Efter någon timme på Nangyuan island såg vi att ett riktigt oväder var påväg så vi fick tag på en tqxi båt och påvägen tillbaka till Koh Tao slog stormen till. Måste säga att det var ganska obehagligt att vara mitt ute på havet under en sådan storm. Blixten slog ner mitt i vattnet och man såg knappt något eftersom att det var så mycket regn. Vi kom i land som tur var och satte oss på en italiensk restaurang för att äta pizza. Sjuk upplevelse!

Godmorgon

Hoppas ni har sovit super gott och att ni får en riktigt bra måndag! Själv har min måndag börjat riktigt bra med super blått och klart vatten, vit strand och härligt väder! Vi är på Nangyuan island som ligger cirka tio minuter från Koh Tao och är en riktig paradis ö! Fler bilder kommer senare idag, kram på er!

Tanote bay var än fin strand men inte en av de finaste på ön tycker inte jag! Av de jag har varit på så tycker jag att Tanote bay är lite överskattat då det är väldigt högt rankad på trip advisor. Absolut värt att besöka stranden då den var folktom, billig och god mat på en trevlig restaurang samt att stranden inte var så skräpig. Om man simmade några meter ut fanns det klippor man kunde hoppa från vilket är ett plus, dock gjorde inte jag det var mycket vågor vilket gjorde att jag inte vågade hehe..

Vi hade iallafall en super mysig dag på Tanote Bay och är nöjd att jag besökte stranden!

Nu sitter vi här på Tanote bay och äter en lunch med smårätter. Satay, spring rolls och pommes, mums! Vi har legat på stranden sedan 09.00 imorse och efter lunchen drar vi nog hem för att vila. Även fast det är en riktigt paradis här så blir man lite småtrött på att ligga i en solstol hela dagen..

Godmorgon

Hoppas ni har haft en helt underbar kväll, för det har verkligen jag! Kvällen började med en fantastisk solnedgång på en restaurang uppe i bergen. Efter middagen körde vi och köpte lite gott för att sedan åka hem och bara mysa framför prison break. Såg precis klart den första säsongen och den är så spännande att jag hoppar knappt kan ligga stilla varje gång vi ser den.

Nu ska vi sova och taggar för en ny dag på stranden imorgon! Kram på er

Nu har vi varit ute på en PW här på Koh Tao. Vi gick upp till en viewpoint som var helt fantastisk. På vägen tillbaka till hotellet så körde vi intervaller i backarna vilket var skit jobbigt men så värt de!

Efter en helt underbar dag på stranden "shark bay" så kom vi precis hem till vår bungalow. Efter några timmar i solen tog jag mig en fotmassage vilket var super skönt och avslappnande. Snart ska vi gå ner och snorkla med målet att finna lite sköldpaddor!