Hej alla.

Idag vaknade jag och åt frukost och åkte iväg till Ikea med mamma för att äntligen köpa bokhyllan som jag har längtat efter. När vi kom hem igen så byggde jag ihop den på ungefär 45 minuter och ställde den på sin plats innan jag cyklade upp på stan för att möta Mathilda. Vi gick runt i affärer och hon köpte 6 stycken av sina vinglas som hon samlar på för att de skulle gå ut ur sortimentet, tog en glass på mc Donalds och jag provade McFlurry Salted Caramel, tog en Sub innan hon tog tåget hem och jag cyklade hem.

Fixade iordning med filmerna och märkte då att typ mindre än 20 filmer inte fick plats men jag valde de som är lite mindre värda och ställde dem i den stora bokhyllan. Började titta på Teen Wolf säsong 1 igen då sista säsongen slutar snart, godnatt.

Hej alla.

Idag blev detta inlägg rätt så sent så förlåt för det.

Idag vaknade jag efter 10 och efter det så tog jag det lugnt, tittade på youtube och lyssnade på musik innan jag cyklade ner till mormor och morfar för att vattna blommorna som jag nu har glömt skicka till dem att jag har gjort det, oops, men ska göra det nu. Tog det lugnt där nere innan jag cyklade hem igen för att ta det mera lugnt.

Åt kvällsmat som bestod av kyckling, bacon och gurka men det var gott och mättade mig ganska bra. Tittade ikapp Roman's vlogs och fick precis reda på namnet på deras nya dotter som kommer att heta Cora - super fint namn. Men nu ska jag gå och lägga mig för har en uppgift som ska göras imorgon, godnatt.

Hej alla.

Idag vaknade jag och tog det lugnt på rummet efter jag hade fixat frukost och tittade på youtube och lyssnade på musik, Björn och Moa (hunden) kom över för en fika och för att fira Oscar.

Jag, mamma och pappa åkte till Hjälmarbadet där vi tog det lugnt och tog ett dop i sjön. När jag kom hem så åt jag kvällsmat och tog det lugnt innan jag cyklade upp på stan och möte Johanna, vi gick och satte oss vid slottet innan vi gick och tittade på den nya Spider-man filmen (6:te) som heter Spider-man: Homecoming som sticker ut lite från de andra fem då Peter Parker i denna film är en 15 åring och försöker bli med i Avengers. Filmen var värd pengarna men jag älskar de första tre mycket mera därför att de är de klassiska och inget kan slå det. Men nu ska jag gå och lägga mi för kom hem för typ 20 minuter sen eller något sånt, godnatt.

Hej alla

Hade för fullt upp idag att jag inte han ta några kort över huvudtaget.

Jag vaknade och åt frukost uppe på mitt rum innan vi åkte iväg till en sommarstuga som vi känner någon som äger (konstig förklaring men jaja), packade väskan och åkte iväg där vi tog det lugnt badade i sjön, fikade och grillade lite sen lunch innan vi åkte tillbaka hem där jag tog det lugnt med musik och att titta på youtube och bara slappa lite. Dennas dags inlägg märker jag blir kanska kort men som tur är uppdaterar jag den så att det inte blir något uppehåll. Tittade vidare på säsong 3 av The Flash i förberedelse för att säsong 4 ska börja snart.

Men som ni kanske såg så la jag upp ett annat inlägg här tidigare idag om vad jag hade köpt medan jag varit utomlands - http://nouw.com/selenator/bilresa-shopping-30747608 Så ni kan gärna gå in dit och läsa vad det var som jag köpte.

Men nu ska jag snart gå och lägga mig, godnatt.

Hej alla.

Här kommer en lista på allting jag köpte den senaste veckan medan jag varit utomlands.

Primark

Topshop

Amour t-shirt - 199 dkk

Monki

Jersey med tryck på rea - 70 dkk (200 dkk innan rea)

Moda Paris

En vändbar bomberjacka - €9.99

Hej alla.

Idag vaknade jag och tog det lugnt innan jag tog hand om Lakrits som råkade rymma men som tur var fick jag tag på henne i tid. Åkte hem där jag duschade, tittade på youtube i väntan på att gästerna skulle komma för att fira att Oscar fyllt 17 år. Vi åt hamburgare och fikade.

Fick en försenad födelsedagspresent av min gudmor med familj som var en grön med lite nyans av blå Gant T-shirt. Men när alla hade åkt hem så gick jag upp på mitt rum och tittade på The Flash för att vara ikapp när det börjar igen. Efter det ska jag göra mig iordning och gå och lägga mig, godnatt.

Hej alla.

Idag bar det av ifrån Köpenhamn efter en frukost och att packa in allt som man hade med sig. Såg ett flyg när det skulle landa undrar var de hade varit någonstans. Åkte över Öresundsbron och kom äntligen tillbaka till Sverige efter att ha varit borta en vecka och varit uppmärksam så nu är det tillbaka till att titta på film, läsa och titta på serier och inte tänka över huvudtaget fram tills söndag då det är dags att fixa allting inför att "semestern" tagit slut.

Stannade i Gränna och åt en färsk super-sur polkagris och åkte hela vägen hem där jag
Tog det lugnt med att lyssna på musik, titta på youtube och nu tittar jag på The Tourist med Johnny och Angie, godnatt.

Hej alla.

Idag har jag haft en hel dag i Köpenhamn med regn. Vi började med att ära frukost innan vi gick upp på stan och gick i affärer - kom ut med lite saker (så ett inlägg om bara det kommer snart).

Efter en stund så slutade det regna och vi gick till Nyhavn och gick runt, gick runt lite längre bort än det till den fria staden. Satte oss på en pizzeria och tog oss en varsin pizza innan vi gick tillbaka mot hotellet. Hoppade in på Netto och köpte fina cider flaskor. När vi kom till hotellet så tog jag det lugnt och spelade passians. Nu ska jag gå och lägga mig, godnatt.

Hej alla.

Idag så vaknade vi och packade väskan och sa hejdå till hotellet och tog Metro och buss tillsammans med Alex tillbaka till hans jobb där bilen stod och väntade på oss. Vi sa hej då till Alex och körde hela vägen till båten där vi åt mat innan vi bar oss iväg till Köpenhamn där vi ska mellanlanda två nätter.

Vi checkade in på hotellet som kändes som en båthytt med sängar på olika våningsplan. Vi tog det lite lugnt innan jag och mamma och pappa tog oss en promenad för att kolla runt lite och hamnade vid Axeltorv där vi tog oss något att dricka och jag såg en cool (för mig) biograf som låg precis på det torget, gick tillbaka och tog det lugnt innan vi gick till våra sömnplatser, godnatt.

Hej alla.

Idag vaknade vi och åt frukost innan vi gjorde oss iordning och tog Metro till Alexandrium Shopping Centrum för att shoppa lite - målet var Primark och det är nu checkat. Det blir ett inlägg när jag kommer hem på allt som jag har handlat.

Tog Metro tillbaka och Alex hoppade på den och då lämnade vi allting på hotellet och sen så gick vi iväg först så tog vi oss lite att dricka på ett mysigt ställe innan vi gick till Holy Smokey och tog de tjockare revbenen och det var så himla gott, vi gick på Lijnbaan för att hitta en present till Alex och det blev en tunn mocka bomber jacka från River Island som var riktigt snyggt.

Vi gick tillbaka till hotellet och tog oss något mer att dricka på en bar utanför hotellet precis vid vattnet. Packade det mesta inför att imorgon bär det av genom Tyskland och mot Köpenhamn allt i ett svep, så jag går och lägger mig, godnatt.