I går hämtade jag ut två nya par skor till Milton. Ett par gummistövlar då de han har haft börjar bli för små. Sen även ett par höstskor :) känner jag mig själv rätt kommer jag säkert köpa ett par sneakers också..

Milton har blivit så svårnattad, speciellt på kvällen. Försöker se till att det blir kväll runt 19. Men nu vill han så gärna kolla klipp på telefonen, visst vi kan kolla en sväng för att varva ner men så fort man stänger av så blir han sååå arg och ledsen. Tar sig ner på golvet och vägrar bli uppburen. Han är så trött men vill inte sova. Och han vägrar ge upp när han kollar klipp också. Jag tycker det blir så jobbigt, känner mig stressad och frustrerad att han inte somnar. Man själv vill ju varva ner i soffan en sväng innan läggdags.

Nu ikväll bar jag in honom till hans säng så fick han sitta där med telefon medan jag åt mat och bara andades. Sen gick vi in till våran säng och där somnade han men då är klockan liksom strax 21. Känns så sent! Men han var så mysig nu ikväll, ska ligga nära nära och kramas. Så fort jag rörde mig så kramade han hårade. Ska gärna ha kind mot kind med. När han väl somnar och är sådär mysig är all den där frustrationen som bortblåst. Älskade lilla. Ja inte är det lätt jämt ❤

När han vilat middag vill han gärna mysa ett tag efter. ❤

I eftermiddags mötte jag och Milton upp Lisa och hennes lillebror Oscar utanför agen så åt vi mat. Sen åkte vi hem till oss så grabbarna fick leka av sig, de lekte så bra ihop för att vara första gången de sågs. Lekte inne med alla leksaker och hade även vattenlek ute på altan. En riktigt rolig, mysig och härlig eftermiddag.

Milton och jag åkte iväg till hans gammelmormor och gammelmorfar på förmiddagen. Fikade, lekte och myste. Man ser på honom att han känner igen sig och vet vart olika saker är.

Innan vi tackade Karlstad för denna gång besökte vi mariebergsskogen. Lekte i lekparkerna, kollade alla djuren och åkte tåget hann vi med innan vi åkte hemåt.

Efter en härlig frukost så checkade vi ut och gick till Åhléns en sväng. Längesen man shoppade märker man, haha. Vill ha allt. Man har inte riktigt den tiden att i lugn och ro gå runt och kolla massa. Men hittade lite i alla fall :)

Milton verkade gilla sina nya krokar jag köpte till hans rum. Tyckte de var så fina.

Fyndade en rosa topp igår på H&M som jag gillade riktigt mycket :)

De hade en liten relaxavdelning så vi bubblade en sväng där sen myste vi bara på rummet med lite gottis innan läggdags. Milton somnade på mig igår, vilket inte hänt på flera månader. Så mysigt❤

Detta är Andrés sista helg på hans semester så vi ville göra något. Så i veckan bokade jag in oss en natt på hotell i Karlstad. Åkte dit i går eftermiddag, checkade in och gick sedan på stan och kollade läget. Otroligt härligt väder hade vi så det var skönt. Vi åt på restaurangen på hotellet efter stan, riktigt god mat och super bra service. Väldigt barnvänligt med. Scandic winn bodde vi på.

Jobbade 7-16 idag. Skulle egentligen ha jobbat kvällen i kassan men det fattades folk på golvet så de frågade om jag ville plocka varor i stället. Och det ville jag, så skönt att göra annat ibland :)

När jag kom hem tog jag med Milton på en cykeltur till lekparken så han fick leka av sig lite. Därefter cyklade vi runt lite innan vi cyklade hem. Blev ju kanon väder nu under eftermiddagen/kvällen 😍