Igår besökte vi Montazuma! Det är en liten "havs-by" som ligger ca en timme ifrån Santa Teresa. Vi kollade på ett vattenfall och softade på stranden. Supermys!

Sedan drog vi hem och gjorde oss iordning för party party och det blev en riktig danskväll! Det var jättekul! Fan vad jag älskar att dansa. Asså seriöst.

Igår åkte vi till Montazuma med denna fyrhjuling! Fan va kul det var att köra! Jätterolig väg också, massa lera, sand och vattenhål. Vi kände oss SÅ jävla coola med för att vi var tvungna att ha bandana på oss för att det var så dammigt haha.

Precis kommit upp från stranden, suttit med en massa najs föll och druckit alkohol! Nu ska vi iväg och äta middag! Pössssss

Just nu bor vi på det coolaste hostellet ever!! Inredningen är så jävla soft!

Asså maten här är SÅ jävla god! Åt först fisktacos igår till lunch och sen smällde jag i mig en fiskburgare till middag. Asgöttttttt

Idag har vi tagit oss en rejäl långpromenad. Så fint. Vi var ute och festade igår, det var kul men synd att det var så dålig musik. Det var något jäkla rave-tema (hög som ett hus-musik) så det gick liksom inte att dansa. Men vi hade det bra trevligt ändå! Vi körde lite förpärla vid vårt boende och träffade två sköna Gävlebor!

Nu på kvällen så har vi badat till solnedgången och spelat kort. Skrattat ihjäl oss. Supernajs verkligen. Nu måste vi sova. Imorgon ska vi hyra fyrhjuling och åka till Montazumas och titta på vattenfall. Woop woop! ÄLSKAR DET HÄR!!!!!

Imorse tog vi oss en morgonpromenad på stranden. Asså älskar stämningen här! Alla är så mysiga. Man hälsar på varandra och allt känns så chill.

Sen åt vi en DRÖMfrulle! M-m-mmmmm

Nu har jag äntligen mött upp Alex. Hon är underbar. Ibland är det bra jävla gött att lita på magkänslan alltså. Vi sov första natten på ett hostell. Vi var fyra i rummet, Alex snackade i sömnen och de andra två snarkade som fan haha.

Idag har vi åkt buss och färja till Santa Teresa. Vi träffade Trond (en go och glad norsk gutt) på busstationen och han beslutade att haka på oss. Jättekul.  Idag har vi solat, ätit asgod mat och tittat på solnedgången. Nu ska det bli asgött att sova. Älskar Costa Rica btw. Pussss