View tracker

Hej det var ett tag sen!
Jag har haft det fullt upp med utomlands resor, skolan och sjukdomar, men nu är jag på banan igen.
Igår var det söndagspole och jag satte min första handstand och jag är så glad!!
Idag väntar ett svettigt ben och rump pass, bra start på veckan!


Blog using your mobile phone - One of the best blogging apps on the market - click here!

Likes

Comments

View tracker

Idag ville jag ha nått lite söt och gott till eftermiddags kaffet, så jag ställde mig och gjorde rawfood bollar. Det är perfekt som mellanmål, fika eller till träningen.

Recept
1dl nötter, 1dl proteinpulver,10-15 dadlar, 2 msk kakao, 2 msk kokosfett och kokosflingor som topping!




Det smakar så himla gott att man knappt kan tro att det är nyttigt!

Likes

Comments

View tracker

Godmorgon startade dagen med en riktig energi bomb!
Smoothie gjord på banan, yoghurt, bärmix, maca pulver och blåbärspulver, sedan toppad med hampafrön, chaifrön, solrosfrön och gojibär.






Ha en toppen dag!

  • Kost

Likes

Comments

Godmorgon! Jag är helt slut i kroppen efter gårdagens poleträning, massor av kul trick börjar komma och inom snar framtid kommer jag klara dom. Visar lite nya trick från igår som var väldigt roliga! Men blåmärkena syns idag...






Ha en toppen dag!

Likes

Comments

Idag blev en träningsfria dag förutom att jag tog 1 h powerwalk nu på kvällen. Imorgon blir det poledance längtar!
Bjuder på dagens lunch som jag snabbt fixade ihop, enkelt, nyttigt och sjukt gott!


Likes

Comments

Måndag ny start på veckan! Idag körde jag ett    HIT pass fokus på ben och rumpa.

Body rock
Uppvärmning 5 min valfri
Kör 20sek vila 10sek x 8
Vila en min och kör nästa övning

Jump lunges
Skaters
Burpees
Pile jumps
Jump squats




Idag blev det galet svettigt och detta pass gör   mirakel för ben och rumpa! Körde även en lång stretch och lite akrobatik som viktig del i pole träningen.


Likes

Comments

Denna helg har varit skön och lugn, gick ut med några vänner i fredags och lördagen var fylld med plugg och godis framför tvn. Jag tog två dagars vila eftersom jag hade tränat 5 dagar på raken så kroppen behövde återhämtning.
Dagens söndags träning blev en timmes rygg och axlar. körde riktigt tungt och det kändes verkligen i slutet av passet, musklerna blev som förlamade. Sista marklyften brände i kroppen!
Sen tog jag en powerwalk på 50 min för att få lite frisk luft, Bra avslut på veckan!






Likes

Comments

Att blanda sport och mode tycker jag är hur kul som helst, man får samtidigt motivation och känner sig fin på gymmet. Jag har dreglat över Stella McCartneys nya kollektion spring/summer 2014.
Vill ha allting i min garderob!








Likes

Comments

Haft en otroligt skön dag och tagit hand om mig själv, fixat naglarna, ansiktsmask och lite sånt pyssel. Ska snart åka till pole n robics träningen, som är mer av en konditionsträning där man jobbar bara lite med Polen och kör mest blandat med kondition/styrkeövningar.
Såhär ser min kropp ut idag när jag vaknade blåmärken överallt!! Trodde jag hade kommit över blåmärkaperioden men icke..

Få se om jag drar ner till gymmet efteråt och kör lite HIT träning beror på hur jobbigt dagens pass är.

Likes

Comments

Godmorgon jag tänkte lägga upp gårdagens poledance träning, man märker att ju högre nivå man kommer upp i desto tyngre blir passen, Det var ett tungt och svettigt pass igår men gud så kul det var!

Gjorde en snabb lunch igår eftersom jag var ledig , omelett, avokado, fetaost, surdegs och fullkorns bröd. Perfekt näringsrik och snabb lunch.









Likes

Comments