Imorse vaknade jag väldigt pigg konstigt nog så jag rusade upp för att göra frukost på sängen åt Oscar.

Sedan klockan elva kom Sofie och Martin, vi skulle ta en volleymatch i poolen vilket var väldigt roligt.

Sedan så gjorde jag iordning mig för jobb. 10 timmar jobb är lika med mörbultade fötter. Svettades igenom två skjortor i dag på jobbet. Det var ganska varmt idag. (Haha)
Såå sjukt trött och imorgon väntas mer jobb. Men nu ska jag ta lite mat sedan direkt till sängen och sova

Vilken dag alltså, iallafall till att börja med!

Mysis

Hoppas ni också haft en super dag.

Här kommer det lite bilder på saker som jag köpt;

En mysig tröja ifrån Pink.

En kofta från Urban outfitters.

Sedan köpte jag också denna från Urban outfitters.
T-shirten köpte jag från en mysig lite butik i Paris.

Ett linne från Abercrombie &fitch.

En axel-tröja från Forever 21.

En svart klänning från Mango.

En axel tröja från River island.

Ett par Lewis shorts från Urban outfitters.

En byxkjol från Zara.

Ett par chinos kortbyxor från Gap.

En plånbok från Michel kors.

En bh från Victoria´s secret.

En bikini från Victoria´s secret.

Sedan köpte jag presenter till alla nära och kära. Jag är riktigt nöjd!

Vi sitter på ett tåg mot Göteborg nu. Jätte konstigt att höra folk prata svenska. Kan inte riktigt förstå att det är snart över. Det man sett fram i mot såå länge.
Det är liksom slut. Det känns skit skönt men ändå för jäkligt!
Vi har mötts för det mesta av trevliga och bra människor/ platser.

Det stämmer som jag skrev i första inlägget.
Jag kommer säkert komma hem med mörbultade fötter och ömma axlar och det kan jag säga att jag har. Om jag skulle få som jag vill skulle jag elda upp den jävla väskan....

Men alltså denna resan!!!! Åååh!
Älskar gruppen jag åkt med, vi har sett så sjukt mycket och jag har verkligen lärt känna mig själv och resten av gruppen.
Denna resan har gett mig mycket bättre självkänsla vilket känns extrem skönt.
Man ska strunta i vad andra säger, man klarar det mesta.

Sex småtjejer i stora Europa.. Ja, jag trodde det aldrig skulle gå. Men vet ni eller vi klarade det!
Jag är stolt över oss!
Detta kommer jag göra om, om och om igen!

Personerna vi har bort hos har gett mig så mycket inspiration. Maria i England, hon är så sjukt cool! Hon berättade om när hon tågluffade i Indien själv och mötte sin stora kärlek som hon än i dag är tillsammans med. Innan de flyttade tillsammans hade de ett distans förhållande i 3 år! Jag vill bara säga till alla som säger att det är kört när man inte ses varje dag: FEL!! Maria är en av mina största idol.

Hennes föräldrar sa till henne att hon inte kunde göra äventyr när hon skulle få barn. Fel, hon har bestigit de två näst största vulkanerna med sina barn. Maria: Det går, Lyssna inte på dem!

Innan tågluffen har jag alltid varit på semester i exempel Spanien eller kanske Grekland. Ja! Visste det är jätte skönt att sola på stranden en hel vecka och bli super brun och äta god mat. Men denna resan kan jag säga slog alla dagar på stranden tillsammans. Man har sett samhälls skillnaderna så starkt denna resan och vi har ätit på både lyxiga och fattiga ställen. Vi har bott på campingar och takvåningar.
Alla ni som funderar på att göra detta, GÖR DET! Jag lovar du kommer inte ångra dig!

Jo! Det har ju också varit jobbigt. Längtan kommer ju alltid upp när man har människor hemma som saknar en. Men det är ju det som är så bra när man kommer hem, man kommer ju få träffa de igen!! Längtar så efter mam&pap, Isabelle och Oscar!!!
Men min grupp har verkligen stöttat varandra denna resan!
Jag vill bara säga till alla som var med! Hanna, Matilda, Marica, Saga och Klara jag gillar er starkt och utan er skulle jag inte klarat detta. Utan er hade det varit så tråkigt och tyst (haha)
Detta minnet bär vi tillsammans föralltid.
Vår första tåg
luff❤️

Shoppingen... Ja vad ska man säga!!! Såååå sjukt kul. Jag och klara gick nog in i ett 50 tal affärer på en dag. Och det blev också endel köp.

Kommer nog bilder på det jag köpt när jag kommer hem.

På kvällen åkte vi nattbuss i 7.5h som som vanligt inte var något vidare enligt mig. Vi vaknade upp i Belgien och blev satt på något okänt område, så vi fick leta oss till central stationen.
Vi åkte upp för en rulltrappa och sedan helt plötsligt var vi vid EU parlamentet.

Såhär glad var Matilda när vi kom upp där. (Miljöpartist)

Så vi har alltså varit inne i EU parlamentet med pyjamas..

Sedan åkte vi till Amsterdam där vi skulle sova över en natt. Vi skulle sova hos klaras kompis, kompis.
Ja! Vad ska man säga, vilken lägenhet!!! (OMG )
Fyra vånings lägenhet och på högsta vägningen låg duschen med utsikt över heeela Amsterdam, sjukt fint!!
De hade gjort så fint när vi kommit med bakelser, vimplar och teckningar! Så underbara människor!

Just nu sitter vi på ett café och käkat frulle som var så god. Jag åt pannkaka med choklad. (Hehe nyttigt)
Idag ska vi kika i staden och bara mysa tillsammans det sista. För inatt ska vi åka vårt sista natt tåg tillsammans. Både tråkigt och sjuuuukt skönt! Ha det bra!

Nu blir det shopping på Oxford street heela dagen!!!! Ha det bra!!!

Såhär glad är jag för det!

Vi ska bo hos Hanna och Sagas släktingar när vi är i England vilken är väldigt skönt. Familjen är helt underbar och jätte snälla verkligen. När vi kom till dem gjorde vi mat och fick efterrätt!! Såå gott!

Här är lite bilder på gården vi ska bo på som ligger super fint vid en ko hage. Myyyspys! Nu är vi i Oxford och ska kika runt här och bara lufsa runt. Ha det bra! Hörde att ni hade fint väder... (Hihi) 😏

Hallå har nu varit utan internet ett tag, men nu sitter vi på Starbucks för att få lite internet tid!
Sista dagen i Frankrike var mysig. Vi åkte in till ungefär mitten av Paris (alla här glömt vad det hette) för att se lite coola second hand affärer.
Men mitt i bland alla second handaffärer fanns ett jätte stort köpcenter med bara märkes kläder!! Jag gick ju förstås loss där och köpte mig en Michel kors plånbok (som ingen annan har haft förut ...haha) sååå nöjd/glad.

Vi köpte också en frusen yoghurt när vi var där! Såååå gott!!!

Sedan sprang vi in mot Paris för jag skulle köpa en present till min bror!

Sedan blev det bråttom till nattbussen som skulle ta oss mot England. 9h i buss var inte något vidare kan jag säga. Kunde inte sova ett dugg och vi kom till England klockan halv fem (engelsk tid) med ett övertrött gäng.

Vi satte oss på ett golv mitt på tågstationen och åt lite baguetter och drack kaffe. Vi satt där till det tåget som skulle ta oss till Brighton för en dag där. Såååå fint väder men inte så varmt faktiska. Vi satte oss på stranden och åt lite brunch. Sedan somnade jag (utan solkräm "fan)

Sedan åt vi världens mest berömda fish and chips som också va väldigt gott (haha vi bara äter hela tiden)

Kommer ett till inlägg snart!

Bilder från idag kommer upp imorgon istället eftersom att nattbussen inte riktigt har det internetet som behövs!

Vilken midsommar alltså! Första gången som jag inte är hemma när det är midsommar och det känns både bra och dåligt...
Man har ju folk som man saknar men ändå är det helt underbart att vara här! Hoppas alla har en bra midsommar!!!
Här kommer lite bilder från min midsommar!