Heyooo. Mmmm, vi har det så dejligt hernede i Grækenland. I fredags tog vi videre fra hotellet, som vi i den grad fik nydt fuldt ud. Hotellet var virkelig så fint og mega rent. Det var faktisk et meget lille hotel, da der i alt kun var 14 lejligheder. Det synes jeg kun er godt. Hvis der er nogen af jer, som går og pønser på en ferie til Grækenland, så vil jeg stærkt anbefale Mani-området - og helt klart også En Plo Luxury Suites!! Morgenmaden var virkelig let og lækker. Jeg fandt hurtigt min morgenmads rutine, som endte med at bestå af en croissant, græsk yoghurt med frugt og en toast og så selvfølgelig med en masse friskpresset appelsinjuice. Under morgenmaden havde man udsigt over poolen OG havet. Det var mega luksus. I onsdags tog vi på en lille udflugt til en af de nært liggende byer. Så hyggeligt! Der var og er smukt, hvorend man kigger hen. Der var mulighed for aftensmad på hotellet, men vi valgte at spise ude. Frokosten tog vi dog på hotellet. De havde en meget fin Club Sandwich. Super lækkert! Den sidste nat på hotellet fik jeg desværre blærebetændelse, hvilket jeg aldrig har prøvet før. Hold kæft, det gør nas jo. Men vi fik hurtigt fat i noget medicin og jeg har det heldigvis meget bedre nu. Jeg nåede lige akkurat at være bange for, at det ville komme til at ødelægge ferien for mig. Thank God altsååå haha.

Nå, men i hvert fald så er vi kørt videre. I fredags kørte vi fire timer for at komme frem til huset, som ligger nær byen Porto Cheli. Porto Cheli er en lidt turistet havneby. Vi spiste aftensmad derinde i går. Det med turisterne gør mig virkelig ingenting. Jeg synes på en måde, at det er ret hyggeligt. Det er som om, at feriestemningen bliver forstærket, og det kan vel kun være godt. Nu sidder jeg lige indenfor for en stund, da jeg simpelthen ikke kan tage mere sol lige nu. Tidligere i dag har vi nemlig allesammen gået ned af bjerget og ned til stranden og op igen. I høj sol, 31 grader og ingen vind. Pyha, hvor sveden piblede.

Vi har det mega, mega skønt og jeg ser meget frem til de næste dage!

Mange luftkys fra Greeceeeee <3

Design din blog - vælg mellem masser af færdige skabeloner på Nouw, eller lav din egen: "peg og klik" - klik hér!

Helloooooo girls. Jeg er mega obsessed med striber lige for tiden. Jeg sidder i skrivende stund i et par blå- og hvidstribede bukser, som jeg virkelig elsker. Striber er helt klart et hit hele året rundt, men jeg synes, at det er lige lidt federe om sommeren. Jeg overvejer stærkt at købe en Nørgaard på Strøget bluse. Med dem kan man snildt skabe et fint og simpelt outfit sammen med et par jeans og massere smykker. Jeg har i dag samlet mine absolut yndlings stribede sommerfund. I hope you like it <33

1 skjorte ZARA 2 bluse H&M 3 bluse NØRGAARD PÅ STRØGET 4 tee MADS NØRGAARD 5 tee MONKI 6 top MONKI 7 skjorte ZARA

ELLE har lavet en netartikel om, hvordan de forskellige brands egentligt udtales. Jeg kan lige så godt være ærlig at sige, at jeg virkelig har udtalt mange af navnene heeeeelt forkert, haha. Vi har haft tøsecamp med vores kusiner i sommerhuset i uge 28. Der var i den grad plads til fis (bogstaveligtalt, haha) og ballade. Selv i Netto.

Jeg ELSKER Ulrikke Falch og alle hendes fantastiske opslag på Instagram. For nogle uger siden lavede hun denne mega sjove Insta story. Vi har sikkert alle sammen været der på et tidspunkt (eller så kommer det) åh gud altså. Forfærdeligt.

Jeg kan umuligt være den eneste, der lynhurtigt ligger et billede på Insta og så skynder sig ind på sin profil, tager et screenshot og så sletter billedet igen inden nogen ser det. Det er altså smart. Man skal jo lige se om det passer ind med de andre billeder jo, haha. Her ser I lige et billede, som ikke fik lov at komme op ;) Og så er jeg bare mega forelsket i @eigiliskold. SÅ cute!

Jeg synes, at det nye kort på snap er mega nice. Til gengæld føles det vildt mærkeligt at se sig selv mega langt væk fra mine venner. Jeg plejer at være inde i midten af klumpen af mennesker. Jeg glæder mig oprigtigt til at se mine venner igen. Glæder mig sådan virkelig, virkelig. Jeg anede ikke (før fornyligt), at Ulrikke og Lord Siva var et par. Jeg synes, at de er et mega lækkert par #goals.

Jeg er stadig lidt på udkig efter hvide sneakers, og de her kunne være et godt bud. Så til billedet fra Jay Alvarrez' insta story: Jeg blev simpelthen nød til at tage screen af dette. Jeg ved ikke, om I kender til Jay og Alexis' fortid - og jeg er faktisk heller ikke helt sikker selv. Men de har i hvert fald været kærester i en del tid, hvor Jay har lavet de vildeste og mest "goals" videoer. Da de så gik fra hinanden, finder man så ud af, at han havde fremprovokeret en spiseforstyrrelse hos hende under deres forhold. Jeg tror (hæng mig ikke op på det), at Jay ligesom havde holdt hende fanget i forholdet. Så I alle de der videoer har hun det i virkeligheden mega dårligt. Men nu har han lige pludselig lagt det her på sin insta story, og jeg tænker bare "ja oookayyy". Det er sgu da mærkeligt.

Så er vi ENDELIG ankommet til hotellet efter en laaaaaaaaang rejsedag i går. Vi kørte allerede hjemmefra klokken halv syv og morgenen, da vi skulle flyve fra Hamburg. Så de første tre timers transport var endda inden lufthavnen. Flyveturen var også omkring de 3 timer. Men inden da skulle vi vente i lufthavnen i lang tid (flyet var selvfølgelig 45 minutter forsinket jo). Vi landede i Athen og skulle derfor køre yderligere 4,5 time for at komme frem til hotellet. Vores lejede bil er heldigvis en stor Mercedes, så den er ret fed at køre i - og så er den jo flot.

Jeg mener, at vi var på hotellet ved halv tolv tiden. Jeg var såååå smadret, så det var på hovedet i seng. Dagen i dag bliver brugt ved poolen. 100 procent afslapning og feriehygge, det er så skønt og lige, hvad vi trænger til efter den hektiske dag i går.

Håber, I har det godt x

Hvis jeg selv skal sige det, har jeg virkelig gjort mig et godt køb. Jeg har netop bestilt den smukkeste nederdel fra Gestuz. Alt tyder jo på, at leopardprint bliver en af efterårets største tendenser, så derfor skulle jeg have fingrene i den lækre sag af en nederdel. Jeg har dog bestilt den i den forkerte størrelse. Det lyder måske dumt, men det er simpelthen fordi den var udsolgt i 36. Nu har jeg bestilt den i 38 i håb om, at jeg godt kan passe den. Den skulle bare bestilles på Gestuz' egen webshop, da jeg var så heldig at have en rabatkode dertil. Hos Støy har de den stadigvæk i 36.

Det her er drømme outfittet pt. Jeg har faktisk allerede sandalerne, så i princippet er jeg halvvejs.

Jeg håber, at I hygger jer. Jeg sidder forresten i flyet på vej til Grækenland, så hop ind på min Instagram, hvor jeg regner med at opdatere flittigt! xx

1 tee 400 kr GANNI 2 nederdel 900 kr GESTUZ 3 taske 800 kr WOOD WOOD 4 badesandaler 250 kr THE WHITE BRAND

... i græske farver. Så er det i morgen jeg rejser til Grækenland. Derfor skal dette indlæg selvfølgelig være lidt græsk-ish. Hvis man googler græske farver, er den blå farve meget gennemgående og iøjenfaldende. Altså ALLE nuancer af blå. Dernæst er der selvfølgelig rød, lyserød og lilla, som man ser mest i form af fine blomster. Jeg synes personligt, at nummer 4 emmer så mega meget af Grækenland. Alt fra farverne og mønstret til modellen. Jeg gad godt eje den, det er helt sikkert.

Jeg håber, at I nyder ferien i fuldedrag! x

1 nederdel WEEKDAY 2 nederdel & OTHER STORIES 3 nederdel ZARA 4 nederdel & OTHER STORIES 5 nederdel ZARA 6 nederdel & OTHER STORIES

Så er det på mandag, at jeg smutter til Grækenland. Nøjjj, hvor er det længeventet. Det er helt mærkeligt, at det er nu. Det her er min absolut drømme bagage. Leopard nederdelen passer perfekt til en ferie sydpå, da den er meget let og luftig. Og så er printet bare virkelig eksotisk. Den måtte meget gerne flytte ind hjemme hos mig. Noget andet jeg er virkelig into, er slippers. Mine nye yndlingssko er mine ældgamle h2o badesandaler. De er piv grimme, men også fede på en eller anden måde haha. Dem kommer I nok til at se her på bloggen.

1 bikinitop H&M 2 bikinitrusse H&M 3 håndklæde MC2 SAINT BARTH 4 solcreme PIZ BUIN 5 nederdel GANNI 6 solskærm H&M 7 kjole H&M 8 solbriller GIANT VINTAGE 9 sandaler ADIDAS 10 badedragt H&M

Denim er nok noget af det eneste, der hitter hele året rundt. Derfor kan man selvfølgelig ikke komme uden om denne sæsons denim her på bloggen. Jeg er specielt vild med denimkjoler lige for tiden. Nr 6 fra H&M er såååå fin! Flæserne gør den bare helt perfekt. Jeg har jo faktisk de lyserøde shorts bare i jeans, og jeg overvejer stærkt, at klippe dem, så jeg (næsten) kan fuldføre dette outfit. Jeg var nemlig så heldig, at bikinien var i min størrelse inde i butikken wuhu.

1 jakke WEEKDAY 2 shorts H&M 3 jeans WEEKDAY 4 kjole MONKI 5 shorts H&M 6 kjole H&M 7 jakke WEEKDAY 8 shorts MONKI

jakke WEEKDAY

Jeg så denne jakke inde i Weekday forleden. Jeg synes, at den er virkelig lækker. Farven er så flot, synes jeg. Den er lidt Freja Wewer-agtig. Så det er jo mega optur. Jeg kunne godt finde på at investere i den inden studiestart.

Jeg har i dag (eller for nogle dage siden en sen aften) lavet tre meget forskellige outfits, som alle går perfekt sammen med jakken. Det meste går faktisk sammen med netop den her jakke. Kig med her:

DET SPORTY-MEN-FEMININE

Jeg så for nogle uger siden en annonce på Facebook for den her webshop Coco Rose, hvor de sælger nogle mega fede tees og hoodies. Det er nok det mest fake nogensinde. Hvis I ikke kender det, så synes jeg, at I skal hoppe ind og se deres sortiment. Den her hoodie er fx kaldt Gucci x Champion, men jeg går stærkt udfra, at ingen af de to brands har været inde over haha. Whatever, den er jo fed!

1 hoodie COCO ROSE 2 nederdel GANNI 3 sandaler ADIDAS 4 øreringe CÉLINE

DET SØDE

Ganni har gjort det igen, igen. De er endnu engang kommet med en såååå fin statement tee. Jeg er mega fan af den her. For at det hele ikke matcher for meget, vil jeg vælge røde sokker for at gå lidt imod det orange. Kan I følge mig i det? Lige for tiden er virkelig into denim kjoler. De er alle sammen så søde!

1 tee GANNI 2 kjole MONKI 3 sokker MONKI 4 sneakers ADIDAS

DET COOL

Endnu et produkt fra Coco Rose. Denne gang et "samarbejde" mellem Marlboro og Moschino. Jeg synes altså, at den er fed. De små bitte hoops fra hvisk er virkelig fine, og jeg gad godt, at de var mine. Jeg har forresten deltaget i en konkurrence om et gavekort til hvisk på 500 kroner. Det gjaldt om at lave den fineste styling/collage som stylist. Krydser fingre.

1 tee COCO ROSE 2 øreringe HVISK 3 shorts H&M 4 sneakers ADIDAS

1 håndklæde HAMMAMAS 2 sandaler MIU MIU 3 badedragt GANNI 4 kjole WEEKDAY 5 sololie AVÉNE 6 stråhat ETRO 7 sweatshirt GOSHA RUBCHINSKIY X FILA 8 bog "Papmache reglen", af Hella Joof HOS SAXO.COM

Okay, det her er drømmetænkning på højt niveau. Men det skal der altså også være plads til. Det er ren inspiration. I dag smutter jeg i sommerhus og der skal jeg være i en uges tid. Jeg glæder mig så meget. Der findes ikke noget mere afstressende end at befinde sig i et hyggeligt sommerhus, hvor der intet net er. Disse ting passer uden tvivl perfekt til min sommerhusferie. Altså. Jeg går jo stærkt udfra, at vejret kommer til at være helt i top hele ugen haha. Den rød/hvid ternede kjole går perfekt i spænd med stilen i vores lille sommerhus, synes jeg. Det gør de andre ting faktisk også. Jeg har forresten brug for jeres hjælp. I var jo så søde til at hjælpe mig under min badetøj-krise. Jeg mangler noget at læse i ferien. Har I nogle gode forslag eller anbefalinger til mig? Er der nogen af jer, der har læst Papmache reglen? Er den god?