Hej. Idag var jag på skolan och träffa lite vänner och min kille för första gången på riktigt. Det var Nice :)

Hej nu e jag hemma. Jag kom hem halv 3 på natten och somna 4 på natten. Men nu e jag hemma, som man brukar säga borta bra men hemma bäst 🌹

Hej! Nu sitter vi och väntar på bussen som ska ta oss till flygplatsen. Bussen kommer ta 1 1/5 h och sen ska vi ta flyget 22:00. Efter det ska vi hämta allt och sen sitta i bilen i en timme. Vi är hemma runt 03:00 alltså 3 på natten/morgonen.

Hej! Idag var sista dagen i Mallorca vi har varit en hel dag på stranden och ätit lite gott. Byggde upp brännan lite nu när vi ska åka hem till Sverige.
Vi hörs snart jag ska göra ett inlägg nu som kommer upp när jag sitter på planet. Så vi hörs!

Hej! Idag var det en hel dag på stranden, vi testade en spansk maträtt som jag har glömt vad det heter kommer lägga in en bild men imorgon är det sista dagen så vi ses då!

Hej! Idag var vi på stranden till klockan 12 och sen gick vi upp och duscha. Efter det så åkte vi till Palma, vi åt lite och hade mysigt. Så det blev halva dagen på stranden och resten av dagen i Palma. Vi hörs!

Hej! Idag blev ännu en strand dag det var chill, vi testa en ny strand och en smoothie som jag inte hade testar Innan så det var Nice. Men jag hinner inte skriva mer, så vi hörs!

Hej! Idag var det ännu en dag på stranden, jag reste en smoothie som smaka jordgubbar och mango den var väldigt god. Vi åt på burger king, det var väldigt varmt idag nästan för varmt men vi hörs i morgon.

Hej, idag så åkte vi till Palma. Man brukar säga har man aldrig varit i Palma har man aldrig varit på Mallorca. Det blev ingen strand idag men vi fick se Palma. Vi åkte en turist buss i 1h 45mim sen åkte vi på en båt i 1h. Det var det som hände idag. Vi hörs!

Hej alla, nu har jag varit min första dag i Mallorca. Det var helt underbart det var lagom varmt ungefär 30 grader med lite vind lagom stora vågor allt var perfekt❤️ Vi spenderade dagen på stranden och imorgon ska vi åka till ett annat ställe.