Första dagen här i Spanien började med en sovmorgon till 9, då vi somnade vid 3 inatt efter vi kommit "hem" från flygplatsen.
Jag, mamma och pappa gick iväg en sväng till matbutiken och handlade färska frallor och färskpressad juice bland annat. 🍊🍍🍋

Efter att vi ätit frukost tog vi bilen bort till tennisbanan. Spelade i en timme i 30 graders värme och det var så HIMLA skönt att efter det åka tillbaka och slänga sig i poolen! 💦
Nu har vi precis satt upp "namnet" på vår fina "sommarstuga" bredvid ytterdörren! Det blev så himla fint! Ska bli så himla roligt att se hur allt görs iordning här, vi har så mycket planer på hur vi vill ha det!

Ikväll tänkte vi promenera in till staden och äta tapas på en mysig restaurang, och förmodligen avsluta kvällen med lite golf. Så skönt med en lugn dag när vi precis kommit hit. Det tar en stund för kroppen att vänja sig vid att gå från 12 grader till 30-33 grader! ☀️

Äntligen beger vi oss mot Spanien ☀️🌴✈️

Jag är helt slut i kroppen nu! Var med i Hemlingby och körde med grabbarna och Hanna(Erics brors tjej).
Vi började med att springa ett varv i 2km-spåret som uppvärmning innan vi gick uppåt i backen. I backen körde vi olika övningar, två och två, där man skulle bära varandra en bit uppför. Jag körde med Hanna eftersom vi är typ exakt lika tunga(lätta). Det tog så himla mycket i hela benen och jag fick så mycket kramp i mina små vader haha! Men vi körde på riktigt bra! 💪🏼
Efter en bra stund i stora skidbacken så gick vi nedåt igen och avslutade med tre stycken ruscher i en annan backe. Benen var så trött vid det här laget att man knappt tog sig framåt mot slutet av backen...

Nu ligger jag nyduschad i min morgonrock och orkar knappt röra mig mer ikväll! Vi köpte till och med hem kinamat på vägen hem, jag och Eric, för vi var så trötta och hungriga.
Nu tänkte vi avsluta kvällen med en film eller lite serier och bara ladda upp för en dag full av packning och förberedelser imorgon ☀️🌸

Äntligen är sista skoldagen här innan det är dags för en veckas semester i solen ☀️
Kan tänka mig att vi går till 15-15.30 någonting idag. Efter det ska jag vara med på träning i Hemlingbybacken med Eric.

Och imorgon är det packning av resväskor som gäller! Ska bli så himla skönt med sol och bad(sjukt med svett) i en vecka! Flyget går inte förrän 8 på kvällen men vi ska väl packa, skjutsa iväg hundarna till Erics föräldrar och träna en sväng innan vi drar oss 🌸

Idag fick jag återigen springa runt i lägenheten som en galning i jakt på böcker, dator, matlåda, bilnyckel och pennor. Kommer nog ta ett tag innan jag är inne i pluggandet igen. Känns som att jag hunnit glömma bort hur man går i skolan och hur mycket det är man faktiskt behöver ha med sig på morgonen när man går hemifrån.

Idag efter skolan ska jag i alla fall ut och springa en vända. Därefter kanske jag och Eric ska gå på bio med hans storebror. Jag som sa att jag skulle vara nyttig... men det är ju omöjligt att INTE äta något gott när man är på bio 🙈

Precis ätit lite middag i sängen(!!?) framför ett halvt avsnitt Reign, innan vi nu slog om till andra avsnittet av Idol. Dagens middag bestod av kycklingköttbullar(så himla goda!), kokt färskpotatis, brunsås och vinbärsgelé.

Innan middagen var jag iväg till Erics brottarklubb och var med på "skrotbanan". Vi hade 12 olika "stationer" som vi körde i 1 minut och med 30 sekunders vila mellan, sammanlagt 2 varv. Det var bland annat övningar som; burpees, hopprep, marklyft, kettlebell swing, slå med slägga, välta traktordäck och olika magövningar.
Kändes dock inte så bra idag, men jag körde på så gott jag kunde i alla fall.

Nu ska jag krypa upp på Erics arm och kolla vidare på Idol innan jag somnar 🌸

Här kommer sista delen av blandade bröllopsbilder 👰🏽🌸

Har jättemycket träningsvärk i ben och rumpa efter benpasset igår! Så himla skönt när man får till ett riktigt bra pass 🍑

Idag har jag en riktig mysdag här hemma. Har tagit en promenad i skogen med hundarna, plockat undan här hemma och målat både finger-och tånaglar. De såg verkligen hemska ut, så det var dags att ta tag i haha. Mina egna naglar var jättelånga och fina för någon vecka sedan då jag tog hand om de jättebra. Men nu har de gått av lite och såg helt hemska ut på grund av att jag struntat i att måla om dem när nagellacken lossnat.
Nu sitter jag och skriver en liten inhandlingslista innan jag cyklar en sväng till Ica. Ska handla lite frukost till Eric och varor till middag tis-tors. På fredag åker vi sedan utomlands!! ☀️ ska åka till mina föräldrars hus i Spanien igen vilket ska bli så himla skönt!

Äntligen drar årets Idol igång! Nu är våra vardagskvällar räddade när höstmörkret börjar smyga sig på 🍂🍁
Jag tycker det är som roligast att kolla i början av idol-säsongen! Då får man både se de som är duktiga, men framförallt de som är dåliga😅(skadeglad?🙄)

Var ju förresten iväg till gymmet nu i eftermiddag och körde ben, och det kändes bra. Det var tungt och jag känner på mig att det blir lite träningsvärk imorgon! Började dock må lite illa under tiden jag tränade, så jag fick bara i mig lite flingor med mjölk till middag.. förmodligen för att jag slarvat lite med laktos på sistone.