Min lediga dag i onsdags va så bra! Eftersom att man bara är ledig en hel dag i veckan, så uppskattar man det så mycket! Vi hade tänkt åka till Marmaris för att shoppa ( Hahah låter så sjukt, trodde aldrig jag skulle sätta Marmaris & shopping i samma mening innan jag kom hit). Men halva teamet va ut kvällen innan, inte jag då eftersom att jag va sjuk typ. Så det blev inte så. Istället gick vi till restaurangen vi alltid hänger på för att äta frukost. Sen förbi marknaden & köpte färsk frukt & snacks för att ta med till stranden. Hade en helt underbara dag på stranden med tjejerna. Vi dukade upp värsta buffén på en solbädd, haha! Sen blev vi sugna på att göra lite watersports. Så vi åkte nån rund grej bakom en båt, asså så kul!! Och det gick så fort! Vi körde två gånger. Har på riktigt lite träningsvärk i kroppen efter att ha spänt & hållt fast sig själv med hela kroppen. Mot kvällen åkte vi hem & hade lite ögonbrynsnoppning & liknande innan vi gjorde i ordning oss för middag ute. Så bra dag! Älskar mitt team, älskar Turkiet!

Här kommer en bildbomd som får tala för sig själv

Kan inte förklara hur lyckliga jag mitt i all denna skit när jag är sjuk. JAG HAR WI-FI PÅ RUMMET NU! Asså tror inte ni förstår, jag har alltså typ varit utan wi-fi i fem veckor. Bara haft tillgång till de 10 minuter 2 ggr per dag typ. Galet!! Så nu kommer de nog bli mer uppdatering & mer FaceTime, Yeay!!! Men min data har ju bestämt sig för att lägga av igen... Tangentbordet & bytt "språk" igen till en massa krumilurer.. Så kan inte ens logga in. Så frustrerande, blir galen!

Skulle postats i söndags... Men internet är sämst

Redan söndag igen. Tiden går ju så galet fort.... Idag har vi en fullspäckad dag. Börjar klockan 9 och kommer säkert komma hem runt 22. Men i onsdags hade vi iaf vår day of. Så vi åkte med på en båtutflykt. Vädret skulle inte bli så bra, men vi åkte ändå. Vi hade varit ut kvällen innan & kommit hem sent, så vi låg på däck & sov. Så vaknar vi av att det börjar ösregna, haha! Så va bara att kasta sig upp & ta sin väska & springa in under tak. Men sen blev vädret bra! Har bränt min rygg.... Inte kul. Men faktiskt första gången jag bränner mig hittils. Vi spenderade iaf nästan hela dagen på båten & badade i havet, underbart! När vi kom hem tog vi på oss träningskläder & tog en promenad ner till Sarigerme för att sedan bestiga ett "berg". Vi hittade inte stigen så gick bara upp nånstans. Rivsår på hela benen.. Men de va jättefint när vi kom upp! På nervägen hittade vi en liten väg som vi följde, så kom vi in på ett annat hotellområde & blev jagade & utfrågad av Security, haha! Vi fick absolut inte vara där...

På kvällen gick vi ut & åt middag ett helt gäng, spelade lite beerpong mot min manager, och vann såklart haha! Men det blev tidig hemgång, var helt slut efter dagen.

I fredags kväll hade vi team dinner på ett av hotellets alla restauranger, väldigt gott & trevligt!

Nu har vi äntligen fått våra riktiga uniformer också. Så första gången vi använde dom igår. Passade faktiskt bra, lite stor kanske, men men. Hade ju från början beställt två storlekar större, men som tur va provade jag dom på utbildningen & fick uppdatera min order, Thank god! Hade simmat i den annars, haha!

Dagarna rullar på, kan inte fatta att jag redan varit borta fyra veckor. Hur sjukt?! Känns som att jag har varit här forever & känt människorna här i flera år, på riktigt haha! Men samtidigt känns de också som att jag nyss åkte hemifrån. Men det är ju absolut igen dans på rosor... Jobbar i stort sätt hela tiden, när jag inte jobbar hänger vi på en bar som har en pool. Så skönt man kan bara ligga där & beställa mat & dricka, livet. På kvällarna om vi kommer hem innan nio går vi oftast ut & tar en drink & umgås med resten av teamet. Annars blir det sängen direkt efter jobbet.

I lördags va det team show igen med massa danser. Gick bättre än förra veckan, men vi alla gjorde lite fel & stod och asgarvade på scenen, haha!

Vi måste klä ut som lite innan varje session, så ibland ser vi så här......

Frukost på min terass/balkong häromdagen när jag va ledig. Turkisk yoghurt är det enda dom har här typ...

Idag har jag halv dag, Thank god för de! Så himla trött.... Igår jobbade vi från 9-23, galet. Vi hade över teamshow som vi har en gång i veckan. Alltså de va ett skämt, alla va så dåliga, Hahah! Vi dansade massa olika danser som vi gått igenom typ en gång, Aa ni kan ju tänka er hur det såg ut framför alla gäster på en stor scen...... Men men, vi hade askul iaf & stod och garvade, så man får la bjuda på de. Idag har jag tvättat, för första gången sen jag kom hit.... Ja de va ju en del kan jag säga. Annars har jag inget planerat för dagen, ska bara ta det lugnt i solen tills jag börjar vid 17.

När jag satt utanför lobbyn där vi bor kom det en liten sköldpadda trippande förbi. Så himla gullig

Hej alla monsterdiggare!
Har jobbat så sjukt mycket senaste veckan... Cirka 12-13 timmar per dag. Ändå är vi inte klara. Hotellet öppnades i måndags, så våra första barn har kommit. Igår hade jag min första "session". Jag och Cecilie hade fyra barn, varav två bebisar. En på 7 månader & en på 13 veckor!! Men det gick helt okej tror jag, haha! Det enda jag stressar över & tycker är pain är allt pappersarbete, omg!! Helt galet mkt, och svårt! Sen har jag även blivit ansvarig för betalningen, alla pengar & betaldosan man använder för kort... Som att de inte räckte med allt de andra liksom. Men men, en dag sitter de la förhoppningsvis.

Annars rullar dagarna på, ingen hemlängtan än. Älskar de här! Man blir verkligen som en familj, känns som att man känt varandra jättelänge. Och alla bryr sig, så himla mysigt & roligt!

Idag är jag ledig, så skönt! Så nu ska jag strax möta upp ett gäng för att gå ner till byn (Haha, är verkligen en liten by. Känner typ redan alla där...) och äta frukost. Sen blir de troligtvis poolhäng & kanske hamham.

12 timmars arbete dagen till ära, mer död än levande nu kan jag tala om....