Mat & drikke

Smoothie bowl er den nye greia her hjemme om dagen! ❤️ Can't get enough!

Design bloggen din - velg mellom mange ferdige maler på Nouw, eller lag din egen – pek og klikk - klikk her!

Ferie

Vi har nesten bare vært på «hjemmebane» denne sommeren!
Huset i Sverige har vært hyppig besøkt både med og uten gjester og ellers så har vi vært i leiligheten i Narbonne, France. Hoteller har vi kun vært innom ved to overnattinger da vi tok turen til Göteborg for å få med oss Håkan Hellström’s siste konsert på tre år!

Juli

Ullevi stadion hvor vi og 60.000 andre befant seg, lørdag kveld!

Juni

Narbonne i Frankrike er alltid en drøm å dra til på sommeren! Selv om vi kom rett til hetebølge og fuktighet, var det like digg som alltid!

Ferie

Påsken er her! Nå skal vi bare nyte gule ting og godterier! :) Jeg er like heldig som skolebarna å har ferie hele uken! Så nå skal det nytes! (og så skal jeg bli heeelt frisk!)

Cheer, Konkurranse, Reise, Trening

Bildene fra stranden er tatt av Madeleine Rotmo.

For et par helger siden var det NM i cheerleading på Oslofjord Conventionsenter i Stokke. Her dro jeg med laget og klubben min for å konkurrere! Etter dag én lå vi an til en 5. plass, men dag to hadde vi flere pyramidefall som gjorde at vi til slutt sklei ned til 6. plass! Sånt skjer, men vi er fornøyde og har kost oss masse!

På dag to var jeg nederst i en av pyramidene som falt, og fikk et kne flyvende i huet, og har i to uker nå hatt hjernerystelse og fikk selvfølgelig en god "Donald"-kul! Det har gjort at jeg ikke har fått trent noe (nesten) de siste ukene.. og måtte være borte fra jobb. Så kjipe tilstander! Men håper å være tilbake igjen etter påseferien! :)

Filmen her er fra Viqueens Royals dag 1

Bildet til høyre er tatt av Jenny Haugland, bildet til venstre er tatt av en blant publikum på NM-arenaen!

Reise

We are off to Berlin!!

Jeg har aldri vært der før, men hører rykter om at det er en fantastisk by! Så det blir godt å endelig få kommet seg dit!

For øyeblikket sitter jeg på flyet, klokken har passert halv 9 om morningen, og vi er endelig på vei! Billettene våre hadde egentlig avgang i går kl. 18! Men da vi kom til flyplassen fikk vi vite at billettene våre var "standby".. hva dette betydde var vi usikre på, men vi kom oss til gaten og var tidlig ute. Det kom flere med billetter satt på standby, så da håpet vi det bare var en feil! Men den gang ei..

De hadde overbooket flyet med 10 pers ettersom det hadde vært en forsinkelse fra USA tidligere på dagen som mellomlandet i Oslo før de skulle videre til Berlin, derfor hadde de som var forsinket blitt overført til vårt fly! De 10 siste passasjerene som hadde bestilt billettene ble satt på standby!

Vi kom altså ikke med! 😒

En dag mindre ferie på oss! Vi fikk hotellovernatting rett ved og ble overflyttet til et annet fly som gikk 07:40 dagen etter! Vi fikk halve middagen spandert og en minifrokost på vei ut i dag tidlig!
Ingen av oss fikk sove så godt i natt, så tror ikke første dagen i Berlin blir den mest aktive! Men nå gleder vi oss til å komme oss til hotellet og starte dagen i Berlin! 😊