VARDAG

Hej vänner! Några dagar sedan jag skrev men tar verkligen vara på tiden nu under min semester. Igår hade vi bokat bort på en superfin restaurang precis vid vattnet där vi åt extremt god middag! Ja ni ser ju själva på bilderna! Vi alla somnade väldigt tidigt och tog en ganska lång sovmorgon imorse.

Sitter just nu i husbilen på väg till Västervik där det blir mer innebandy. I Ängelholm var jag bara åskådare men i Västervik ska jag spela, superroligt! Regnet öser ner just nu så känns helt okej att sitta i en bil. Är hemma igen på söndag så får se om jag får någon tid över att skriva eller om jag skriver när jag kommer hem igen. Puss på er!

VARDAG

Hälsningar från fina Ängelholm. Dagen har varit bra med sol och massa innebandy. Nu hänger vi på stranden och kollar solnedgången.

Hallå vänner. Sitter äntligen på tåget mot Ängelholm. Eller ja det är två byten men jag är framme ikväll runt 19.30 så har X antal timmar att hinna läsa mina alla tidningar jag köpt, avsnitt jag laddat ner på plattan och äta upp allt gottis så tror jag kommer klara mig.

Tidigare imorse var jag och gjorde nya naglar hos bästa Marika! Blev helglittriga i ej rosa/rose färg, superfina! Nej nu ska jag fortsätta lyssna på min ljudbok, är på bok 4 nu. Vi hörs

Hallå där! Ska försöka ta mig upp ur sängen strax, sätta på mig lite kläder för att sedan åka och äta med Emmy och Henke. Har fått den stora äran att köra dom till Arlanda lite senare idag men först blir det ett stopp på Max. Var och gjorde mina fransar imorse och blev verkligen så nöjd! Skönt att ha nya igen, imorgon är det ju dags för naglarna att få sig en omgång.

Ska försöka hinna tvätt ikväll samt packa så jag inte behöver er stressa imorgon och mellan maskinerna tänkte jag ta en löprunda. Hoppas alla får en bra lördag.

VARDAG

Här ligger jag med tända ljus och lyssnar på musik efter en fantastisk kväll med två fina vänner. Jag är lycklig och äntligen kan jag koppla av, äntligen har jag semester.

VARDAG

Förlåt för extremt tråkiga inlägg men denna vecka har jag varit så himla trött.. vill bara somna och vakna upp dagen efter, närmre semestern men nu är det endast 1 arbetsdag kvar.

Har iallafall några extra sköna saker inbokade de närmsta dagarna och det är fransar på lördag, naglar på söndag och sen tar jag och Selma tåget till Ängelholm på söndag eftermiddag för att hänga där och så åker vi förbi Västervik på vägen hem, skön första vecka på semestern! Nej nu ska jag snart försöka sova så jag kanske är någorlunda pigg imorgon, puss

VARDAG, NYTT

Hur fin är inte min nya almanacka? Köpte den inne på Åhléns för 149:-

Hallå där. Om en stund är klockan åtta så tänkte hoppa in i duschen strax och förbereda mig inför natten. Har två arbetsdagar kvar sen får jag äntligen semester! Är så extremt trött just nu men det är säkert för att man börjar känns i kroppen att snart får man ta sovmorgon varje dag i fyrs veckor, lyx!

Efter jobbet idag åkte jag förbi Gränby och köpte både viktiga saker och onödiga saker, bla almanackan. Fyndade ett par nya nikeskor på stadium för 299:-, ska försöka visa någon dag. Sen åkte jag hem, slocknade i sängen och hamnade sedan här i soffan. Ska ta tag och försöka sätta på mina mörkläggningsgardiner innan jag ska sova också. Hoppas eran dag har varit bra, puss

VARDAG, NYTT

Hur fina är inte dessa som jag fick av mamma förra veckan? Bara överraskade mig med två presenter sådär, hon är bäst min mamma!

NYTT, VARDAG

Äntligen är denna Tisdag slut. Fick sluta lite tidigare så efter jobbet tog jag en sväng förbi Ikea och Mio. Köpte nya sängkläder och lådorna som saknades till garderoben så nu ska jag bygga klart min garderob och badda rent i sängen så kanske jag kan visa rummet sen.

VARDAG, TRÄNING

God eftermiddag. Sitter på min balkong och hinkar i mig vatten efter en löprunda bort till röbo och runt där och sedan tillbaka. Blev runt 5km och det var verkligen sjukt jobbigt i senna gassande sol men ändå väldigt skönt.

Ska hoppa in i duschen strax sen fixa lite middag och sedan spendera resten av kvällen i soffan. Är helt fast i min ljudbok just nu att jag till och med lyssnade på den när jag var ute och sprang! Hoppas ni haft en bra start på denna vecka, puss