Wow, ColorRun är det roligaste loppet jag någonsin sprungit. Man springer 5km genom Tantolunden i Stockholm och efter varje km kommer man till en färgstation där man blir dränkt i en färg och när man sen kommer i mål
ska det vita kläderna lysa i 4 glada färger. ColorRun är verkligen ett lopp som alla kan vara med på, oavsett om man har bästa kondisen eller inte. Det är ingen tävling och ingen tid tas så man kan välja helt själv hur fort man tar sig genom dessa 5km. Jag rekommenderar verkligen om att springa ColorRun💜💚💛💙

Ha en fortsatt bra dag, KRAM♡

Hejsan✎ nu är jag hemma i Sverige igen. Det har varit en riktigt härlig resa med god mat och bra väder. Alltså jag rekommenderar verkligen att åka till Nice på semester för det finns verkligen något för alla där. Det finns museum, långa stränder, fina marknader, bra shopping m.m. Jag kommer verkligen åka tillbaka dit någon gång.♕

Av någon konstig anledning längtar jag till skolan imorrn, vet inte riktigt hur det kommer sig men det har säkert med vädret att göra eftersom att när vi kom hem igår kväll var det minst lika varmt som i Nice. Nu taggar vi sommar. Ha en fortsatt bra dag, KRAM♡

​Dag 2

Bonjour, idag har vi haft det riktigt härligt i sol och värme. Vi morgon badade i hotellets pool och efter det blev det en springtur längs stranden och sedan lunch. På eftermiddagen shoppade vi och för mig blev det bara ett par nya solglasögon. Sedan åt vi middag, jag tog pizza och maja fick sin favvo, musslor med pommes. imorrn är det den sista dagen, är inte så taggad på skola om några dagar men det ska ändå bli lite skönt att komma hem som alltid. KRAM♡

Dag 1

Första dagen i Nice var riktigt mysig och rolig. Vi började med en god, fransk hotellfrukost. Sedan gick vi på en strandpromenad som sedan ledde till en tur på stadens vackra gator och en god lunch. Senare blev det bad i hotellets pool på takterassen med en otrolig utsikt. Imorrn blir det shopping och kanske lite bad. KRAM♡

Denna måndag har varit ovanligt rolig. Det har varit en otroligt mysig eftermiddag med bra väder, bästa tjejerna och skratt. Önskar att alla måndagar var såhär. KRAM♡

God morgon, och hej fredag♧ snart är det helg och ven Valborg. Läängtar..! hoppas att alla får en bra fredag och en trevlig helg. KRAM♡♡

Bilder från resan till Kroatien, kristihimmelsfärd 2015.

Hoppas på en härlig resa med bästa Maja i år igen, men till Frankrike denna gång ✈︎

Detta är min blogg, hoppas att ni gillar det jag publicerar, Kram❤️