Hej alla fina läsare!

Min söndag och slut på påsklov firar jag med en enmånads dejt med hjärtat, kan ju inte bli bättre. Att spendera dagen med den finaste människan på jorden, älskar han så!

Halluu alla mina fina läsare!
Vad hittar ni på? Själv är man ute och springer medan babe tog min cykel för att cykla bredvid, synd att vädret inte var med oss för det blåser lite för mycket tyvärr!😩

Snow, snow, snow. . .

Halli och hallå på er kära läsare!

Min dag ser ut såhär idag; jag gick upp runt 9-10 och klädde på mig för att gå ut till stallet. När jag kom ut till stallet tog jag in min häst och började att rida. Vill ni veta mer detaljerat om passet. Besök denna hemsida isåfall: www.nouw.com/Showjumpersm. Efter ridpasset skrittade jag av en LÅNG bit och träffade Maja och hennes kusin, de följde med mig hem och hjälpte till i stallet lite och underhöll mig. Efter allt dessa duschade jag för att göra mig iordning inför att gästerna skulle komma.

Påskmiddag al lá Binas familj

Runt 18:00 kom gästerna, som tur var hann jag att fixa mig och kolla klart på vamper diaries. Sjukt addicted i den showen asså! Då åt vi smörgårdstårta för att vi är rätt trötta på alla köttbullar och prinskorvar och den typical påskmiddagen. Det var trevligt med lite gäster.

Bussresa

Efter den långa dagen, begav jag mig mot Kalmar med bussen för att träffa min älskling, rätt bra dag ändå :D!

Hoppas er dag har varit lika bra

idag ger jag mig själv en klapp på axeln!

Hej mina kära läsare!
Allt bra med er? För min del är allt nämligen på topp, då jag slutade tidigare för att jag var klar med skolans uppgifter och ska åka in till Kalmar för att träffa min prins. De uppgifter som jag blev klar med i skolan var gymnasiearbetet och ett grupparbete inom ett annat ämne! För en gångs skull kände jag mig väldigt nöjd med mitt gymnasiearbete och sedan fick vi väldigt bra kritik på grupparbetet. Toppen dag!

En annan sak som hyller upp min dag idag är att jag tog påsklov idag! YEY, glad påsk på er alla!

Underbar helg . . .

Hej och godmorgon på er allihopa!

Min helg har varit underbar! Den inledes med superbra pass på både min och mammas häst, då vi körde olika övningar på en marknadsbete bana.

Därefter kom min prins över och vi satt och spelade och myste hela kvällen medan Maja och Izabel höll oss umgänge (misstolka inte please), sedan lät vi oss underhållas av olika mobilspel. Runt 23:30 eller något gick Maja och Izza hem.

Dagen därpå (söndagen) låg jag o Casper länge o myste, tills vi behövde gå upp för att käka lite frukost och ge hästarna 12 maten. Efter allt detta var klart la vi oss länge i solen och solade, fram tills runt 14:00 då vi bestämde oss för att handla och "råkade" få med en pizza hem, mums att sitta i solen o käka pizza ;). Resten av dagen tillbringade vi genom att slappa, en välbehövlig slappadag!

Halli hallå bloggisar o läsare!

Min morgon började underbar, trots att jag vaknade runt 5. Men ligga o mysa hela morgonen o nu ligga o sola😍