Igår va det ju Valborg och jag spenderade min dag på jobbet för att senare på kvällen åka till bästa Felicia där det blev grillat och lite förande med tjejerna. Supermysigt! Dock blev det ingen utgång för min del eftersom det stod jobb på schemat även idag :-)

I lördags va vi ute och åt hela familjen och min brors flickvän på foodie (gamla rose garden). Det är utan tvekan våran favorit restaurang här i Växjö, allt är supergott och man får väldigt mycket mat. Kan säga att matkoman efter allt detta ovan va brutal haha.

Annars på dagarna så har jag jobbat, ätit en massa gott, tränat och umgåtts med familjen. Har även förberett det mesta inför resan, bokat klipptid och fixat tågbiljetterna till örebro dit vi åker till helgen för att fira bästa ebba! Sååå kul! :-)

Gud vilken mysig fredags eftermiddag jag har haft än så länge. Åkte in till stan vid 11 tiden, plockade upp Felicia och sen åkte vi vidare till Grand där vi kikade runt lite i olika affärer. Fick med mig hem en ny sport bh som jag har haft ögonen på ett tag nu. Efter ett varv där uppe styrde vi sen ner mot stan där vi mötte upp bästa jessie och Amanda för en väldigt god och mysig lunch på Lagerlunden. Jag tog fisksoppa med bröd och sallad vid sidan om samt kaffe och kaka efter det. Mums! Vi satt där ett bra tag och pratade om allt och ingenting, blev självklart mycket snack om resor och sommaren som vi alla är supertaggad på! Hade för övrigt på mig, som ni kan se, favvo byxorna från shein och en nu tröja som jag fick med mig hem när jag och mamsen va på väla förra fredagen. Älskar färgen, så fin!

Kom hem nu för en stund sen och sitter just nu i soffan framför senaste avsnittet av riverdale. Blir lugnt för min del fram tills lite senare då det nog blir en sväng in till stan för att ta nån drink med tjejerna. En bra fredag helt enkelt :-)

Yummie. Dagens lunch blev en supergod sallad gjord på lite olika grönsaker, grillkrydda kyckling, tacokyckling och sen créme fraiche chilismak och en massa pesto på. Äääälskar!

Torsdaaaag och jag är ledig, Woho. Så skönt! Startade dagen på allra bästa sätt med en tidig frukost (självklart bästa röran med massa jordnötssmör hehe) framför lite serier följt av ett riktigt bra träningspass på på gymmet. Körde ju bara en snabbis där nere igår så därför va både motivationen och energin på topp idag, så kul! Sen att det bara är typ 20 dagar (tror jag) kvar tills jag åker till ön hjälper sjävklart också till att motivera lite extra när orken är knapp haha. Passet jag körde blev iaf 40 min löpning plus 20 min spinning på cykeln följt av mage. Hej lökfest.

Så det va min förmiddag det. Nu blir det snart lunch och efter det har jag inget större planerat annat än att börja packa ut mina sommarkläder (ska faktiskt ta tag i det idag haha). Så ah det är min dag det. Hoppas ni alla med får en fin torsdag, kramis :-)

Tunika - HÄR // Shorts - HÄR

I förrgår landade mitt paket i från bästa Romwe.com i brevlådan och i det låg bland annat denna supersöta blusen/tunikan samt shortsen. Perfekt nu till resan, antingen att ha till shorts eller som en tunika över bikinin när man ska till stranden. Även shortsen som jag fick hem va kanon, behövde verkligen ett par nya svarta och dessa satt som en smäck så det va kalas! :-)

I samarbete med Romwe.com

Onsdag och snart har ännu en vecka gått. Skönt skönt! Jobbar mitt sista pass nu fram tills helgen så det känns gött. Börjar om någon timme och jag sitter just nu och laddar upp med lunch innan det är dags att åka. Annars nu på förmiddagen så har jag faktiskt varit väldigt produktiv. Har hunnit äta frukost, tränat en snabbis (eller ah gick pw inne på löpbandet i 40 min), solat och fixat mina fransar hos bästa Lisa så nu är dom on fleek igen. Så skönt! Älskar när dom är nyfixade, man känner sig så mycket fräschare och Lisa är verkligen superduktig så blir alltid så nöjd! Tips att boka tid hos henne om ni bor i Alvesta/Växjö trakten :-)

Så ah känner mig rätt nöjd med vad jag åstadkommit idag haha. Och nu blir det som sagt jobb för hela slanten... ett pass närmre vacay och bästa Rhodos. Åh vad jag längtar, vill åka nuuuu.

Hejsan på er! Allt bra?
Med mig är det iaf bara fint och jag sitter just nu och slappar i soffan med lite käk framför ett avsnitt av the 100. Slutade jobbet för några timmar sen nu och har sen jag kommit hem pysslat med några saker inför resan. Va också nere och hämtade ut två paket på posten från bästa shein och romwe (ska visa er allt så småning om) och jag vart så nöjd! Allt va superfint :-) annars idag så har jag även hunnit med ett träningspass. Drog ner riktigt tidigt i morse efter frullen för att hinna med att träna innan jag började jobba och för att få eftermiddagen fri till annat. Passet jag körde blev iaf ett rent cardiopass som spenderades på löpbandet och cykeln. Skön start på dagen!