Om det är något jag alltid kommer att minnas från denna sommaren så är det helt klart min resa till Grekland med mina två bästa vänner. Det känns som att det var såå länge sedan vi har där, saknar verkligen det så mycket!

Vi hade sedan i början av året bokat en resa till Ios, vilket vi längtade till hela våren. Sedan när dagen äntligen kom, så drabbades vi av SAS flygstrejk. Resan blev inställd och vi fick åka hem från flygplatsen. Minns att jag var nära på att börja gråta haha, var så besviken.
Men vi lyckades hitta en helt ny resa, till ett helt annat ställe. Så samma kväll begav vi oss till Danmark för att sedan flyga därifrån till Kreta istället. Vi hade verkligen inga förväntningar över huvud taget. Vi visste knappt vart hotellet låg eller någonting . Men det gjorde det bara lite extra spännande faktiskt.
Och oj vilken bra resa det blev, njöt varje dag. Vi bodde 50 meter från stranden i en jätte mysig stad. Saknar allt.

Första dagen spenderades på att lära känna området lite, som visade sig vara jätte mysigt!! Vårat hotell låg precis vid stranden, vi fick en lägenhet med två sovrum och kök, jätte fräscht verkligen. Vi kunde gå ut direkt till poolen från vår balkong också. Vi hade några minuters promenad in till centrum där massor av restauranger och butiker låg, det var en positiv överaskning helt enkelt haha!

Det fanns jätte mycket olika utflykter man kunde göra och andra aktiviteter, typ åka soffa efter en båt. En dag åkte vi med en liten buss till Elafonisi med en jätte fin strand, för att spendera dagen. På kvällarna gick vi ut och åt och drack goda drinkar, vi lyckades lära känna några killar på en restaurang, så där blev vi stammisar hehee. (Vet att mina resekompanjoner skrattar jätte mycket när dom läser detta). Det var iallafall sjukt roliga kvällar med mycket skratt.

Vi var där en vecka, vilket gick alldeles för snabbt. Hade gärna åkt till en annan ö och spenderat en till vecka i Grekland. Men som tur ska vi 3 återvända nästa sommar, med Santorini och Ios planerat! Allra sista dagen på Kreta åkte vi fallskärm efter en båt. Sjuk upplevelse, älskade det! Det var allt för detta inlägget, ett långt inlägg men om en väldigt lyckad resa!

Hejsan!
Befinner mig på mitt sommarställe och gör inte särskilt mycket helt ärligt. Det enda roliga är att jag får övningsköra som en galning, och spela golf förstås. Men det är inte lika skoj utan golfbil.
Saknar redan alla där hemma, känns alltid som att när man väl åker bort så missar man en massa. Åker hem imorgon och då ska jag packa inför weekend festival i helgen, extremt taggad!
Eftersom jag inte har något att göra tänkte jag göra lite inlägg, typ min resa till Grekland och annat skoj.
Puss o hej leverpastej

Whiii älskar älskar varma sommar kvällar som dessa!! Haft en lugn och skön dag, fick största tennis suget men lyckades inte hitta någon som ville spela med mig, så lite synd! Åt massa gott med min familj, sedan gick jag en kvälls pw med min älskade hund! Imorgon ska jag jobba och spela golf, längtat så mycket efter en go runda!! Längtar även efter många av mina saknade vänner, saknar även att vara i Grekland med mina bästisar, Åhh vill inte att sommaren ska ta slut :((
Hoppas ni haft en underbar kväll, pusss!

Igår åt jag glassar hela dagen, sommarvädret har kommit tillbaka till Götet så nu blir dagarna glassigare!
Åt middag med mina härligaste tjejkompisar igår, hade en jätte trevlig kväll. För tillfället ligger jag i solen och pressar för att bättra på brännan, hoppas ni också tar vara på solen!!

Dagen har spenderats ute på Göteborgs skärgård, jag och några kompisar (@celinaosterstrom ) åkte med i pappas 900 hästkrafters båt, som går oerhört fort. Det var sjukt roligt verkligen, vi stannade för lite glass paus och för att hämta upp Marcus på styrsö. Älskar verkligen havet, ingen riktig sommar utan det! Sover hos en vän och Imorgon ska jag ha poolhäng med min bästis för att senare bege mig in till stan för en fika. Vi hörs!

medveten om min uppdatering, men har faktiskt jobbat en del därmed varit upptagen. När jag fått tid över har jag spenderat den med vänner på dagarna och kvällarna, även spenderat tid på gymmet när det har regnat! I veckan ska jag åka båt och förhoppningsvis åka till någon mysig ö, antingen smögen eller styrsö! Hoppas allt är bra med er, puss och kram!!

//Sara

Hade en fantastisk dag på Marstrand igår, där min kära vän bor, så åt en mysig lunch med Lovisa som hon heter, alltid lika kul att få tid att prata om allt som hänt sedan sist vi sågs!
I samband med seglarveckan och annat är det väldigt mycket folk på Marstrand, så sprang på massor av vänner och familjekompisar, vilket e himla kul!

Sedan fram mot kvällen tog jag bussen hem, pappa hade grillat massa gott när jag kom hem.

Kände mig hyfsat trött så stannade hemma under kvällen och kollade på gossip girl, så skönt ibland!

Idag ska jag träna och jobba senare idag, hoppas ni får en härlig dag!