Vardag

Hello!! Ska göra några ärenden innan jobbet så är redan inne i stan. Ikväll blir det tapas med Lovisa 😍 Ha en bra fredag!

Vardag

Hejhopp! Startade min dag i Skövde där jag köpte lite nya kläder inför helgen och även en present. Är så taggad på party!!

Nu ikväll har jag, Sara och Simon varit i stan och ätit på king fisher och tittat på Fifty Shades Darker 📽🍿 Älskar böckerna och tycker båda filmerna har varit bra!

Imorgon är min semester slut så det är tillbaka till jobb och rutiner som gäller. Ska bli skönt att få lite och göra! Godnatt!

Resor

Sista dagen på stranden för den här gången 😭 Klockan är 14.30 här och vi har precis ätit en lite senare lunch på hotellet. Om ca 1h kommer vår taxi som ska ta oss till flygplatsen, planet till Doha lyfter 19.40.
Ses hemma i Sverige!!

Resor

God kväll! Har för tillfället matkoma efter kvällens restaurangbesök. Jag och Sara ska börja vika iordning kläder och strukturera alla necessärer, imorgon kväll åker vi hemåt. Har haft en helt underbar dag även idag på stranden. Det är så varmt!! ☀️

Resor

Hallååå folket! Insmord i två lager aloe vera och ska snart släcka lampan för att sova.

Idag var det minst lika varmt som igår och solen tog som sjutton! Jag och Sara promenerade nästan hela Bangtao Beach som är 8km lång -svettigt!! Väl hemma på hotellet har vi planerat kommande lördag då det blir stor fest. Vi avrundande kvällen med restaurangbesök i vanlig ordning 😃

Resor

Tjaaaa. Sitter i baren på hotellet och inväntar en tonfisksallad. Har varit så himla varmt idag. Stack man ut foten utanför parasollet kändes det seriöst som eld 😂 Så jag låg mest i vattnet eller i skuggan. Efter stranden stack jag iväg och gjorde naglarna så nu är dom fixade!

Resor

Är så himla trött efter denna dagen. Vi promenerade till stranden som vi var vid häromdagen och spenderade dagen där. Nu på kvällen har vi varit i Kamala igen där vi druckit drinkar och spelat spel ihop med vänner.

Imorgon bitti ska jag fräscha till mina naglar som har 3 veckors utväxt och blivit slitna av saltvattnet!

Godnatt 🌛

Resor

Ligger just nu i sängen på hotellet och vilar, snart dags att släcka lampan..

Idag har vi varit på ett lite oväntat äventyr faktiskt! Vi bokade båt och tuktuk för att kunna åka till en speciell strand -men det slutade med att chaufförerna körde oss till ett pyttelitet partyställe haha. Superkonstigt!
Efter många om och men hamnade vi på Kamala Beach där vi träffade vänner till familjen. Blev sol och bad där och god mat!

Resor

Idag gick vi till en strand bredvid som heter Laem Sing. Det var jättefint där! Har snorklat, solat, badat, käkat färsk frukt och druckit shakes! Livet 😻 Vi har fotat lite idag också med Patricias kamera:

Resor

Hej alla! Igår var första dagen i Phuket. Vi bor inte i Phuket city utan i ett område som heter Surin. Det finns även en strand här som heter Surin Beach (självklart haha). När vi kom hit la vi oss på stranden och solade i några timmar innan vi åkte till ett annat område som heter Patong. Ni som varit i Patong och på Bangla-road vet hur det är där. Men spännande att ha fått se kontrasterna!