Igår fyllde jag 24år🎈Blevuppvaktad med frukost på sängen, ballonger och tårta. Zurich bjöd på strålande sol och riktig vårvärme☀️David överraskade med roadtrip till Vitznau och lunch på Park Hotel. Jag har aldrig sett något finare ställe tror jag, går inte att beskriva och framförallt inte att fånga på bild.

Slutspelet har dragit igång för fullt här nu, jag pluggar till högskoleprovet och försöker ta tag i träningen igen. Det går inte så bra haha. Trevlig helg👋🏻

Hej till er som fortfarande kikar in här👋🏻Jag har varit dålig på att visa livstecken jag vet. Är för tillfället i Thailand med Stina. Hade velat skriva att vi njuter av sol & värme men tyvärr har vi lyckats pricka in 2 veckor med monsunregn (nästan). Det regnar typ varje dag och är molnigt:):):)) Men njuter gör vi ändå! På söndag flyger jag tillbaka till Zurich❣️Ha det bra!

Vi sitter just nu på tåget mot Milano. David är ledig några dagar så vi tänkte passa på att åka iväg någonstans. Har verkligen sett fram emot det här, ska bli så kul! Har aldrig varit i Italien så det blir roligt att kunna bocka av ett till land på listan och framförallt Milano som verkar vara en jättefin stad!

Jag har funderat på att börja med Youtube haha! I måndags köpte jag en ny kamera, så har med mig den nu på resan. Tänker att första filmen kanske får bli en "Milano film". Eller? Vi får se. Återkommer
👋🏻

Hej igen👋🏻För en vecka sen flög jag till Sverige för att spendera en helg med Stina i Stockholm. Vi åt god mat, vandrade runt på stan och avslutade med en heldag på mall of Scandinavia. Blev också några dagar i Skellefteå där jag hunnit krama om alla.

Igår när jag landade här i Zürich hade David lagat jättegod middag❣️Killarna har bortamatch idag, så tänkte vandra till gymmet nu sen handla lite smått och gott till kvällen. Blir mys hos Helena! Trevlig helg

I söndags packade vi bilen och körde mot Arosa i Alperna, ett mysigt ställe ca 2h från Zürich. Att ta sig dit var en upplevelse bara det, 365 kurvor i bil innan vi var uppe i själva byn. Vi checkade in på Tschuggen, spenderade dagen i hotellets spa och åt en god middag på La Vetta. Igår passade vi på att åka upp i bergen för att kolla på utsikten och äta lunch. Har haft en riktigt mysig helg❣️

I torsdags hämtade jag upp syrran på flygplatsen och på fredagsmorgon packade vi bilen och körde mot Österrike. Första gången i Alperna men absolut inte den sista!! Vi hade tur med sol och fint väder även om det var kallt och blåsigt. Slutar aldrig förvånas över naturen här omkring, det är så fint❄️

Igår åkte vid mot flygplatsen vid 05.30. Var mysigt att flyga, men framförallt att komma fram till Lycksele och en massa snö! När vi kom fram åkte vi direkt till Davids moster för att fira julafton. God mat och full fart med barn och lekar!
Idag har vi myst på här i deras stuga. Är så härligt att sitta framför elden, äta choklad och bara ta det lugnt. Ikväll kommer mer släkt på besök och imorgon åker vi till Skellefteå
⭐️

1 dag till 🎄🎅🏽!!
Vi flyger hem på julaftonsmorgon och det ska bli så sjukt mysigt! Idag har jag packat, sett julkalendern, slagit in dom sista julklapparna och strosat runt på shoppingcentret Glatt med Helena. Jag tror aldrig jag har haft så här mycket julstämning haha! Och ändå har vi varken snö eller julgran här hemma! Måste vara allt annat runt omkring.
Imorgon spelar killarna sista matchen, sen på kvällen ska vi ha uppesittarkväll⭐️