1. Sätt inte för höga krav på dig själv och din träning. Många som vill komma igång efter ledighet sätter orimliga mål om att man ska träna upp mot flera gånger per dag. Sätt istället rimliga krav på att du exempelvis ska träna 2 gånger i veckan så kan du hålla en kontinuitet i träningen. Blir det fler pass är än ditt mål är detta bara något positivt.
  2. Träna det som du tycker är roligt. Tycker du exempelvis att det är roligt med dans och inte alls roligt att löpa, kör på dans. Den bästa träningen är den som blir av.
  3. Prova på gruppträning.
  4. Träna med en personlig tränare. Har du svårt att få träningen att bli av samt att ta ut dig när du tränar själv. Prova på att träna med en personlig tränare. Detta gör att du vet att träningen blir av och att du får ut maximalt av din träning.
  5. Träna med en kompis. Om man är två är det inte lika lätt att hoppa över att träna i sista sekund. Ett tips är att bestämma fasta dagar och tider så ni kan planera utefter detta.

Blog using your mobile phone - One of the best blogging apps on the market - click here!

Likes

Comments

Hej Giiirls!

Jag har funderat fruktansvärt länge på att skapa en blogg som berör oss tjejer. Jag saknade ett plattform för oss tjejer, här kan vi samlas och diskutera för en god sak. När jag var yngre köpte jag tjejtidningar för att få svar på mina frågor och funderingar. Här snackar jag inte bara killar och smink utan om viktiga saker som bland annat sexproblem och trohet.

Om ni har några funderingar, tankar eller tips kan ni jättegärna kontakta mig på: girlslaay.gmail.com, ha en underbar dag finisar!

Likes

Comments