Igår på kvällen besökte vi mexikanska restaurangen här på hotellet, föll mig inte riktigt i smaken men att testa löns alltid!
Idag har det varit lite mera mulet, vilket har varit lite skönare mot mina eksem.
Exakt 7 dagar kvar i mexico och imorgon drar vi iväg på en utflykt, see you!

dagarna rullar på vid poolen, god mat äter vi i mängder och en vecka har snart gått.
Hela gårdagen spenderades i skuggan men hoppas det är bättre idag + att jag hoppas mitt ansikte börjar ge med sig så jag skulle få ta bort kepsen. Och att alla kliande soleksem på armar,ben och fötter försvinner.
kramisar

Hej på er! dagarna rullar på i solen och vi ligger för det mesta vid poolen. Igår var det lite moln vilket var himla bra så kroppen hinner vänja sig, idag har det däremot varit full sol och jag har blivit röd på vissa ställen så har fått se efter.
har lärt mig att inte pressa från början efter alla dessa år,haha.

Igår åt vi på steakhouse och jag tog grillad lax som var supergott! med cheescake som efterrätt.

Hoppas ni har det bra hemma i snöyran så hörs vi!

finns inget finare att vakna till än morrnarna i mexico, vackert.

Flyget gick bra, trots resan var lång.

Hotellet är superfint och stort!! dröm.
Klockan är nu halv 2 och vi har just ätit lunch och skall ligga vid poolen, måste dock vara försiktig första dagarna med solen.
Ända som jag inte gillade är att det är K18 på gymmet, så det blir en jobbig start på gymmet när vi kommer hem..
Men nu skall jag njuta så höörs!!

I fredas kom paxi hit från morgonen och vi fixade brunch tillsammans och gick ut och gå i vårsolen, gissa om jag kommer sakna denna tjej.
Mot kvällen åkte jag på förfest till solf och sedan vidare till molpe, helt bra tills jag började må dåligt och imorse tänkte jag nog aldrig mera alkohol,hah.

Efter en jobbig morgon då jag just och just fick allt packat dom gånger jag klarade av att stå upp mer en några sekunder så var det lite skönare att få sätta sig i bilen och nu 8h efter är vi framme vid hotellet i helsingfors.

Flyget går 09 imorgon och framme finsk tid 21 på kvällen så gissa vem som har laddat ner filmer på netflix så man överlever,heh.

Hör av mig när jag kommit fram till varmare breddgrader, kraam

Hittade dessa ur coola skor när vi var till umeå! kommer garanterat användas mycket i sommar.

Hej på er!
Sista veckan i finland har påbörjats och är dessutom snart slut redan och varmare breddgrader väntar. Jag har hunnit vara i skolan i tisdas, jobbade morgonskift igår och drog iväg på mina två favoritpass till gymmet på kvällen, gud vad jag kommer sakna pound
och bodystep nu i 2v
när man dessutom äntligen kommit igång bra.
Idag har jag hunnit städa en del, skall tvätta de sista kläderna som skall packas ner. Skall hinna till stan och shoppa det sista innan jag åker till gymmet en sista gång före resan,sad.

Fredagen har planer och på lördag drar vi iväg,låter bra i mina öron!

tröjja från hm / jacka från vero moda / nyx palett samt nyx ögonbrynspenna från hm / örhängen från ur&penn

+ ett par skor jag blev kär i som jag visar er en annan gång!