Frankrig 2017

hey alle !

Her til sommers, rejste jeg til Frankrig med to af mine bedste veninder, Lotte og Avesta og min familie selvfølgelig. Det var helt klart en meget vellykkede tur, og kan klart gentages ! Vi Tog ned til det sydelige, i en by ved navn Balma, som lå et par minutter væk fra indre byen, Toulouse. Vi havde forventet massere af sol, men der vi ankom var himlen fyldt med skyer, men heldigvis varede det kun 2 dage, også kom varmen! måske lidt for meget af det, da vi nærmest døde af varme.

Vi skulle ned og besøge en af min fars venner/kollegaer, da han åbner en restaurant dernede. Det er sgu lidt komisk, da min far knap nok kan lave pasta hahaha. Men vi havde det utroligt sjovt. Vi solede os næsten hver dag! Vi var alle overraskede over, hvor hurtigt vi fik farve, men det var jo kun godt ! Vi havde også vores egen pool, så det var megaaa dejligt. Vi besluttede os alle 3, at vi skulle tage så mange billeder som muligt, så vi kunne se tilbage på rejsen <3

En uge efter, rejste Avesta tilbage til lille Danmark, fordi hun også selv, skulle ud og rejse med hendes familie. Så min familie, min fars vens familie, Lotte og jeg besluttede os, for at bo ved siden af stranden i et par dage. Det var utrolig hyggeligt. Lotte og jeg, har gået til ridning i et par år, da vi var mindre, men vi stoppede da vi mistede interessen. Men da vi fandt ud, at man kunne tage på ridetur, ved siden af hvor vi boede, blev kom vi helt oppe og køre, da vi begge savner det ufattelig meget. Så vi bookede en tur, kl 7 om morgen !!! Det var ikke så sjovt, men i det mindste kunne vi undgå den irriterende varme. Lotte fik dsv. en utrolig besværlig hest, så hun blev nød til, at bytte hest med en anden midt i turen, hahah, hun var så sød. Vi galoperede gennem de små bjerge der var, og nød den flotte udsigt. Vi måtte ikke have vores telefoner med, så vi kunne ikke fange, den udsigten :// Næste dag var et helvede, for os begge. Vi var ømme OVER DET HELE. Jeg kunne næsten ikke gå. Men det blev heldigvis bedre. Resten af dagene foregik på stranden. Vi fik utrolig meget farve og hyggede os ekstremt meget. Vi kørte tilbage til Toulouse, og tog flyet hjem.

I får lige et par billeder her, så i i kan få et bedre indblik af de sidste par dage, ved stranden. Også må i have en skøn aften <3

knus S

Blog på mobilen - Blog via mobilen - Nouw har en af markedets bedste blogging apps - Klik her

Hey alle.

Som i nok kan se, har jeg startet min egen lille blog, med det mindset, at jeg kommer til at skrive om alle de ting jeg elsker, og dele det med alle jer.

Jeg er en ganske almindelig pige på 14 år, som går i skole på Østerbro. Jeg bor lidt uden for København, så det er lidt besværligt at tage i skole hver morgen. Jeg bruger det meste af min tid på venner og en masse andre ting som ikke vedrører skole. Jeg valgte at starte en blog, da jeg synes det kunne være en sjov oplevelse, og jeg har altid haft det i tankerne, jeg har bare aldrig kunne tage mig sammen til at lave en, på egen hånd.

Det I kommer til at  se på min blog er, alt det der indgår i beauty, lifestyle, mode, rejser, københavn og alt den slags ting. Jeg glæder mig ihvertfald til, at skrive videre <3