Tisdag, sista dagen. Idag så var det sista heldagen i Seoul. Vi började dagen med att besöka kejsarens gamla trädgård med fina hus och skogsterräng. Sedan så gick vi till ett tempel som du

kan se på första bilden, den låg i en trädgård mitt inne i stan.

På eftermiddagen besökte vi en utav världens högsta torn, Lottie tower. Tornet ör 500 m högt och man får en väldigt fin utsikt över hela Seoul.

På kvällen åt vi fin middag på ett jätte fint hotel  som vi blev bjudna på av Mr Park som är grundaren av 4D frame och hans fru.

Jag hoppas att ni har tyckt det var roligt att jag bloggade min resa i Sydkorea💕

Dag 5, måndag. idag så var vi på förmiddagen ett universitet där vi träffade väldigt många elever som vi gjorde smmarbetsövningar osv men framförallt lära känna dom. Nästan alla ville ta bilder med en, fråga efter fb eller instagram😂👍🏻 Det var såklart väldigt kul men annorlunda😂😃

Efter det åkte vi till Samsung som ligger i Gagnam där vi fick pröva lite av deras nyaste grejer tex VR glasögon med stolar som rörde sig och se vad deras framtida planer är.

När det blev kväll åkte vi till ett utsiktstorn som heter seul tower och man kunde se ut över hela staden. Tornet var runt 200 m högt men tornet vi ska till imon heter Lotti tower och är 530 m högt😱

Söndag, dag 4. På förmiddagen var vi på en folkhistorisk park i Seuol. Där dom uppträdde med musik, hästar och akrobatik. Det fanns också små museum och lite djur att titta på.

Senare på dagen åkte vi in till stan med tunnelbanan och shoppade lite :)

idag så var den stora tävlingen som var anledningen till att vi åkte hit för👍🏻 Det var totalt 1000 pers som deltog men 50 som var i min kategori. Man skulle bygga en kulbana med hjälp av en frigolit platta och man skulle tänka på både design och teknik lösningar. jag och Max kom på 10 plats av 50 men ändå nöjda. Eftersom vi hade fått reda på det här uppdraget igår och hade lite tid på oss att förbereda medans sydkoreanerna hade tydligen fått flera veckor på sig. Det tar väldigt lång tid att planera ett sånt här bygge eftersom man tydligen skulle göra frigolitplattan till en "konst". medndra ord klippa och klistra mycket med bara mallen. Alla svenska lag hade inte riktigt fått den infomartionen och använde den mest som stöd och la mer tid på kulbanan istället.

Trotsallt så var alla Svenska lag top 18 av 50 som är väldigt bra.

Även jag är väldigt nöjd eftersom jag och max fick bronz medalj 🥉💪🏻

Fredag,Dag 2 handlade mest om att träna till tävling. vi fick cirk 2 timmars träning totalt för att öva.

på kvällen gick vi till en resturang på samma gata som hotelet där vi fick rå kyckling😂 den var i en skål med kokhet vatten och var fylld med ris.

​Efter totalt 10 timmars flygresa var vi äntligen i Sydkorea! vi började flyga på svensk eftermiddag och kom fram 2 på natten svensk tid. Eftersom Sydkorea ligger 8 timmar före så kom dit kl 8 på morgonen och skulle börja dagen direkt👍🏻 så den natten fick jag inte mycket sömn. Det lilla vi gjorde igår var att hälsa på 4D frame huset och äta middag med andra koreaner.

v.37 var jag hos Mika's igen och tog lite bilder. Mina tidigare besök hos dem hade dem bara tagit lite bilder för att updatera mitt portfolije. Eftersom jag inte hade längden inne så räknades jag inte som modell. Nu ett halvår senare åkte jag tillbaka dit för att ta nya bilder,pröva filma lite och gå. På ett halvår har jag vuxit 4 cm och 176 och därför räknas som modell, det menas att jag är öppen för uppdrag.