View tracker

Frukost 86 kalorier (kvarg)

Gymmade därefter eftersom att jag är ledig från skolan idag, dock inte ledig från gymmet ;) körde ben idag med då jag tyckte att gårdagens pass var skit!

Lunch äter jag köttbullar med morötter, ärtor och gurka! Proteins

Middag blir det ute idag med mamma! Lägger ut senare än bild på vad det blir för gott

Ciao

Design your blog - select from dozens of ready-made templates or make your own; simply “point & click” - click here!

Likes

Comments

View tracker

Det fick bli lite mer i middag än sagt, som ni ser på bilden blev det mycket grönt hihi. Kvarg med en massa frukter o grönsaker! Mums

Lite stress är det nu då man äntligen fått körkortstillstånd och ska träna innan min basketträning

Likes

Comments

View tracker

Uppdaterar lunchen lite sent! I know!! Spagetti and köttfärssås 530 kalorier!

Efter skolan var man på gymmet och det måste ha varit de segaste o fånigaste passet någonsin. Jag var inte fokuserad, gjorde annat och kände mig allmänt seg. Men imorn är det en ny dag med nya tag!!

Middag blir kvarg, mandarin, 2 riskakor, gurka, tomat och kanske något mer. Bild visas snart

Efter middagen måste man dra till basketträningen som startar 9!

Likes

Comments

Jag har inte varit den bästa på att uppdatera och lägga ut vad jag ätit och tränat! Sorry for that! Men jag har haft rätt så mkt på sistone med skolan o träningen! Vi har en viktig basketmatch på lördag vilket satt stor press på oss spelare! Men vi ska nog ta dom!!

Jag har i snitt ätit 900-1000 kalorier varje dag och det resulterar! 12 kilos nedgång nu sen start. Proud! Bara o fortsätta till mitt mål!

Idag ska jag uppdatera maten och träningen! Det blir ben på gymmet idag och gårdagen var det kondition.

Till frukost åt jag en riskaka och drack vaniljte, 35 kalorier

Likes

Comments

Amigos!


Åt en lätt frukost idag, äpple and te, så 58 kalorier där

Därefter så gick jag till gymmet och mördade ben, men jag var inte klar där. Under denna period vill jag bli mer flexibel och vig, så jag tog lite av tiden till att strecha och träna på min balans. Det var så jävla jobbigt då jag inte alls är vig eller har någon balans.

Jag maxade idag på benpress, hela 120 kilo, så nöjd

Till lunch lagade jag kyckling med ärtor, morötter och svamp, bulgur till det och en god sallad! Allt blev 511 kalorier, nöjd, mätt och belåten 👌🏼

Likes

Comments

Riktigt seg har jag varit på att skriva! Sorry

Idag har jag latat hemma och sen varit och suttit sekretariat på herrmatchen. Riktigt tråkigt. Tänkte gymma efter men det sketna SATS gymmet i Jakobsberg stänger kl 18, så gick istället till Coop och köpte min middag.

Frukost: äpple 54 kalorier

Lunch: kycklingbiff med sallad och riskaka, 367 kalorier

Middag: kvarg, te, äpple, blåbärssoppa, riskakor 351 kalorier.

Imorgon blir det mer uppdatering och ska även till gymmet imorn! Have a nice Day.

Likes

Comments

Så jävla död! Andra passet för dagen och jag är inte ens klar. Jag Michh och issa körde ett för hårt benpassz. Jag har min basketträning om 3 timmar så nu gäller det o äta och plugga!!

Middag: samma som lunch fast mindre i mängd och även två riskakor, totala kaloriintag: 518!

Likes

Comments

Idag vakna man runt 8 och såg hur Michelle kötta på gymmet, inspiration så jag drog också dit, men först åt jag en frukost på 86 kal (kvarg)

Jag körde crossfit i 50 minuter, gick löpbandet i 10 min, allt detta motsvara en förbränning på 600 kalorier, sen så drog jag hem. Det blir ett dubbelt gympass idag.

Nu sitter jag vid matbordet och äter min underbara lunch som innehöll 522 kalorier, kyckling, bulgur, sallad, broccoli, bär! Mums.

Snart ska man till skolan, börjar 2 idag....kul

Adios

Likes

Comments

Är på riktigt jävla bra humör just nu! Tränade 07 och det gick Sisådär men sen kom man till sin egna träning och för första gången på länge så kändes det bra och roligt att spela basket! Happyyyy!!!!

Eftersom att jag är på en extrem diet just nu så ska jag icke äta någonting efter träningen, det är sent och jag har nått dagens kaloriintag!

🙌🏼

Likes

Comments

Hello! Så slutade man skolan lite tidigare så passade på o gymma innan min Coach träning som är kl 18, de är så att jag också är tränare för p07 i basket. Så sitter på tåget påväg dit nu! Därefter ska jag äta en snabb middag i hallen, som kommer innehålla: 374 kalorier

Kvarg 86 kal
Kanel knäcke 60 kal
Banan 125 kal
Mandarin 48 kal
Äpple 65 kal

Efter middagen så drar jag till min egna basketträning som börjar 8, det är snabba drag på tisdagar! Nu kör vi! (Ironi)

Kom ihåg p stötta varandra o dom som tränar för o ta sig till ett mål. Tro mig, det hjälper och motiverar personen extremt.

Likes

Comments