Från söndagsmiddagen igår när mormor hade gjort dessa söta små semlor

En tekning och ett brev från pappas fadder barn i Afrika som han skickar pengar till varje vecka

Idag snöade det vilket var sjukt deprimerande. Hade precis börjat tro på att våren faktiskt kunde vara här och att det var okej att gå runt i vårkläder, men så var inte fallet. Efter skolan gick jag och hade "plugg dejt" med en av min bästa kompisar innan jag skyndade mig hem för att ha piano lektion.

PUSS & KRAM SOFIA

Har nu fått bilderna skickade till mig och tänkte bara lägga ut några av dem här. Är nog mest nöjd med de svartvitta och och den näst första men tycker verkligen att alla blev över förväntan. Nu sitter jag och pluggar och ska snart åka iväg till tränningen. Hoppas ni får en fantastisk söndag.

Hej igen!

Igår var jag hos Sofia med Paulina och vi hade en jätte mysig middag. Vi pratade, åt mat och hade det allmänt trevligt.

PUSS & KRAM SOFIA

Har inte skrivit på länge men kände att jag behövde en paus och bara villa ut. Men vad är det som händer med Sverige? Det är ju vår! Älskar att det äntligen börjat bli riktigt ljust och fint väder. Bilden är från när jag var påväg till en phootoshot för Vans. Ska försöka få tag på flera bilder senare från själva photoshooten.

PUSS & KRAM SOFIA

Lite bilder från vår lunch paus idag när vädret blev lite bättre

Jag har under min vecka i Alperna haft extrem tur med vädret. De första dagarna hade vi strålande sol och inga moln på himmelen. Tyvärr så höll det inte i sig och det har varit snöstorm de senaste två dagarna. Det är såklart alltid härligast med sol då vi har så lite av det i Sverige, men lite ny snö och puder är inget man som skidåkare klagar på. Som man brukar säga "det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder". Nu håller jag bara tummarna för lite finare väder så att man kan få lite färg i ansiktet och slippa komma hem som ett spöke, hahah.
Hoppas ni har haft ett bra lov hittills ni med!

PUSS & KRAM SOFIA

Först bilden är på vår awsomea middag! Och andra bilden är från i förgår för att jag inte hade någon bra bild från idag då det varit dimma och snökaos hela dagen

Idag har det varit en chill dag. När vi vaknade upp imorse var det snökaos så vi åt en lång frukost och jag han även plugga lite. Sen åkte vi ändå ut i backen för att åka de backar som var öppna och äta en god lunch. När vi sen kom hem åkte pappa ner på stan för att handla middag. Jag tog det istället lugnt, redigerade bilder och försökte även organisera alla mina klipp från min Gopro. Vi åt sedan en jätte god kött fondue till middag och nu ligger jag i sängen och tänker kolla på Jon Olssons nya vlogg och även försöka se Parneviks nya avsnitt.

PUSS & KRAM SOFIA

Idag gick vi upp tidigt då Louise skulle åka hem. Hon skulle ta tåget vid 9:50 så vi åkte från huset 8:50. När jag och pappa hade lämnat av henne var jag såklart ledsen då det alltid är roligt att ha en av sina bästa vänner med sig på semester. Samtidigt var det helt fantastiskt väder idag igen, så jag laddade om batterierna och jag och pappa åkte ut i backen och möte upp de andra. Det är inte jätte mycket snö här men tycker att det är tillräckligt för att backarna ska vara bra, dock finns det ju ingen puder snö tyvärr.

PUSS & KRAM SOFIA

Idag har vi åkt skidor från klockan 8:30 till 16:00. Jag är helt slut men tänkte att ni kanske inte tyckte det var så roligt att höra om var vi åkt, och tänkte därför berätta om den fantastiska restaurangen vi besökte på kvällen istället. Den heter le Shed och ligger centralt i byn. Den ägs av några svenskar och det var en av de godaste hamburgarna jag någonsin ätit! Så jag rekommenderar verkligen att ni svänger förbi där om ni är i Verbier.

PUSS & KRAM SOFIA

Idag har vi hunnit med så mycket. Först åt vi en jätte god frukost innan vi åkte ut i backen vid klockan nio. Sen åkte vi lite över allt i systemet och även upp till högsta toppen, Mont Fort som var ca 3300 meter! Sen åt vi lunch på bästa stället i Verbier för att sedan åka lite mer skidor. Sen åkte vi hem och tog det lugnt innan vi gick ner på After skin ;) PS. Det var strålande sol hela dagen