi tog i två nätter.
Kollade stranden på morgonen och käkade lite och kollade runt.

Idag har vi bytt hotell. Mötte Frida och Alicia vd flygplatsen medans deba låg och vilade, han har blivit sjuk så han behöver vila mycket.

Nu är min babe här också så vi ligger och myser i sängen. Ska väl ut och käka något snart.

Puss

Vi har varit på koh phangan i 4 dagar nu. Trevlig ö. Har åkt runt med våra vespor lite och kollat omgivningen. Åkte upp på berg och till olika stränder.
Hittat en fin marknad med grym mat och riktigt god sushi.
Ikväll är det något som heter waterfall party där man festar i djungeln vid ett vattenfall typ.

Lirade även lite beach fotboll igår. Gick helt åt helvete, grymt svårt att spela på sand men skönt att röra lite på sig iaf.

Vädret idag har varit de sämsta hittills. Vaknade av åskan imorse vid 9. Kändes som åskan var i vår bungalow, spöregnat hela dagen också. Som tur är så spricker det upp lite nu så vi ska iväg och käka något gött.