Som sagt har jag alltså haft besök igen! Denhär gången av en kompis och hans kompis. Dom bodde här i vår lägenhet hela veckan. Riktigt roligt att nån vän hemifrån får se lite hur livet här nere fungerar. Var en bra vecka, firade födelsedag som vanligt, känns som det är nån som fyller år hela tiden. Så åkte vi också iväg och wakeboarda. Inte så lätt som det ser ut kan jag säga. Eller det svåra var ju att få början sen var det bara att hålla i och åka med. Kul vecka, Tack för att ni kom!

Ja, vad kommer till galna dagar har man ju gått omkring som smurf, haft crazy fest på miniklubb gården med massa skum och idag slutade vi veckan med Shrek, Fiona och Mästerkatten utan stövlar, haha! HAr varit bra veckor bakom med mycket barn i klubbarna vilket alltid är najs. Och min semester närmar sig med stormsteg!!

Som rubriken säger har jag haft besök. Mamma och syrran har varit på semester vilket har betytt att jag har varit med dom en del. Så har dom också besökt hotellet några dagar. Roligt att se folk hemifrån fast det inte känns längesen heller. Ja, 3 månader, halva tiden alltså. Snart väntar även lite mer besök hemifrån och sen nalkas det så småningom semester för min del. Måste bara få biljetterna fixade. Annars har jag varit i Chill Out klubben och ojj vad jag har njutit. Riktigt galna barn men roligt iallafall. Denhär veckan har jag dansskola och så har jag faktiskt Chill Out igen, kul kul. Nu skall jag njuta av min lediga kväll.

1-3: Dagar med familjen

4: Sitter och njuter av att bli målad

5: Hade lite photoshoot innan mini disco

6: Roliga coasters

Ojoj, verkar vara skicklig på att inte skriva. haha! Lika som förut är det bara livet som sätter stopp för skrivandet. Får väl egnetligen vara glad att det glöms bort för då betyder de att man faktiskt gör något annat än att ha tid att skriva. Tror det blir att förklara lite mer med bilder nu eftersom det känns som om jag upprepar mig själv hela tiden.

Det som inte är upprepning är att mamma och syrran har kommit på besök. De bor i Alanya och har varit en dag på hotellet, så har vi varit till Dim Cayi och idag chillar vi bara hemma hos mig.

1-2: Dim Cayi på en ledig dag med kollegor

3-4: ABC: utklädningsfest. Jag var O=old

5: Dags för teamdag med paintball, vi dök upp som Justin Bieber fans

6: Var överlycklig för jag "måste" klättra upp på taket för att hämta en boll

7: White Party. Vi fick en ideé att fixa till mina ögonbryn, fint blev det ju då dom till och med syns.

Över en vecka har gått igen! Känns om att tiden bara flyger iväg, tiden går så himla fort då man har roligt och njuter, så är det bara! Men tur är det den vägen åtminstone. Ja det har väl hänt en del sen sist. Förberedde faktiskt ett inlägg men saknade bilder till det... och nu har det gått en vecka sen dess. Orsaken till det är att jag dansat varje kväll så har inte haft så mycket fritid att sitta ner och skriva.

Midsommaren firades här i år igen. Riktigt roligt med dans runt midsommarstången och massa lekar. Stod ute i gassande sol 5-6h i sträck och det märkte kroppen av kan man säga. Man börjar verkligen märjka att värmen har kommit. För nu då man dansar mini disco droppar det bara svett från näsa och man är helt genom blöt. Välkommen high season!

På tisdagen då vi var lediga solade vi lite här hemma och hade en amazing slide på balkongen, innan vi drog mot Alanya för att ta det lugnt. Vi hämtade lite smoothies och gott att äta och styrde kosan mot Kale, Slottet uppe på berget i Alanya, för att se på solnedgången. Ojj så fint det var. På vägen ner var det dags för lite äventyr. Vi gick såna vägar vi inte ens visste fanns mellan obebodda hus och trädgårdar. Men ner kom vi helskinnade iallafall.

Nu har jag entligen ledig kväll efter en vecka dans så ska bara ta det lugnt tror jag. Eller åtminstone ta en ordentlig dusch efter dagens klubb som blev ganska klottig. Kan väl säga att barnen fick fast mig som var den onda och band fast mig i ett trädd och smetade glass på hela mig, eller Smelly Belly som jag visst hette idag!

1: Ledig dag vid poolen

2: Vår fina ingång till miniklubben

3: Midsommar

4: Lite färg hade man väl fått under midsommaren

5: Träffade på några söta kaninungar

6-8: Äventyr på Kale

9-10: Idag då jag kidnappade Juulia, före och efter jag blev tagen av barnen

Har varit mycket dans på mitt schema under den senaste tiden, och dom kvällar eller dagar jag varit ledig har jag helt glömt att uppdatera. Dagarna börjar bli varmare, så även vattnet i poolen. Nu börjar man även svettas som bara den på Minidisco... Man vet att det är varmt då svettet flyger från armarna då man gör snabba rörelser, haha! Annars springer jag ofta omkring med ansikts och kroppsmålning, jobbet som bäst. Har även en kollega från ifjol på besök så det har varit riktigt kul att träffas igen, intressant hur det kan kännas precis som man aldrig skilts åt. Igår kväll hade jag micken på Minidisco igen och tyckte att det faktiskt gick riktigt bra denhär gången, en av dom bättre Minidiscona på länge. Så det var ju najs. Idag har vi varit lediga och bara tagit det lugnt, ikväll blir det väl lite picknick/bbq.

Imorgon fortsätter jobb veckan med både dansskola, simskola och miniklubben för min del. Blir säsongen första dansskola för min del, spännande!

1-2: Såhär springer vi omkring på hotellet

3-5: Reuonion i Alanya

6: Fick en super ide att blåsa såpbubblor en dag, det var en hit

Maskeraden var ju en succé med alla våra rop och danser! Annars har åtmistone mina dagar varit fyllda av målning på hela kroppen, haha! Så inget speciellt har hänt, måndag, tisdag är jag ledig så får se vad jag hittar på. I slutet av veckan får vi också besök av en kollega från ifjol! Ska bli riktigt najs att träffas igen! Ikväll skall jag dra till Isa´s där jag ska kolla Champions League, nervöst är det!!

1-2: Maskerad, fina var vi ju!

Har haft härliga dagar på jobb! Bra väder, härliga barn, crazy poolgames och massa knäppa uppgifter! Jobbet är som bäst då man har barn som vill göra alla galna uppgifter vi har. Själb går man runt till folk och lånar solkräm och ber dom känna på ens muskel haha! Hur roligt som helst. Så har det även kommit nya gäster igen. Kom även igår till miniklubben och möttes av bekanta ansikten. Roligt då man ser ett barn och man bara minns dom från ifjol, kom till och med ihåg namnet, häftigt! Ikväll skall vi ut till Alanya på maskerad fest. Vårt team har fått låna kläder från hotellet så vi kommer alla ha guld kostym, fluga och bakåtslickat glittrigt hår. Bilder från det kommer nångång i framtiden! Annars ser jag fram emot en vecka lite överallt eftersom vi nu börjar med simskolan och dansskolan. Själv kommer jag huvudsakligen vara i Chill out med tonåringarna men också med de yngre och några dagar i simskolan.

1: Poolgames och Ninja Steps!

2: Glada i kidsclub

3-4: Alltid lika fin är man

Ja vad har hänt sen sist då? Antar att det hänt en del eftersom jag inte haft tid att skriva! Sånt händer! Har fått vara Indian på hotellet med ordentliga kläder och allt, så fick jag också möjligheten att åka på "studieresa" till Land of Legends för att se på showen Adrenalina! Super häftigt, var som cirkus utan djur. Namnet på showen passade riktigt bra eftersom jag till sist hade motorcyklar som flög över mitt huvud, coolt! Så har vi haft lite molniga och regniga dagar också, mysigt att sitta inne och kolla film med barnen. Annars har vi mest chillat om kvällarna, umgåtts och fira födelsedag igen, haha!

1: Gänget på show

2: Bra balans

3: Chill med film

4: Vår fina nymålade vägg till miniklubb området

5: Indian dag

6-7: Morgonmål på ledig dag

Livet rullar på! Här kommer bilder som jag lovade tidigare! På tisdagen då vi var lediga var vi på en av våra utflykter som vi säljer, till Aladdin Canyon. Super roligt, det bästa jag gjort på länge faktiskt. Vi simmade mycket eftersom det var mycket vatten, vi klättrade uppåt genom vattenfall, dom var int så stora dock. 3 km uppåt mot bergen tog vi oss på 2h. Ner gick det snabbare eftersom vi då kunde simma med strömmen och för att vi istället för att klättra fick hoppa. Tror högsta hoppet var ca 6-7 m. Faktiskt bra var det, kan varmt rekommendera om man rör sig i trakten.

Annars har vi härliga barn på hottellet. Både gamla och nya ansikten. Hade även en riktigt härlig familj som åkte hem idag... Tur har dom redan en till resa beställd till slutet av säsongen så vårt hejdå nu kändes inte så farligt då man vet att dom kommer igen. Så har vi också haft kontakt med några från ifjol som ivrigt väntar på för att komma tillbaka. Roligt! Så har vi också fått bra respons på våra klubbar, föräldrar som tackar så mycket för att vi alla är så härliga och berättar att barnen gråtit hela vägen i flyget för att dom gärna skulle tillbaka. Hemskt i sig, men det är precis vad som behövs för att hålla motivationen på topp!

1-3: Land Of Legends

4: Outfiten som PokemonGo spelare

5: Gjorde chokladbollar dagen efter chokladbollen dag

6: Så ser armen ut då man har mikrofonen på Mini Disco

7-8: Före och efter Aladdin Canyon

9: Dagens ansiktsmålning gjord av barnen

Länge sen sist, men har faktsiskt haft riktigt fullt upp. Känns som man inte hunnit trycka på pausknappen alls under senaste tiden. Efter minidiscona har vi oftast dragit iväg direkt nånstans för att träffa folk eller bara hittat på nåt med teamet. En ledig dag var vi på stranden en sväng, vi har ätit middag tillsammans med teamet, har gått på marknaden och köpt färsk frukt, firat födelsedagar både på hemmaplan, Alanya och Side, haft picknick med grilmat, gått på middag som Pokemon Go spelare, suttit nervös och sett på Champions League och Ishockey, sist men inte minst var vi i torsdags och "studerade" en av våra utflykter vi erbjuder, till Land Of Legends. Det var inte så dåligt att få åka iväg för att pröva vattenrutchbanorna där ;) Dock är det inte så mycket som får mitt adrenalin att pumpa så det var inte så häftigt för mig, men det var roligt endå! Som ni ser har det hänt en massa så fick bli en snabb uppdatering här nu bara. Förstås rullar också jobbet på som vanligt och riktigt roligt då det börjar komma mer och mer folk! Igår hade jag även micken på Mini Disco första gången iår. Gick väl sådär, vi har haft lite strul med att få musiken att funka så det var där det hakade upp sig ibland.

Ikväll är jag ledig så får se vad man hittar på. Tror de blis sushi i Alanya!

Mer bilder kommer bara jag får upp dom till datorn!