Sista kvällen för oss här på Gili AIR. Imorgon rör vi oss in mot Bali och Kuta.

Vart en lugn dag, vi både är väldigt trötta. Inte konstigt när du är i värmen hela tiden. Vi ligger just nu och kollar på film, ska snart duscha och gå och äta. Ska antagligen boka för en snorkling tur imorgon, får se hur det blir med det.

En dag med fantastiskt väder måste jag säga. Vi har haft det helt underbart idag. Gick en promenad och hittade en gunga. Klart man hoppade på den. En GT och lite biljard blev det innan vi gick till rummet. Nu ska vi dra och äta så måste dra:) hej sålänge

Den som jag har tagit typ varje dag heter Refreshing och är müsli med massa frukter och nötter. Jag häller även i färsk frukt i så blir det ännu godare. Väldigt mättande men nyttigt. Färskpressad juice och kaffe gör det till en helt ok frukost.

Alla ❤ dag

Firades med 3- rätters middag på hotellet. Live band och eld show bjöds det på vilket var väldigt mysigt. Efter middan gick vi och la oss. Man blir så matt när man är i solen hela dagarna. Har en video på kameran på det fräcka slutet av eldshowen men fick tyvärr inte över den till mobilen så den kommer upp senare.

Igår var det inte super fint väder så vi bestämde att gå en strand promenad. Jätte mysigt, ingen paradis strand men vattnet vad underbart. Sen var det de vanliga typ, de börja regna så vi gick till rummet och kolla på film. Sen åt vi och avslutade kvällen med biljard.

Att jag inte bloggat så mycket har att göra med dels att jag är så trött hela tiden av solen så orkar inte alltid men också för att min mobil är kass. Den stänger av sig hela tiden så kan ba använda den lite. Men har en annan mobil med mig så ska se om ja kan stoppa in sim kortet där.

Annars är allt bra, blir väldigt mycket samma saker jag bloggar om nu för tiden men vi gör inte så mycket än att äta,sola och bada om dagarna. Men ska försöka göra den lite roligare.

Igår blev det en liten kvällspromenad innan vi skulle äta middag. Vi ville se vad som fanns runt omkring oss. Inte speciellt mycket, mestadels småhotell och lite barer men annars var det rätt dött. Väldigt skönt faktiskt att det inte är så mycket människor här, dock hade jag velat ha mer restauranger. Vill inte bara äta på våran hela tiden då det är samma mat både till lunch och middag så blir väldigt mycket samma. Men vi får se vad vi hittar.

Nu har vi precis ätit frukost, ingen dunder frukost direkt. Inte speciellt mycket mat och inte direkt god heller men aja de får va. Nu ska vi ut och sola och bada:DD

Hur mysigt hotell är inte detta då? Kan erkänna att jag gillade vårat andra hotell mer men det var dyrare också. Efter 20 min gående i stekande sol så kom vi äntligen fram och vi slängde oss i poolen det första vi gjorde. Vi har precis duschat och ska nu gå och kolla vad som finns runt omkring oss.

21 år, tiden går fort.

Dagen började med frukost och sedan när klockan slog 12 drog Jesper med mig ut. Vart visste jag inte. Vi gick en liten bit och hamnade vid hotellets spa. Och jag kände ba YES, massage är något jag verkligen behöver. Jag får väldigt lätt ont i kroppen och speciellt i ryggen så massage skulle bli kanon. När det kommer till massage så är jag en väldigt känslig person kroppsmässigt. Hon som jag fick var extremt väldigt duktig, men hon tog rätt hårt och väldigt mycket på samma ställen där hon kände att jag hade en spänning. Jag förstår ju att hon vill mjuka upp den men för fan jag tror det var två tillfällen där hon masserade på en punkt hur länge som helst och jag kände typ ba hur knytnäven knöt sig. Jag är inte personen som säger till om saker inte är bra så jag fick typ skrika inombords. Var något i stil med: flyttar du inte din hand nu så kommer det gå illa för dig. Låter som jag är jätte aggressiv nu haha men hon masserade på samma punk om och om igen ca 7 gånger, tillslut blir det väldigt ömt så tro sjutton att det gör ont. Massage är skönt om man gör det lätt på mig iallafall. Har mycket punkter och är rätt känslig. Nästan varje gång någon masserar mig så börjar jag nästa skratta lite. Har punkter som kittlas väldigt mycket när man masserar dem så kan inte låta bli. Knäcka ryggen gjorde hon med och vi båda började skratta och hon fråga till och med om jag var okej haha, det lät så mycket nämligen. Massage är inte alltid min grej men är väldigt glad att Jesper tog med mig hit, kroppen känns mycket bättre idag.

Vet inte vad det var med min kamera denna kväll som ni kan se på bilderna men aja det får gå ändå.

Kvällen börjades med champagne med underbar mat precis vid vattnet. Kunde inte blivit bättre. Som ni ser i videon fick jag en underbar dessert med ett mycket fint uppträdande. Blev väldigt glad. Hade en underbar födelsedag tack vare min underbara kille.

Vädret idag har varit bara moln och så ser det ut för resten av veckan med. Tråkigt men får hoppas solen dyker upp lite iallafall. Idag var vi vid stranden, havet var underbart men som sagt tråkigt när det inte är sol. Så idag har vi varit mycket i poolen. Tagit kort, filmat och lekt. Med våran humor så kan vi roa oss lätt iallafall. Nu har vi precis ätit mat och ska snart gå till rummet igen. Alltid skönt att somna tidigt så nästa dag kommer fortare.

Idag har det varit lite halvkast väder, mestadels moln men det gjorde absolut inget för både jag har Jesper har bränt oss ordentligt! Är helt röda, syns inte på bilderna dock då det röda har lagt sig lite men gör något fruktansvärt ont nät man sover eller har bikini på sig. Nu ligger vi på rummet och ba tar det lugnt, solen tar verkligen på energin. Om en stund ska vi göra oss iordning och gå ut och äta. Sen blir det sängen direkt.