Inte för att skryta, men dessa hemmagjorda hamburgare ser väl ändå magiska ut?

Helt värdelös på att blogga, absolut.
Har spenderat senaste dagarna i fjällen för att fira påsk med min underbara familj. Igår bjöds vi på påskmiddag hos morbror och moster där även kusin med barn var. Ikväll står Oskar och jag bilen hemåt men mamma, pappa och Agnes ska få stanna i fjällen några dagar till. Saknar påskloven..
På långfredagen åkte alla i familjen Lund utom mamma ett skidlopp på en mil. Den största skrällen var väl att jag tog mig runt, dock på en sista plats i vår familj räknat.

Tid är någonting jag inte riktigt har haft de senaste dagarna. Jobb och ishall, ishall och sova.
Men dopet i lördags var superfint och Adrian var som vanligt supergullig. Han är en av de sötaste ungarna jag någonsin sett, och då jobbar jag ändå på förskola.

Har varit dålig på att blogga men har sovit så galet mycket sedan jag kom hem, har lagt mig vid åtta. Sedan vaknar jag dödspigg sex på morgonen istället.
Är nyss hemkommen från ishallen, kändes skumt men roligt såklart att stå på isen. Har en del att öva på inför isshowen!
Imorgon är det dags för dop, mitt kusinbarn Adrian ska döpas i Kramfors, ska bli så roligt! Han kan nog vara topp 3 sötaste ungarna i världen.

Idag är det söndag och jag har ensam varit på stranden hela dagen. Åt mc Donalds till frukost! På mc Donalds här kan man få ris, de paketerar den exakt som om det vore en cheeseburgare, vilket jag tyckte var roligt.
Igår var vi på Skygarden och åt buffé, jag har köpt en ny vit byxdress för att jag ska se extra brun ut.

Tillbaka i kuta och regnet ÖSER ner. Gud gråter.
Vi sitter på vårat faktiskt superfina hostel och försöker att titta på film i filmhörnan men den hackar alldeles för mycket.
Tänkte slänga upp lite bilder från igår, stranden på Gili.

Vårat wi-fi på hotellet är helt värdelöst så har inte riktigt kunna uppdatera så mycket som jag velat.
Gili är ett paradis. Stranden är vit, himlen är blå och vattnet är varmt. Imorgon tar vi båten tillbaka till Bali och på tisdag åker som sagt jag och oliver hem till Sverige.
Just nu: utomhus bio i sanden! Vi tittar på Lucy, en film jag redan sett men inte har några problem med att se igen.
Det enda negativa med gili är myggorna. Myggorna älskar mig och jag känner inte riktigt detsamma.

Framme på Gili aka paradiset.
Har spenderat en halv dag här men stortrivs redan. Hotellet är fint, vädret på topp (dock ska det regna i veckan så vi får se hur det blir) och vi har en pool.
Om prick 7 dagar, 1 h och 33 minuter sätter jag och oliver oss på planet hem igen. Känns ändå helt okej att åka hem, har fått den värme jag behöver snart.

Idag är det måndag och imorgon ska vi (jag, Hanna, Ludde och Oliver) med båt ta oss ut till Giliöarna. Samtidigt som vi ska ut på havet ska Sussi och Hannes upp i luften, till Filippinerna. Så nu är vi snart fyra stycken igen.
Just nu: italiensk restaurang. Efter att ha ätit kyckling med ris till både frukost och lunch behövdes lite pasta i magen. Men helt ärligt mår jag lite illa idag, tror kan ha fått lite solsting. Så halva pastan är kvar på tallriken. Hehe.
Ludde och Hanna bär matchande och extremt charmiga outfits, snacka om perfect couple.

Hola amigos.
Sitter just nu med Hanna och äter middag. Hon äter sushi och jag nasi goreng-ish. Har inte bloggat på några dagar eftersom att internet på vårat hostel suger, får se om det går bättre här. Vi har iaf varit på vattenland vilket var grymt! Jag var taggad till tusen och åkte det mesta men inte allt.
Efter jag har ätit upp min mat ska vi ta oss till en köpcenter nere vid stranden och strosa runt. Möjligtvis gå på bio också, vi får se hur det blir!