Hallå där!

Idag har jag kört ett gympass med min tjejkompis Robyn 😄

Detta måste vara ett av de bästa ryggpasset på länge! Märker verkligen hur kroppen kommer tillbaka och jag kan för varje vecka göra tyngre och tyngre. Allt närmare där jag en gång var 😍
Idag så maxade jag en 3a på 100kg och kändes jättebra! Nästa vecka tönker jag testa köra lite tyngre.

Även så fick min kompis Robyn testa marklyft för första gången 😄 Gick jätte bra för henne som aldrig gymmat förut! Fler gånger ska de bli har vi dessutom bestämt 😊💪

Move your blog to Nouw - now you can import your old blog - click here!

Likes

Comments

Hej där! 😊

Ny dag och nya möjligheter! Nu i 2dagar ska jag testa något som jag inte är helt för men tänkte testa, min kostrådgivare gav de som ett förslag pågrund av allt sött jag åt förra veckan 😯

Detta är inte 5:2 dieten, utan innebär att jag bara under dagen äter mellan 12:00- 20:00. Vilket kan vara bra för då hinner kroppen göra sig av med det man åt dagen innan och man hinner röra på sig lite innan man äter igen, vilket gör att förbränningen redan har satt igång 👍

Detta tänker jag bara testa när jag är ledig, annars när jag är på jobbet behöver jag energin mer utdelat över dagen. Så får skifta lite 😯

Likes

Comments

Avslutar min kväll men en Lindhalskvarg på 150g och min nya favorit smak i sortimentet, passionfrukt! 😍

Likes

Comments

Goddagens!

Idag körde jag ett utav mina bästa pass hitils! 😍 Körde ben och mage, dessutom har jag ökat 10kg i benböjen sedan förra veckan. 80kg 1x4 gjorde jag idag och nästa vecka testar jag på 90kg 💪

Går sakta men säkert tillbaka och blir sååå glad 😄🎉

Likes

Comments

Hallå där!

Upptäckte en hemsk sak igår, jag har gått upp +1kg 😩 ... Men jag vet också varför. Min födelsedag har varit vilket har innebärt sötsaker och att det har varit mycket på jobbet 🏥 ... Så har inte ätit så mycket jag bör göra enligt kostschemat.

Vilket visar att om man inte äter tillräckligt så går man inte ner i vikt och visar att min kostrådgivares teori är sann 😯

Likes

Comments

Frukost: 30 gram havregrynsgröt + 33 gram ceasin protein rör om + 30 gram bär
(samma som tidigare schema)

Mellis: Lindhalskvarg 150g

Lunch:
120 gram Pulled chicken
1/2 Avokado
100 gram gram bulgur
+ Grönsaker

Mellis:
Keso
Avokado
hårdbröd
(ex två mackor med keso & avokado skivor på)

Middag:
120 gram lax
100 gram bulgur
sallad + gurka ( vad du gillar)
Gör de till en Sallad

Likes

Comments

Goddag!

Idag har jag kört första gången rygg! Gick inte så bra men ja försöker tänka som jag har gjort tidigare, jag kommer in i det snart! 😄

Likes

Comments

Idag är de min dag! 😍 Fyller hela 21år och gammal känner man sig 😂

Likes

Comments

Hej på er! 😄

Har sådan beslut ångest om en sak! Jag är jätte sugen på att köpa en "Be fit bag" 😩
Men vet ej om de är värt det. Jag klämmer ihop all mat i en väska och tycker att denna är ett smart sätt om jag ska åka iväg och sådant 😯

Likes

Comments

Godmorgon! 😊

Idag tänkte jag prata om vitaminerna jag tar! dagligen! Vilka är Multivitamin brus kvinna, Magnesium tillskott och zink tillskott 😄

*Zink kosttillskott:

Zink deltar i flera livsviktiga processer i kroppen och bidrar bl a till att bibehålla normal synförmåga, fertilitet, hår, hud, naglar och immunsystem.

*Magnesium kosttillskott:

Godkända hälsopåståenden
- Mg bidrar till att bibehålla en normal benstomme och normala tänder
- Mg bidrar till att bibehålla normal muskelfunktion
- Mg bidrar till normal energiomsättning
- Mg bidrar till att minska trötthet och utmattning

*Multivitamin brus kvinna:

Multikvinna med 13 vitaminer och 10 mineraler är särskilt anpassad för dig som kvinna.

Magnesium och zink tillskotten är nya i mitt förråd. Givna av min kostrådgivare att jag ska ta 😊

Likes

Comments