Bokade in tid för att bygga naglar idag. Lite halvspontant blev det, kommer säkert vilja göra mer efter detta också haha. Inte så konstigt heller då jag blev sååå nöjd och det tog bara en timma. Gjorde de på Angel Nail i Karlskoga.

Jag och Milton åkte hem till Linda i eftermiddags och hälsade på deras hund Leo. Milton blev rädd till en början men sen gick det bättre :)

Kolla va tuff han såg ut förut 😍

Tog med denna kille ut en sväng under förmiddagen. Så kul att se när han hoppar och plaskar i vattenpölar. Springer igenom höstlöven på marken och bara busar.

För några veckor sedan fyllde emfa 25 år och det firades hemma hos henne i lördags. Hade en riktigt trevlig och rolig kväll. Synd att André jobbade annars hade han också följt med :)

Vi åt god mat och jättegod efterrätt. Spelade spel och bara hade en grymt härlig kväll. Avslutade med gastro.

När vi bokade resan till Kos såg jag att vi skulle flyga hem fredagen den 13e. Sa direkt att nåt kommer hända bara för att.

Bussen skulle komma 11.15 för att ta oss till flygplatsen, det kommer en buss och vi lastar in väskorna och vagnen. Andre går in i bussen för att kolla plats.. det är fullt. Fick ta ut våra grejer igen och buss nummer två kommer. In med allt igen, skönt att vara påväg nu. Nä våran buss ska hämta upp några andra så vi åker i motsatt riktning. Väl på flygplatsen är det kö in till själva flygplatsen, går ganska smidigt när vi väl kommer in. Sen går allt snabbt, hade tänkt vi kunde äta lite på flygplatsen innan men icke, skönt iof att inte behöva sitta och vänta. Men hade varit skönt att kunna andas lite. När vi väl kommer på planet och det lyfter somnar Milton direkt på mig. Vilken skön känsla, då sover han säkert ganska länge tänker jag. Men nä såklart så är det nåt fel på planet ( inget de sa i luften) så vi måste landa på Aten. Milton vaknar av de stackars barn som skriker, typiskt men inget att göra åt. Är fast i flyget nästan 2 timmar innan allt var fixat och vi kan flyga vidare.

När vi landar i Stockholm strular gaten så vi får vänta ett tag innan vi kan gå av. Alla suckar och känner bara " släpp av oss" haha. Allt blev ju försenat och det strulade längs hela vägen hem till dörren. Missade bussen till hotellet där bilen stod med bara någon sekund så fick vänta 30 minuter innan nästa kom. Aja hem kom vi tillslut men var helt slut på morgonen då jag skulle upp och jobba och vi kom hem vid 12 på natten.

Kändes otroligt skönt att kliva in genom dörren hemma i alla fall :)

Här har ni lite bilder från dagarna här. Vi har haft det jättebra. Milton har trivts jätte bra. Så synd att det varit jätte kallt i poolen. Så inte blivit så mycket bad och lek som jag hade tänkt. Milton har frusit och nästan huttrat. Men vi har allt lekt lite i poolkanten. Havet har varit lite varmare men ändå kallt. Så det har varit tråkigt men vi har som sagt haft det jättebra. Skönt med värme och god mat. Nu ska vi strax iväg och äta sista frukosten och sedan packa, bussen hämtar upp oss 11.15 :)

Godmorgon. Vi har precis vaknat här i h det ser ut att bli en riktigt fin dag. De två första dagarna var mulet och lite kyligt men igår var finare och verkar bli toppen väder idag med.
Vi gör inte så mycket om dagarna, anpassar oss efter vad Milton vill och orkar. Har bara varit på hotellet, det är väldigt stort och finns mycket att göra. Sen är det ju all inclusive så vi har ju allt här.
Men vi har sagt att vi ska gå in till stan någon dag och kolla lite.

Lite bilder från de senaste dagarna ❤️

Nu är vi äntligen framme på Kos. Vi åkte till Stockholm redan igår och sov på hotell en natt. 04 i morse ringde klockan. Och efter det fanns det ingen lugn stund, hej vad de gick. Men skönt på ett sätt så man slipper sitta och vänta överallt. Flygresan gick bra, Milton somnade men sov bara ca 40 minuter. Så han blev gnällig och trött innan landning. Men han har varit så duktig.

Hotellet är jättefint. Och det finns massa för Milton att utforska. Han sov i vagnen förut väldigt länge så poolerna får vi checka in i morgon ❤️ nu ska jag göra som mina grabbar, sova. Så man orkar med en ny dag med massa skoj.

Milton och jag var till öppna förskolan i måndags och kollade läget :)

Tog med Milton till hans förskola i lördags förmiddag så han fick leka av sig. Sen tog vi oss en promenad när han skulle sova.