Det känns som år och dar sedan jag skrev något här.

Jag minns inte ens varför jag slutade, jag tror inte det fanns någon direkt anledning, det bara rann ut i sanden helt enkelt.

Mitt liv ser ju lite annorlunda ut nu i jämförelse med hemma i Sverige. Yes, jag är tillbaka i USA och är så happy about it.

Jag har så mycket jag ska göra denna gången, allt från shopping, mini resor, camping och även större resor och jag vill att ni ska få följa med på allt, genom både bloggen och videos. Låter inte det hur awesome som helst? Det tycker jag iallafall.

Jag har även en väldigt stor sak att berätta för er, men jag tänker hålla på den ett litet tag till.

Och juste, har helt glömt!! Min älskade pappa och kusin kommer också på besök hit, jag längtar ihjäl mig, ska bli så kul att få visa dem allt här.

Nog pratat om detta. Nu ska jag snart ut och springa och sen iväg med två av mina vänner här.

Ta hand om er. Kram

Hejsan!

Jag har hamnat i någon slags bloggtorka och skulle behöva er hjälp!

Kan ni inte komma med tips om vad ni vill se och höra?
Jag gör både youtube videos och vanliga blogginlägg.

Så det kan vara allt från vloggar, till att jag testar något eller pratar om något speciellt ämne!

Kommentera era tips här nere och hjälp mig!!

Jag hade verkligen uppskattat det!!

Kramis

Har haft lite svårt att variera mina frukostar här i USA, har i princip blivit samma varje dag.
Sandwich med skinka, ost och majonnäs.

Men Emma lärde mig något nytt!
Havregrynsgröt med banan och jordnötssmör! Såå
Gott!!

Så det ska jag börja äta istället!!

Ikväll tänkte jag faktist sticka till gymmet så köpte faktiskt med mig en Celsius från affären idag.
Så får testa och se om det är någon höjdare, är ju inte direkt samma här i USA som o Sverige.

Hoppas att alla haft en bra dag!
Kramis

Nu har det gått en vecka sedan jag och familjen kom hem från Ocean City, så jag tänkte berätta lite om allt vi gjorde och hur resan var.

Vi gick upp tidigt på torsdagen och lämnade även huset väldigt tidigt för att slippa all trafik på morgonen.

Efter att vi hade kört ett tag stannade vi på ett ställe för att äta frukost. Det blev ett typiskt amerikanskt ställe, och gott var det.
Efter frukosten satte vi oss i bilen igen för att köra sista biten.
När vi väl kom dit tittade jag mig omkring och tänkte "woow, vilket fint ställe"

Vi tog våra saker och gick upp till hotellrummet och det var super fint, herregud.

Det var Isaacs födelsedag den dagen så vi gick ut och åt, och firade honom lite, han fick ett bio kort av mig med 40$ på. Det blev han glad för, då han älskar att gå på bio.

Vi barn gick där efter ner till stranden för att ta lite kort och bara umgås.

På lördagen åt vi lite frukost, jag och barnen gick ner till poolen, och där efter lunchade vi på starbucks, som fanns inne på hotellet.

Där efter gick vi ocean citys boardwalk, och det var häftigt, då jag aldrig gått på någon sådan, eller över huvud taget sett det in real, bara på film.

På kvällen blev det dags för fin middag, så vi alla klädde upp oss och tog oss sedan till restaurangen, gud vad maten var god, vart glad att jag hade klänning så att inget spändes åt vid magen haha.

På lördagsmorgon åkte vi hem igen, och där efter firade vi påsk hemma.

Den lilla tripen var väldigt uppskattad och det var så kul att få se något annat.

Tog lite foton så att jag även får visa er hur fint det var.

Ta hand om er. Kramis

Tuesday, April 18, 8.07AM 2017, American time

Hejsan!

Förlåt för min dåliga uppdatering här på bloggen.
Jag har haft en del att göra samt som att jag har fått prioritera lite annorlunda här borta.
Men jag tänkte berätta lite om mini semestern vi hade, samt vad jag gjort dessa dagarna när jag inte bloggat.

I söndags vart det påsk och jag fick en påsk korg av familjen, så snällt. Malin min vän från Sverige som nu bor i Washington DC kom över dagen för att hälsa på mig. Jag visade henne runt lite, vi shoppade och vi åt. En bra söndag.

Igår, måndag, träffade jag äntligen Emma igen efter att inte ha sett henne på ungefär en vecka.
Jag körde hem till henne där vi gjorde amerikanska pannkakor med nutella, grädde, och lite frukter. Så gott.

Efter frukosten följde jag med Emma när hon fixade några ärenden och sen släppte hon av mig hemma.

Jag avslutade min kväll igår med ett avsnitt av riverdale och en påse med popcorn.

Idag ska jag nog köra och boka tid så att jag kan fixa mina naglar, och sedan står det även gym på schemat. Ska också prata med några vänner hemifrån.
Så denna tisdag blir nog rätt bra trots allt.

Måste visa er mina snygga brillor jag har köpt. Mer än nöjd. Vad tycker ni?

(Finaste påsktårtan jag sett)