Tröjan matchade blommorna så var tvungen och ta en bild haha! 😉

Tröja (ny) Gina Tricot, Jeans Gekås, Halsband Gina Tricot, skor H&M
Detta hade jag på mig igår när jag och William körde till Ronneby för att äta på mandeltårtan och gå en runda i Brunnsparken

Hej! Första skoldagen avklarad känns bra. Dock fick vi inte schemat så tråkigt hoppas på och få det i morgon! Gick från 11-15 idag. Trots att jag började så sent så var klockan ställd på halv åtta då hunden skulle iväg och klippas och sen var jag även och hämtade hö hos pappas jobbarkompis så ja fullt upp hela morgonen hann även äta frukost sminka mig och välja outfit. I morgon har jag sovmorgon till kvart i tio och sen slutar jag halv två en kort dag helt enkelt.
Planerna efter skolan är väl och försöka orka med gymmet. Jobbigaste är och ta sig dit sen när man väl är där så går det bra.
(Påminnelse till mig själv 😉)

Hoppas ni har haft en bra tisdag!
Massa kramar! ❤️

Några bilder från Big Ben och London Eye som ni säkert läst i rubriken. ;)

Hej! Söndag idag och näst sista dagen på sommarlovet vilket känns väldigt konstigt men samtidigt väldigt skönt men rutiner igen och det bästa av allt träffa kompisarna!

Idag har jag städat källaren vilket verkligen behövdes det har sett ut som ett bombnedslag moroten till att städa var att få ner mina stora kamera grejer som studiolampa,stativ,kameraväskor mm. Det tog tid tror jag började vid elva och blev klar vid fyra kanske mamma hjälpte också till även pappa och William kom ner en sväng och plockade i ordning lite. Även träningsredskap som hantlar,gummiband,kettlebell mm fick en plats nere i källaren så jag är hur nöjd som helst innan kunde man inte gå i det rummet men nu är det så bra ordning dock är det ännu mer som behövs göras men det får vi ta någon annan dag.

Så ja denna dagen har gått åt till städning inte helt fel det heller.

Hoppas ni har haft en bra söndag!
Massa kramar! <3

En av dagarna i London när vi var på Oxford Street så gick vi och åt på detta hamburgerstället. Hamburgaren var väldigt liten så jag trodde absolut inte jag skulle hålla mig mätt länge men var mätt enda till kvällen sen. Ett stort tips om ni är i London och på Oxford street. Både jag och mamma tog Shack burger och sen tog vi bara en portion med pommes och delade på och det var inte lite pommes heller så det var perfekt och dela.

Min motivation till redigering osv existerar knappt blir aldrig nöjd och tycker alla inlägg på bloggen bli så tråkiga... Så ja jag är väl inne i en liten svacka.

Har iallafall gymmat idag vilket gick bra. Sen har jag inte gjort så mycket mer.

Men hoppas ni har haft en bra måndag! Kram! <3

En sevärdighet som vi inte planerat och se var Trafalgar Square i London. Jag var där förra året men lite spontant så kom jag och mamma dit igen då det visade sig vara gång avstånd från där Bigben och London Eye ligger till Trafalgar Square. Sen ligger även St James park, Hyde Park och Buckingham Palace inte alls långt i från Trafalgar Square. (Tyvärr hann vi inte med parkerna eller Buckingham Palace synd men såg och fotade det förra året. Vi gick istället till Piccadilly Circus som även det ligger ganska nära Trafalgar Square.

Hej! Fredag idag men vad spelar det för roll när det är lov? ;) Iallafall så har jag varit i stallet idag och ridit Sixten så så mysigt älskar och vara i stallet. När jag kom hem åt jag lunch och redigerade lite bilder sen skulle två kaniner ut så tog ut dom. Sen har jag hunnit med en liten promenad med hunden och ja det är väl det jag gjort idag. I morgon ska jag troligtvis till gymmet hoppas jag har motivationen och ta mig dit hehe ;)

Hoppas ni har haft en bra dag det har jag!

Massa kramar.<3

Blus Lager157, Jeans Gina, Jacka H&M.

Hej! Onsdag idag och idag har jag hunnit klippa gräset, målat mitt smyckeskrin svart och två bokstöd blev hur fint som helst. Har även hunnit köra ett träningspass här hemma vilket gick sådär men gymmade igår så har träningsvärk. Så ja denna dagen har helt enkelt bara försvunnit!

Trots att jag har hunnit med en hel del idag så har jag varit såå trött vet inte varför hoppas jag blir piggare snart. Förresten så är detta näst sista veckan på sommarlovet känns väldigt konstigt men ska bli väldigt skönt med rutiner igen och träffa alla klasskompisar saknar faktiskt skolan.

Förresten idag var det en vecka sedan jag och mamma flög till London tiden går verkligen läskigt fort! Känns som det var bara några få dagar sen!

Men hoppas ni har haft en bra dag! Kram!

Alltså detta café var verkligen så mysigt. Litet och ja bara mysigt. Dessutom var hon som jobbade där svensk. Blev verkligen så förvånad när hon som jobbade där började prata svenska. Fick även reda på att Fabrique är en café kedja som också finns i Stockholm men kan verkligen tipsa om detta café om ni någon gång är på Portobello Road. Latten var hur god som helst kanelbullen lika så. Tips tips!

Hej! Tisdag idag och en lugn dag på lovet idag har jag inga planer alls vilket är skönt. Ska nog strax cykla till gymmet var ett bra tag sen jag var där så det är dags och komma igång igen efter allt resande. Sen är det som varje dag två kaniner som ska få komma ut en stund var. Och ja det är väl det jag ska göra idag eventuellt städa mitt rum och redigera bilder har en hel del.

Men hoppas ni får en härlig tisdag!!
Kram!! <3

Första heldagen i Berlin så besökte vi bland annat Brandenburger tor. Väldigt kul och se det tråkiga med den dagen var att det ösregnade och var väldigt tråkigt väder. Men såg en del sevärdheter ändå. Ni förstår inte hur skönt det var efter en lång dag med massa regn och komma tillbaka till hotellet och ta av sig sina blöta kläder och ta en varm dusch obeskrivligt!! ;)

Igår kom jag hem från London. Jag och mamma åkte till Malmö i tisdags och sov på hotell där så skönt och slippa två timmars tåg resa först innan flygning och ännu mera tåg + tunnelbana. Men mer om London resan bilder mm får ni se längre fram för först tänkte jag visa bilder från Berlin resan. Har såå mycket bilder. Hehe!

Trött och glad efter några timmar på både tåg,flyg,buss och tunnelbana ;)

Hej! Igår kom vi hem från Berlin. Resan har varit hur rolig och bra som helst. Älskar den staden också! Hotellet vi bodde på var hur fint som helst och hotellfrukosten var verkligen super! Vi bodde på H10 så så fint och vi kom undan väldigt billigt så ja vi hade verkligen sån himla tur!! Vilket jag verkligen är så glad för!! Jag brukar tycka att hotell frukosten är sådär men denna var verkligen 5/5 och ja hela hotellet var 5/5!! Tog lite bilder på hotellrummet och sådär men dom bilderna får ni se i ett inlägg längre fram.

Första kvällen var vi och åt på Vapiano då det låg väldigt nära vårt hotell förresten så bodde vi i Kürfurstendam så ja väldigt centralt också. Som ni ser på bilden ovan så tog jag en pizza och pappa och William en pasta carbonara

Dessa två blusar fyndade jag från Zaras rea när jag var på Emporia i Malmö förra veckan. Var tvungen och köpa dom då dom var såå fina den första är verkligen ovanligt av mig och köpa men jag bara bestämde mig att den måste jag ha! hehe! Så ja jag får väl bara vänja mig vid den stora volangen...

Hej! Måndag idag och imorgon flyger jag,pappa och William till Berlin såå taggad. Så klockan ringer 04.30 i morgon mindre kul men men tåget går 06.30. Spännande!!

Idag har varit full fart vilket det har varit de senaste veckorna men klagar ej kul när det händer saker. Idag har jag iallafall varit på gymmet och kört ett pass. Gick helt okej. Sen har vi flyttat dom nya kaninerna Lucky och Leo till sina nya burar. Har även varit hos Sixten och ridit lektion gick super han var hur pigg som helst vilket gör att det bli mycket roligare och framförallt lättare och göra övningarna.

Nu måste avsluta detta inlägg och gå och lägga mig!

Men hoppas ni har haft en bra dag! Kramar! <3

#zara #häst #mode #kläder #nytt

Skjorta H&M, Jeans Gina

Hur fina bilder?? älskar solnedgångar!!

Hej på er. Tisdag idag och jag har varit och hämtat en till kanin. Sen har jag även varit och köpt kompost galler så dom har en liten hage och vara i såklart är vi ute hos dom när dom är där. Sen ikväll har jag varit på möte med ungdomssektionen. Blev även en långpromenad med hunden i dag mys! ❤️

Hoppas ni har haft en bra dag!