Bilderna talar för sig själva 👌🏼

Helt magiskt

Att äntligen vara framme var helt jäkla magiskt!

Började med att jag satte mig på bussen kl 01:00 torsdag natt/fredag morgon. Spänningen försvann efter si sådär 2 timmar. Delade plats med en lite äldre osocial kille vilket inte var helt fel, för att jag visste att han inte skulle störa mig.

Några timmar senare var vi på båten & den resan gick rätt snabbt eftersom att jag kollade film på min data. Därifrån började allt sega ner sig, allt från köer till lite batteri på datan.
Någonstans i Tyskland stannade vi för att pausa & käka "kvällsmat" Som tur kunde jag ladda min mobil & lyssna på musik resten av resan. Sen var vi framme i Tjeckien & jävlar vad glad jag blev när jag såg klick cigg på deras hyllor på bensinmacken.Jag köpte glatt med mig några packet & gick in på bussen.

Under natten så var det rätt lugnt, tills vi kom fram till gränsen mellan Ungern & Serbien. Kan säga att kön inte var så nådig som man hade trott.
Men som tur var när vi väl kom fram till gränsen så hade vi lite öl & läsk med oss från båten som vi "gav" till dem.En 45 min senare så släppte dem oss. Sen var det Serbiens tur & där var vi igenom på 30 min som max.

En kort stund senare kl halv 4 på natten var vi på restaurangen som bussen alltid stannar på innan vi kör vidare in i Serbien. Där jag käkade lite snabbt, tog en cigg & gick in på bussen för att sova.

Vaknade nästa dag efter att vi kört förbi Novi Sad, och var nu snart i Beograd(Belgrad). Där hoppade jag av för lite luft, fick allt förutom luft. Fick bussavgaser & en värme som fick mig gå in i bussen igen. Allt var precis som jag kommit ihåg det 😌

Runt halv 2 tiden var jag hemma i byn & jäklar vad jag saknat stället!❤ Har matkoma just nu btw😉

En dag kvar!

Åkte 01:00 i morse och tror att jag fick med mig allt.
Är just nu på båten till Tyskland,snacka om att man bygger upp spänningen! Imorgon runt 13-14 borde jag vara framme.
Fått 1 timmes sömn än så länge, så kommer inte på något mer att skriva just nu.
Kommer iallafall till 37+ grader, ser framemot att slippa den svenska sommaren🙋🏽‍♂️🎒
Ciao

Förberedelse

Lite saker jag köpt & gjort för att förbereda mig inför resan.
Ska resa iväg till Serbien för att träffa släkt och vänner,men även för att festa.
Hunnit iväg till väla för att köpa wax, slutade med att jag köpte 2 olika typer av wax,en powerbank & ett par
Ray bans solbrillor.

Så nu är det mesta klart & det enda som väntar är att packa alla grejer.Negativa med hela resan är att jag valt att ta bussen ner, eftersom att jag har med mig för många väskor & inte dra runt på allt på flygplatsen själv. Så nu får jag stå ut med en dag & natt i en buss,glömde jag säga att jag är 1,90m🤷🏽‍♂️