Var på ett nytt ställe som heter sisu boutique, det är ett hotell i marbella där de har poolpartys. Väldigt bra musik, mycket blandat med hiphop och RnB. Detta var mer ett ställe där man kan festa och dansa på om man ska jämföra med nikki beach och ocean club.

Efter vi vart där åkte vi till puerto banus och åt på Picasso. Maten där är perfekt! Billigt för att ligga i mitt i hamnen och man får väldigt mycket mat! Rekommenderar verkligen det stället.

Igår var jag hemma hos vini och Amanda där vi lagade mat tillsammans. Mums säger jag bara!

Denna helg har det vart feria (festival) här i Fuengirola. Varje år i april är det en internationell feria där de har som små hus från olika länder med deras mat och musik, verkligen jätte kul. Man hittar massa goda grejer.

Den här helgen har vart riktigt skön. Har bara tagit det lungt, vart här i Fuengirola och hemma bara. I fredags så var vi hemma och gjorde sushi, riktigt gott! Igår solade vi på dagen och på kvällen drog vi till solymar.

Kom tillbaka till Spanien för en vecka sen, veckan har gått väldigt snabbt och har haft mycket att göra! Har även börjat jobba igen. Känns bara som att jag typ haft en lång semester haha.

Har såklart invigt marbella också hahah. Förra helgen var vi på mosh och åt middag sen var vi på suite och Olivia med. Igår var vi på Seven(mitt favorit ställe haha) sen Olivia. Ska till marbella ikväll med, ska träffa Romina som flyttat till Madrid men är här på besök.

Här är lite bilder från första veckan här :)

Nu är det bokat och klart, åker till Spanien snart igen. Har vart väldigt osäker på hur jag ska göra men trivs verkligen där. Ska bli skönt att åka tillbaka igen, och denna gången har jag lyckats få med mig folk som också flyttar dit! Yeeeyyy.

Ett av mina favorit ställen! Jag har vart där 2 gånger, det är ganska jobbigt att ta sig in dit tycker jag haha kanske till och med lite farligt.

Detta ställe ligger i Malaga uppe i bergen i ett ställe som heter mijas. Man åker upp med bil från Fuengirola ca 30 min. När man parkerat är det ytligare 20 min promenad för att ta sig dit. Smidigaste sättet är att simma in och om man ska ha mobil så behöver man ett plast skydd. Man kan även klättra men det kommer massa klippor och man kan lätt skada sig eller ramla om man inte är försiktig. Men det är absolut värt att åka dit.

Det finns ett litet vatten fall där, man kan klättra upp därifrån och sen hoppa mer igen. Jag var inte tillräckligt modig... kanske nästa gång.

Igår åkte vi till Haninge till ett nytt ställe som heter "Rollers and bowlers". Vi åkte rullskridskor där, har inte åkt det på flera år och det var jobbigare än vad jag trodde haha! Men kul var det iallafall.

Nu var vi framme i Lagos och hade besökt första stranden. Vi orkade inte med mer sol och bad så vi gick till hotellet fixade oss och gick ut och åt. Vi hittade en riktigt bra resturang där. Sen gick vi runt lite där i stan. Det jag älskade med Portugal var alla små gator och det fanns mycket shopping! Mycket små butiker med häftiga och annorlunda grejer.

Dag 2 i Lagos var jag verkligen helt hypad, ville se alla stränder där haha!! Vi började med de stränderna som låg i närheten vi följde skyltarna bara och hittade massa stränder. Sen kom vi till den stranden jag blev helt kär i, stranden hette "Praia Dona Ana". Gillade den så mycket att jag gick tillbaka dagen efter också. Det var häftigt för om man stod uppe i berget och kollade åt höger så var det en jätte fin strand, och kollade man åt vänster var det en ännu finare strand, dom var helt olika men båda var riktigt bra!

Det här var stranden på ena sidan.

Och det här var stranden på andra sidan.

Det fanns en liten öppning (den på sista bilden) man kunde gå igenom så kom man till en till strand.

På kvällen gick vi hem och fixade oss, det var Portugal mot Sverige i någon fotbolls final så vi kände oss tvungna att kolla haha och vi kan absolut inget om fotboll. Vi hittade 2 svenska tjejer som också var där så vi gick alla tillsammans och åt och drack haha sen skulle vi "festa". Inte världens bästa fest ställe skulle jag säga, mer en mysig stad om man vill ta det lugnt och koppla av.